Suzuki Swift 1.2 GLX [solgt] 2011
6.743 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Swift 1.2 GLX [solgt]
Årgang:
2011
Motor:
4 cyl. Benzin.
1242 ccm DOHC.
16 ventiler og dobbelt VVT (VVT = variable valve timing).
(dobbelt VVT = både på indsugning og udstødning).
Kom. 11,0:1.
Max rpm. 6.300.
Elek. multipoint indsprøjtning.
Miljønorm: Euro 5.
Motorkode: K12B.
ABS med EBD (electronic brakeforce distribution).
BAS (brake assist system).
ESP (electronic stability program).
TCS (traction control system).
EuroNCAP: 5 stjerner.
Fabriks tal:
Topspeed: 165 km/t (billeder af hastighed jeg har lagt ind, er fra da bilen var standard).
0-100 km/t 12,3 sek.
Blandet kørsel 20,4 km/l.
By kørsel: 17,2 km/l.
Landvej kørsel: 22,7 km/l.
CO2: 113 gram/km.
Ændringer:
KN filter (indsats).
Banan manifold 4-1.
Udstødning.
Ingen cat. (cat. sidder på den originale manifold).
1242 ccm DOHC.
16 ventiler og dobbelt VVT (VVT = variable valve timing).
(dobbelt VVT = både på indsugning og udstødning).
Kom. 11,0:1.
Max rpm. 6.300.
Elek. multipoint indsprøjtning.
Miljønorm: Euro 5.
Motorkode: K12B.
ABS med EBD (electronic brakeforce distribution).
BAS (brake assist system).
ESP (electronic stability program).
TCS (traction control system).
EuroNCAP: 5 stjerner.
Fabriks tal:
Topspeed: 165 km/t (billeder af hastighed jeg har lagt ind, er fra da bilen var standard).
0-100 km/t 12,3 sek.
Blandet kørsel 20,4 km/l.
By kørsel: 17,2 km/l.
Landvej kørsel: 22,7 km/l.
CO2: 113 gram/km.
Ændringer:
KN filter (indsats).
Banan manifold 4-1.
Udstødning.
Ingen cat. (cat. sidder på den originale manifold).
Hestekræfter
Standard:
94 hk (69 kw) ved 6.000 rpm.
118 Nm ved 4.800 rpm.
Nu:
Lidt mere.
94 hk (69 kw) ved 6.000 rpm.
118 Nm ved 4.800 rpm.
Nu:
Lidt mere.
Fælge
Sommer: OZ Racing Quaranta 4 7"x17".
Vinter: Original Suzuki Swift GLX 6"x16" Alu.
Vinter: Original Suzuki Swift GLX 6"x16" Alu.
Dæk
Sommer: Dunlop SP Sport Maxx 205/40 ZR17.
Vinter: GoodYear Ultra Grip 8 185/55R16.
Vinter: GoodYear Ultra Grip 8 185/55R16.
Undervogn
Standard.
Pava undervognsbehandling + hulrumsbehandling UDEN at bore huller (bilen er galvaniseret, man ødelægge galvaniseringen ved at bor hul og derved ruster bilen meget hurtig ved hullerne).
Pava undervognsbehandling + hulrumsbehandling UDEN at bore huller (bilen er galvaniseret, man ødelægge galvaniseringen ved at bor hul og derved ruster bilen meget hurtig ved hullerne).
Bilstereo
Pioneer AVIC-F20BT.
Pioneer TS-A1713I i alle 4 døre.
Pioneer sub. TS-W77A
Rockford Fosgate T1T-S diskanter ved spejlene.
(har også et sæt Pioneer TS-T031PRS diskanter, men de spiller ikke lige så godt som de andre - de bliver sat i omme bag i når jeg finder en smart måde at sætte dem på).
(billedet inde i bilen, er fra 2011 med den org. radio og de org. højttalere).
Pioneer TS-A1713I i alle 4 døre.
