Mazda 323 GT Turbo BF1 #Solgt# 1987
10.722 visninger
|
Oprettet:
Mazda 323 GT Turbo BF1 #Solgt#
Årgang:
1987
Motor:
- Blok Mazda [B6T]
- Volumen 1600cc
- Turbo T25
- Intercooler 550x60x140 (LxBxH - køleelementet)
- Trykrør 2" rustfast
- Oliekøler Eftermonteret
- Vandkøler Racerkøler til Civic monteret med special modificeret beslag
- Manifold 4 x 1,2" sort stål [powerwrap]
- Forrør 3" rustfast [powerwrap]
- Udstødning 2,5" rustfast
- Potter 2 x 2,5" Simons
- Bagpot 2,5" - 4" (HKS style)
- Tændrør Denso Iridium
- Luftfilter Skum (HKS style)
- Blow of ventil Bonalume (RH-Motorsport)
- Wastegate kontrol Turbosmart boost tee
- Brændstof pumpe GS342 255 Liter
- Koblings system ACT 6-wing
- Olie Castol EDGE Sport 10w/60
- Motorstyring Megasquirt fuldprogramerbar
- Volumen 1600cc
- Turbo T25
- Intercooler 550x60x140 (LxBxH - køleelementet)
- Trykrør 2" rustfast
- Oliekøler Eftermonteret
- Vandkøler Racerkøler til Civic monteret med special modificeret beslag
- Manifold 4 x 1,2" sort stål [powerwrap]
- Forrør 3" rustfast [powerwrap]
- Udstødning 2,5" rustfast
- Potter 2 x 2,5" Simons
- Bagpot 2,5" - 4" (HKS style)
- Tændrør Denso Iridium
- Luftfilter Skum (HKS style)
- Blow of ventil Bonalume (RH-Motorsport)
- Wastegate kontrol Turbosmart boost tee
- Brændstof pumpe GS342 255 Liter
- Koblings system ACT 6-wing
- Olie Castol EDGE Sport 10w/60
- Motorstyring Megasquirt fuldprogramerbar
Hestekræfter
- Standart Hk 140
- Standart Nm 190
- Aktuel Hk 210,2 / 6502 rpm. (0,8 bars ladetryk)
- Aktuel Nm 263.6 / 4750 rpm. (0,8 bars ladetryk)
(Driftsikkert set up)
- Standart Nm 190
- Aktuel Hk 210,2 / 6502 rpm. (0,8 bars ladetryk)
- Aktuel Nm 263.6 / 4750 rpm. (0,8 bars ladetryk)
(Driftsikkert set up)
Fælge
- For Boddy club P1 15" x 7" / 4 x 114,3 (Superlight)
- Bag Boddy club P1 15" x 7" / 4 x 114,3 (Superlight)
- Bag Boddy club P1 15" x 7" / 4 x 114,3 (Superlight)
Dæk
- For Toyo Proxes R888 195/50 R15
- Bag Toyo Proxes R888 195/50 R15
- Bag Toyo Proxes R888 195/50 R15
Undervogn
- Støddæmperer Gabriel Gas For/Bag
- Fjedre H&R ca. 50mm
- Afstivning Ultra racing karrosseriafstivning For/Bag
- Indstilling Fuld justerbar (Camber, toe For/Bag)
- Lettet for al overflødig vægt
- Fjedre H&R ca. 50mm
- Afstivning Ultra racing karrosseriafstivning For/Bag
- Indstilling Fuld justerbar (Camber, toe For/Bag)
- Lettet for al overflødig vægt
Bilstereo
Overflødigt :D
Styling
Sleeper, dog med solskygge og sænket
Interiør
- Sæder Omp Racing bucket seat H/V
- Seler Sabelt 4 punkts H-seler H/V
- Rat Omp Corsica
- Overbliks ure Vand, Blanding og tryk
- Plasering af ure Egendesignet laserskåret plade (JF-Performance)
- Instrument Betrukket med alcantara look
- Dørsider Udsiftet med let masonit og stropper (betrukket med alcantara look)
- Spas MOMO - Pedaler og Gearknob
- Seler Sabelt 4 punkts H-seler H/V
- Rat Omp Corsica
- Overbliks ure Vand, Blanding og tryk
- Plasering af ure Egendesignet laserskåret plade (JF-Performance)
- Instrument Betrukket med alcantara look
- Dørsider Udsiftet med let masonit og stropper (betrukket med alcantara look)
- Spas MOMO - Pedaler og Gearknob
Ekstra tilbehør
- Servostyring
- Elektrisk soltag
- Fjernbetjent centrallås
- Elektrisk soltag
- Fjernbetjent centrallås
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
210 Hk 800 Kg så den flyver :)
Kørt ind hos RH-Motorsport
[JF-Performance består af Thomas J & Tobias F - tak for samarbejdet]
Kørt ind hos RH-Motorsport
[JF-Performance består af Thomas J & Tobias F - tak for samarbejdet]
Mazda 323 GT Turbo BF1 #Solgt#
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 568
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 568
Ja nu gør jeg det alligevel
Den t25 turbo er det en garret eller? Og hvad er den god for af hk.
Hvordan er spooletiden med sådan en?
Den udstødningsmanifold hvor kommer den fra
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
mar 2006
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 6
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
feb 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 97
aug 2010
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 95
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
aug 2010
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 95
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 7 Emner: 25 Svar: 26
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
feb 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 97
aug 2010
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 95
- Glæder mig til sommer, så kan jeg se det
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
aug 2010
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 95
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
Den ligger RIGTIG godt på vejen undervognen er trimmet ind så det står ens i begge sider mht. camber sporing hårdhed mv.
0-100 er ikke målt, men alt efter gearskift og dæk temp. 5 sek ("ca")
aug 2010
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 95
- se min
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 2
Har faktisk en til af samme type med FWD... der gerne skulle se dagens lys igen til sommer, og kører lidt ræs...!
Dejlig vogn du har