Chrysler Plymouth Neon SOLGT!! (tidligere bil) 1997
2.257 visninger
|
Oprettet:
Chrysler Plymouth Neon SOLGT!! (tidligere bil)
Årgang:
1997
Motor:
2,0 16V
Hestekræfter
148 heste kræfter [STANDARD!!]
Fælge
15 tommer alufælge.
Dæk
195 / 60 - 15
Undervogn
Der er 14 cm fra skirt sættet og ned til jorden.
Bilstereo
Standard.
Styling
1 : Skirt sæt.
2 : Sport udstødning.
3 : Kn filter.
4 : Styling lygter både for & bag på.
2 : Sport udstødning.
3 : Kn filter.
4 : Styling lygter både for & bag på.
Interiør
Standard rød.
Ekstra tilbehør
Står i bemærkningen.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Den første generation Neon blev indført i januar 1994 og produceret frem til august 1999. Det var til rådighed som en fire-dørs Sedan og en to-dørs coupé. Tilgængelige motorer var SOHC og DOHC versioner af Chrysler 2,0 L 4-cylindret motor produceret 132hk (98kw) ved 6000 omdrejninger i minuttet og 129£ * ft (175 N * m) ved 5000 omdrejninger i minuttet eller 150hk (110kw) ved 6500 omdrejninger i minuttet og 133£ *ft (180N * m) ved 5600 rpm, henholdsvis transaksel muligheder ved en 3-trins Torqueflite automatisk eller en 5-trins manual.
Bilen blev badged og sælges som både Dodge og Plymouth i USA og Canada, i Mexico, Europa, Australien og andre eksportmarkeder det blev solgt som Chrysler Neon.
Neon'en fik rod for sit udseende, pris og magt i forhold til konkurrence biler såsom Honda Civic DX på 102hk (76 kW), Civic EX på 125 hk (93 kW), den Nissan Sentra på 115 hk (86 kW), Ford Escort ZX2 ved 130 hk (97 kW), Toyota Corolla på 115 hk (86 kW), og Chevrolet Cavalier Base og LS-modellen på 120 hk (89 kW), blandt andre.
Daimler Chrysler ophørte Neon, med de endelige biler samles den 23. september 2005 på Belvidere samlefabrik i Belvidere, Illinois. [3] Neon'en blev erstattet i foråret 2006 med 2007 Dodge Caliber, som er baseret på den delte Chrysler / Mitsubishi Motors GS platform. Ligesom Neon havde Caliber en SRT-4 variant, men som standard Caliber, brugt det en helt anden motor. [2] Belvidere anlæg gennemgik omstilling til Caliber, Jeep Compass og Patriot.
På markeder som Australien Neon området blev reduceret til enten 2,0 LX eller 2,0 SE modeller.
Salget af anden generation af modellen startede med modelår 2000 og produktionen ophørte med 2005 model år. Den anden generation Neon var kun tilgængelig som en fire-dørs sedan. I nogle globale salg regioner, herunder USA, var den eneste motor 2,0 L SOHC motor, den effekt at være tilbage på 132 hk (98 kW). En valgfri Magnum motor-konfiguration (med en aktiv indsugningsmanifold), der producerede 150 hk (110 kW) var til rådighed. Begge motorer har en Redline af 6762 rpm.
Den anden generation var mere raffineret end den første generation bilen. Det blev annonceret, at anden generation Neon havde over 1.000 raffinementer fra den oprindelige generation. Den første generation af rammeløse vinduer blev erstattet med en fuld-indrammet dør. Andre NVH raffinementer blev gennemført. Det nye interiør og større størrelse øget vægt. Den DOHC ECC [flertydig behov] motor var ikke længere tilgængelig.
I 2001 vendte R / T trim efter et års pause. R / T bestod af en ny 150 hk (110 kW) SOHC Magnum 2,0 L motor, 16 i (41 cm) hjul, spoiler, dual krom udstødning tips, hurtigere styrebox og stivere fjedre. For 2001 og 2002 R / T havde en flad, 'hammerhaj' spoiler. Fra 2000-2003 var R / T sælges som Chrysler i Europa. The Neon blev tilbudt med en sport pakke til 2001 model år alene. Den bestod af en R / T fløj, R / T 16 i (41 cm) hjul, R / T fjedre, hvid instrumentpanelet og R / T styrebox. Det var en R / T visuelt bortset fra manglen på dobbelt udstødning, R / T nedre støbninger, tågeforlygter og R / T eksklusiv forreste kofanger. Sport kom kun udstyret med base model har 132 hk (98 kW) motor og var fås med en automatisk transmission (i modsætning til manuel eneste R / T model). 2001 var det sidste år for Plymouth Neon, og Plymouth brand så godt, den sidste Plymouth Neon (som også var den sidste Plymouth), en sølv fire-dørs sedan, rullede af samlebåndet den 28. juni 2001.