Pioneer sub. TS-W77A
Rockford Fosgate T1T-S diskanter ved spejlene.
(har også et sæt Pioneer TS-T031PRS diskanter, men de spiller ikke lige så godt som de andre - de bliver sat i omme bag i når jeg finder en smart måde at sætte dem på).
(billedet inde i bilen, er fra 2011 med den org. radio og de org. højttalere).
Styling
Uha, det er der ikke meget af, det er jo org. ex. tilbehør det meste jeg har på.
Den smule der er:
Tonet ruder (5% metaliseret film).
Bremselys cover.
Emblemer bag fjernet.
Kaliber (4 stk.) malet i samme farve som bilen (pearl white).
Hjemme lavet midter armlæn i sort læderlook til bagsædet.
Den smule der er:
Tonet ruder (5% metaliseret film).
Bremselys cover.
Emblemer bag fjernet.
Kaliber (4 stk.) malet i samme farve som bilen (pearl white).
Hjemme lavet midter armlæn i sort læderlook til bagsædet.
Interiør
Standard GLX hvilket jeg synes er rigtig fedt.
Fuldautomatisk klimaanlæg inkl. A/C.
Nøglefri tænding (start/sluk knap).
Nøglefri betjening af dørlåse.
Fartpilot med ratkontakter.
4-vejs justering af læderrattet.
El-ruder for og bag.
El-sidespejle med varme.
CD radio med ratkontakter.
Stop/Start system (ECO+).
7 airbags.
2 ekstra diskanthøjttalere.
Informationsdisplay med udetemperatur.
Justerbar viskerrobot (5 trin).
Omdrejningstæller.
Højdejusterbart førersæde.
Varme i forsæderne.
Splitbagsæde.
Airbag cut-off i passagersiden.
Whip-lash minimerende nakkestøtter foran.
Selestrammere foran med kraftbegrænsere.
Selealarm på de to forstole.
2 Isofix beslag på bagsædet.
Overhalingsblink (blinker 3 gange hvis man lige rører kontakten).
Pollenfilter.
7 stk. flaske/kopholder - 1 i hver dør samt 1 foran og 2 bagved i midterkonsolen.
Fuldautomatisk klimaanlæg inkl. A/C.
Nøglefri tænding (start/sluk knap).
Nøglefri betjening af dørlåse.
Fartpilot med ratkontakter.
4-vejs justering af læderrattet.
El-ruder for og bag.
El-sidespejle med varme.
CD radio med ratkontakter.
Stop/Start system (ECO+).
7 airbags.
2 ekstra diskanthøjttalere.
Informationsdisplay med udetemperatur.
Justerbar viskerrobot (5 trin).
Omdrejningstæller.
Højdejusterbart førersæde.
Varme i forsæderne.
Splitbagsæde.
Airbag cut-off i passagersiden.
Whip-lash minimerende nakkestøtter foran.
Selestrammere foran med kraftbegrænsere.
Selealarm på de to forstole.
2 Isofix beslag på bagsædet.
Overhalingsblink (blinker 3 gange hvis man lige rører kontakten).
Pollenfilter.
7 stk. flaske/kopholder - 1 i hver dør samt 1 foran og 2 bagved i midterkonsolen.
Ekstra tilbehør
Indvendig:
Instrumentfinish i sølv look under radio og rundt om gearstang.
Trinlister i rustfri stål med Swift logo.
Bagkant beskytter i rustfrit stål.
Armlæn med opbevaringsboks (foran).
Bundmåtter, standard i nålefilt.
Bagagerumsmåtte i nålefilt med Swift logo.
Opbevaringsnet i siden af bagagerum (begge sider).
Org. Suzuki alarm m. indbygget batteri - den hyler op som en tosse i 1½ time hvis man fjerner strømen eller bare en ledning til alarmen når den er slået til.
Udvendig:
Baglygter.
Tagspoiler.
Blank liste i rustfri stål under dørruder.
Blank liste i rustfri stål under kølergitter.
