Peugeot 205 1,9 gti 1990
2.193 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 205 1,9 gti
Årgang:
1990
Motor:
1,9 l dkz motor
Til salg
Til salg
Hestekræfter
ca 130 + Motoren har fået skiftet til 286 grader knaster, blank poleret indsugnings manifold, opboret spjældhus og komplet simons sportsudstødningsystem i 2,5" rustfri.
Fælge
original gti
Dæk
195/55/15 yokohama parada speed 2
Undervogn
koni sport
Bilstereo
komplet alpine
Styling
komplet skørtsæt forkofanger bagkofanger sideskørter brede skærmkanter. M3 spejle med blink i da der ingen blink er i forskærmene.
Interiør
dele læder
Ekstra tilbehør
306 GTI bremser med 283mm bremseskiver plus kalibre
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Kabinen er ved at blive lavet om- derfor kommer billederne senere. Beklager de skal nok komme. Jeg synes bare ikke de billeder der er nu og præsentable.Beklager de skal nok komme. Jeg synes bare ikke de billeder der er nu er
: præsentable.. Jeg afhentede i sin tid bilen i Tyskland - hvor jeg fik at vide at ejeren at bilen
havde 186hk på sug - da den var opboret. Jeg gik i et stykke og tænke over hvad der skulle laves på selve
bilen efter den hjemkom.
Som det første besluttede jeg mig for, at lave udvidede skærmkanter, nye sideskørter, en stilren evo6 frontklap og
andre kofangerlæber - men stadigvæk ville holde bilen stilren. Da bilen kun har kørt
103000 km føles den overhovedet ikke død eller træt. Den trækker sindsygt og er en virkelig gaderæser. Men mit vanvid slutter ikke
her. Jeg har på nuværende tidspunkt gang i et projekt med at motorrestuarere en 2.0S16 motor. Den motor skal skam opbores til 2.5L med større indsugning og
udstødningsventiler - jeg satser på at få mellem 250-300hk på sug til 890kilo en bil. Den bliver BRUTAL!
: præsentable.. Jeg afhentede i sin tid bilen i Tyskland - hvor jeg fik at vide at ejeren at bilen
havde 186hk på sug - da den var opboret. Jeg gik i et stykke og tænke over hvad der skulle laves på selve
bilen efter den hjemkom.
Som det første besluttede jeg mig for, at lave udvidede skærmkanter, nye sideskørter, en stilren evo6 frontklap og
andre kofangerlæber - men stadigvæk ville holde bilen stilren. Da bilen kun har kørt
103000 km føles den overhovedet ikke død eller træt. Den trækker sindsygt og er en virkelig gaderæser. Men mit vanvid slutter ikke
her. Jeg har på nuværende tidspunkt gang i et projekt med at motorrestuarere en 2.0S16 motor. Den motor skal skam opbores til 2.5L med større indsugning og
udstødningsventiler - jeg satser på at få mellem 250-300hk på sug til 890kilo en bil. Den bliver BRUTAL!

Peugeot 205 1,9 gti
okt 2002
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 9 Svar: 597
er forskellig...
Ikke lige min stil den har fået... kan bedre lide en pæn original 205 GTi..
Men velkommen alligevel...
mar 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 5 Emner: 15 Svar: 21
Hvis du en dag i fremtiden vil sælge, må du lige skrive
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1
tak
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 43 Svar: 283
velkommen
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 88
skiverne er 283 standart
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1
tak tak
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.306
den er sprød...lidt noget andet end den 205 jeg hvade som første bil..hehe
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1
det kommer
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 75
Men der må da være mere at skrive om den racer