Bilen her kom til Danmark i 2005
Bilen blev badged og sælges som både Dodge og Plymouth i USA og Canada, i Mexico, Europa, Australien og andre eksportmarkeder det blev solgt som Chrysler Neon.
Neon'en fik rod for sit udseende, pris og magt i forhold til konkurrence biler såsom Honda Civic DX på 102hk (76 kW), Civic EX på 125 hk (93 kW), den Nissan Sentra på 115 hk (86 kW), Ford Escort ZX2 ved 130 hk (97 kW), Toyota Corolla på 115 hk (86 kW), og Chevrolet Cavalier Base og LS-modellen på 120 hk (89 kW), blandt andre.
Daimler Chrysler ophørte Neon, med de endelige biler samles den 23. september 2005 på Belvidere samlefabrik i Belvidere, Illinois. [3] Neon'en blev erstattet i foråret 2006 med 2007 Dodge Caliber, som er baseret på den delte Chrysler / Mitsubishi Motors GS platform. Ligesom Neon havde Caliber en SRT-4 variant, men som standard Caliber, brugt det en helt anden motor. [2] Belvidere anlæg gennemgik omstilling til Caliber, Jeep Compass og Patriot.
På markeder som Australien Neon området blev reduceret til enten 2,0 LX eller 2,0 SE modeller.
Salget af anden generation af modellen startede med modelår 2000 og produktionen ophørte med 2005 model år. Den anden generation Neon var kun tilgængelig som en fire-dørs sedan. I nogle globale salg regioner, herunder USA, var den eneste motor 2,0 L SOHC motor, den effekt at være tilbage på 132 hk (98 kW). En valgfri Magnum motor-konfiguration (med en aktiv indsugningsmanifold), der producerede 150 hk (110 kW) var til rådighed. Begge motorer har en Redline af 6762 rpm.
Den anden generation var mere raffineret end den første generation bilen. Det blev annonceret, at anden generation Neon havde over 1.000 raffinementer fra den oprindelige generation. Den første generation af rammeløse vinduer blev erstattet med en fuld-indrammet dør. Andre NVH raffinementer blev gennemført. Det nye interiør og større størrelse øget vægt. Den DOHC ECC [flertydig behov] motor var ikke længere tilgængelig.
I 2001 vendte R / T trim efter et års pause. R / T bestod af en ny 150 hk (110 kW) SOHC Magnum 2,0 L motor, 16 i (41 cm) hjul, spoiler, dual krom udstødning tips, hurtigere styrebox og stivere fjedre. For 2001 og 2002 R / T havde en flad, 'hammerhaj' spoiler. Fra 2000-2003 var R / T sælges som Chrysler i Europa. The Neon blev tilbudt med en sport pakke til 2001 model år alene. Den bestod af en R / T fløj, R / T 16 i (41 cm) hjul, R / T fjedre, hvid instrumentpanelet og R / T styrebox. Det var en R / T visuelt bortset fra manglen på dobbelt udstødning, R / T nedre støbninger, tågeforlygter og R / T eksklusiv forreste kofanger. Sport kom kun udstyret med base model har 132 hk (98 kW) motor og var fås med en automatisk transmission (i modsætning til manuel eneste R / T model). 2001 var det sidste år for Plymouth Neon, og Plymouth brand så godt, den sidste Plymouth Neon (som også var den sidste Plymouth), en sølv fire-dørs sedan, rullede af samlebåndet den 28. juni 2001.
Bilen her kom til Danmark i 2005
Vil du se flere Chrysler Plymouth Neon SOLGT!! (tidligere bil) til salg? Andre Chrysler eller bare andre brugte biler?
Chrysler Plymouth Neon SOLGT!! (tidligere bil)
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 36 Svar: 541
en ting der lige slår mig er om du selv forstår det der står under ''Bemærkninger''
jun 2011
Følger: 1 Biler: 1
Nej det gjorden den ikke da der var for lidt tekst så har skrevet noget mere
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 98 Biler: 5 Emner: 42 Svar: 249
Kom den ikke ind i går?