Kofangerbeskyttere til hjørnerne.
Sorte sidelister med rustfrit stål liste i.
Vindafviser på alle 4 døre/vinduer.
Sorte stænklapper ved alle hjul i fleksibelt materiale med Suzuki logo.
Anhængertræk med aftagelig kugle og 13 polet stik.
Instrumentfinish i sølv look under radio og rundt om gearstang.
Trinlister i rustfri stål med Swift logo.
Bagkant beskytter i rustfrit stål.
Armlæn med opbevaringsboks (foran).
Bundmåtter, standard i nålefilt.
Bagagerumsmåtte i nålefilt med Swift logo.
Opbevaringsnet i siden af bagagerum (begge sider).
Org. Suzuki alarm m. indbygget batteri - den hyler op som en tosse i 1½ time hvis man fjerner strømen eller bare en ledning til alarmen når den er slået til.
Udvendig:
Baglygter.
Tagspoiler.
Blank liste i rustfri stål under dørruder.
Blank liste i rustfri stål under kølergitter.
Kofangerbeskyttere til hjørnerne.
Sorte sidelister med rustfrit stål liste i.
Vindafviser på alle 4 døre/vinduer.
Sorte stænklapper ved alle hjul i fleksibelt materiale med Suzuki logo.
Anhængertræk med aftagelig kugle og 13 polet stik.
Styrker ved bilen
Den køre bare.
Svagheder ved bilen
Har ikke oplevet nogen endnu - håber heller ikke det kommer.
Bemærkninger
Som sagt er det en GLX model, der som standard har foruden hvad der "normalt" er i en Swift:
Fuldautomatisk klimaanlæg.
Nøglefri tænding (start/sluk knap).
Nøglefri betjening af dørlåse.
Fartpilot med ratkontakter.
4-vejs justering af læderrattet.
16" aluminiumsfælge.
Tågelygter for.
El-ruder for og bag.
Skivebremser på alle hjul.
Bilen er købt fra ny sidst i April 2011 (havde kørt 8 km.). Ved salg havde bilen kørt 56.000 km.
Fuldautomatisk klimaanlæg.
Nøglefri tænding (start/sluk knap).
Nøglefri betjening af dørlåse.
Fartpilot med ratkontakter.
4-vejs justering af læderrattet.
16" aluminiumsfælge.
Tågelygter for.
El-ruder for og bag.
Skivebremser på alle hjul.
Bilen er købt fra ny sidst i April 2011 (havde kørt 8 km.). Ved salg havde bilen kørt 56.000 km.
Suzuki Swift 1.2 GLX [solgt]
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
Hvis du kikker 2 beskeder under din egen besked, så har du svaret..
3 beskeder under din egen besked, har du også spurgt om det, hvor du fik svar 27 Aug 2014..
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 2
Har selv sådan en bil
Mvh Sune Holm
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
mar 2013
Følger: 1
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
sep 2008
Følger: 48 Følgere: 48 Biler: 14 Emner: 73 Svar: 232
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
Takker, du har fået en høj retur
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 240 Svar: 1.510
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 22
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 7
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
Husk, den der ler sidst, ler bedst
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 7
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 7
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 72
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 4 Svar: 7
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 240 Svar: 1.510
jeg vil nu gerne se det race med en 1,2 og så den nye sport.
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
Det store skørte sæt er nok det eneste jeg ikke har, jeg skal heller ikke have det, synes ikke det ser pænt ud, men det er en smags sag
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 322
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
Peter R: Hehe, ja det synes jeg også - NB: det er kun en 1.2 og ikke en 1.3 hvilket kun gøre det endnu sjovere synes jeg
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 322
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 3 Svar: 73
Henning V: Swift motor sport hiver 218 hk ud af den gamle sport som er en 1600 ccm sugemotor (M16A), så det tror jeg ikke vi skal diskuterer, for det bliver vi aldrig enige om kan jeg se
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 240 Svar: 1.510