NSU SportPrinz 1962
4.920 visninger
|
Oprettet:
NSU SportPrinz
Årgang:
1962
Motor:
Prinz 4 motor på 598 cc
Hestekræfter
30 HK
Fælge
Originale pladefælge, der nu er røde
Dæk
Jojo: Splinternye dæk 135/80R12
Undervogn
Original
Bilstereo
Nej
Styling
Nej
Interiør
Nærmest ingenting
Ekstra tilbehør
En dynge "hard to know" dele, inklusive to motorer, der er temmelig ukomplette.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Hentet i Sverige i 2004
Restaurering påbegyndt i 2011
Frisk karosse, men ellers...!
Restaurering påbegyndt i 2011
Frisk karosse, men ellers...!

NSU SportPrinz
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 3
Held og lykke med det.
apr 2011
Følger: 2 Biler: 1 Svar: 1
Jeg kan godt forstå, at der er delte meninger om mit input her på bilgalleri.dk.
Det er netop ikke et toptunet, stylet og gejlet eksemplar som de fleste andre (ligt kedelige? undskyld!) biler her.
Men det er altså sådan noget, jeg går og roder med.
Tak for alle positive OG negative kommentarer
Jeg glæder mig til flere af begge slags...
mvh fra Knud K
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Her er bilen i sig selv så interessant, at vi godt kan slække lidt på reglerne. Var det en 323 Mazda, så fandtes den jo til overflod i forvejen. Her er det en sjælden sag. Det ændrer lidt på tingene, synes jeg.
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 78
en meget sjælden bil og der skal helt klart være plads til denne form for klenodier på BG. En Mazda 323 og denne skønhed er vel næppe sammenlignelige. Glæder mig til at se den færdig en dag.
Vh.
Claus
mar 2010
Følger: 25 Følgere: 22 Biler: 3 Svar: 1
kan da ikke lige forstå skulle afvises den er jo meget sjælden i dk. no 2 jeg har set i dk. laved noget lak arb på en magen til i rød. under min læretid. intet findes til den. dvs alt hvad der heder pladedele skal laves i hånden. mvh bo.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 2 Svar: 1.125
men den her forestilling er absoltut ikk en ordentlig karakter værdig
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 7 Emner: 7 Svar: 548
.