{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Alfa Romeo MiTo [Tidl. bil] 2010

9.122 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Eggert
Mand | 35 år | Oprettet: 7. aug 2004


Alfa Romeo MiTo

Udfordringer
Årgang:
2010
Motor:
1.3 liter JTDM-2
Start&Stop teknologi
Commonrail Turbo Diesel
Q2 elektronisk spærredifferentiale
Multijet ll indsprøjtning FPT
4 cylindre - 16 ventiler
Rækkemotor med kæde
Variabel turbo-geometri med intercooler
Slagvolumen: 1.248 cm3
DPF diesel partikel filter
CO2-emission: 104 g/km.
Hestekræfter
95hk ved 4000 o/min.
200nm ved 1500 o/min.
Topfart: 180 km/t.
0-100 km/t: 11.5 sek.
Kører 23.3 km/l ved blandet kørsel
Fælge
Sommer: 17" Alfa Romeo Sportivo Design - Titanium grå

Vinter: 16" KFZ stahlrad stålfælge
Dæk
Sommer: Pirelli P Zero Nero 215/45-17"

Vinter: Hankook Winter I*CEPT Evo 205/55-16"
Undervogn
McPherson ophæng foran
Front Anti-roll bar
Torsionsbro med hydrauliske teleskopstøddæmpere bagpå
Novitec 40mm sænkningsfjedre
Novitec 2x 15mm spacers bag
Bilstereo
Standard CD/MP3 RDS anlæg med 8 standard højtalere
Styling
Titanium grå sidespejle
Mito emblem fjernet bagpå
Tonede ruder bag 20% lysgennemgang
Novitec sorte sideblink
Novitec 40mm sænkningsfjedre
Novitec 2x15mm. spacers bag (Ikke på billederne)
Sorte lygterammer for og bag
Sorte forlygter
Cadamuro design Mito GTA replica bagskørte
Ragazzon Rustfri 2x90mm center-udstødning
EURALIGHT LED Daytime Running Light (Ikke på billederne)
Interiør
Carbon beklædt instrumentbord
Carbon beklædte dørsider
Multi justerbart læderrat
Læder gearknop
Læder håndbremse
Rødt LED ambiente kabinelys
Indstigningslys under dørene
Sele alarm på alle 5 sæder
Alfa Romeo Førsthjælps kit i bagagerum
Kopholdere i midterkonsol, døre, og ved bagsæder
Køling i handskerum
Lys i handskerum
Splitbagsæde
Lys ved spejlene i solskærme
ISOFIX beslag for & bag
7 airbags inkl. knæ-airbag
Anti-Whiplash nakkestøtter
Armlæn med opbevaringsrum
Måtter med Mito logo og røde syninger
Højde justerbar førersæde
Justerbar lændestøtte
Ekstra tilbehør
LED baglygter
Regnsensor
Greeting light
Welcome movement i instrumentering
Follow-me-home lys
Daytime Running Light DRL
Alfa Romeo aluminium indstigningslister
Gearskifteindikator (Normal og All-weather Mode)
Elektrisk servostyring
Komfortåbning/-lukning af ruder via centrallås
Komfortblink
Automatisk havariblink ved nødopbremsning
Sort (Nero Pastello) lak
Aircondition
Autolock ved 20 km/t
Fjernb. centrallås
Fjernb. bagklap
Højde justerbare forlygter
Krom dørhåndtag
Ude temperatur måler
Advarsel ved udetemperatur på under 3 grader
El-ruder
El-spejle med varme
EURO NCAP topkarakter (5 stjerner)
ABS Anti-lock brake system
ESP Electronic stability program
EBD Elektronic brakeforce distribution
ASR Anti slip regulation
VDC Vehicle dynamics control
Q2 Elektronisk spærredifferentiale
Justerbar hastigheds advarsel
Startspærre
Org. Alfa Romeo hækspoiler (Ikke på billederne)
Org Alfa Romeo Alarm
GPS tracker
Rammeløse 'coupe' døre
Krom vindueslister

Trip computer (km til tankning, kørt afstand, gennemsnitsforbrug, aktuelt forbrug, gennemsnitshastighed, rejsetid)


MiTo er en sammentrækning af de to italienske byer, Milano og Torino.
Milano hvor Alfa Romeo er grundlagt og Torino hvor Alfa Romeo bilerne idag bliver bygget. Mito betyder også myte på italiensk.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilens køreegenskaber kan ændres via knappen til Alfa DNA systemet

DNA står for: Dynamic, Normal og All Weather

Forskel fra Normal til Dynamic:
1) Speederen reagere hurtigere, bilen får 20 nm ekstra, som kommer tidligere fra motoren.
2) Styringen bliver tungere og mere præcis.
3) ESP griber mindre ind ved små udskridninger.
4) ESP samarbejder med rattet og hjælper køreren ved overstyring/understyring.
5) Electronic Q2 spærredifferentiale aktiveres i Dynamic mode. Systemet bremser forsigtigt det inderste forhjul i en skarp kurve, dette sikre optimalt vejgreb.

Forskel fra Normal til All Weather:
1) Styringen er mere sikker og mere konservativ, den elektroniske servostyring undgår overstyring/understyring.
2) VDC systemet sender et signal til styringen hvis det mærker en udskridning, rattet vil automatisk styre kontra.


14/09-2012 - Jeg blev Alfa-ejer
20/09-2012 - Mito logo fjernet bagpå
10/12-2012 - Sænket 40/40 Novitec fjedre
10/12-2012 - Tårnlejer foran skiftet
10/12-2012 - Bremseskiver & bremseklodser foran & bagpå skiftet
29/01-2013 - Gearkasseolie skiftet
10/04-2013 - Titanium grå sidespejle og sorte sideblink monteret
23/05-2013 - Bagruder tonet med 20% lys-gennemgang - tak til rudetoning.dk
12/07-2013 - Baghjulsleje venstre skiftet
12/07-2013 - Luftfilter skiftet
12/07-2013 - Olie og oliefilter skiftet
13/09-2013 - Styrekugler skiftet og sporing
07/09-2013 - Sorte forlygter monteret
16/10-2013 - Ragazzon 2x90mm Concentric udstødning Monteret
16/10-2013 - Cadamuro Design 'MiTo GTA' bagskørte monteret
10/04-2015 - Baghjulsleje højre skiftet
02/05-2015 - Olie og oliefilter skiftet
26/08-2015 - Dieselfilter skiftet
26/08-2015 - Bremseklodser bagpå skiftet

Sparegris med italiensk sportivo stil :-)


Solgt

Vil du se andre Alfa Romeo eller bare brugte biler?
Kommentér på:
Alfa Romeo MiTo
Annonce