{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Porsche Cayenne Turbo 2005

5.256 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Rohit D
Mand | 94 år | Oprettet: 7. jan 2004


Porsche Cayenne Turbo

Årgang:
2005
Motor:
4.5 Liters
Cylinder: V8 med bi-turbo

Gearkasse: 6 Trins Aut. Med tiptronic.

Tank: 100 liters = 1180 kr. (Pr. tank til en pris af 11.80 pr.liter)
Hestekræfter
100+ hk ;-) har rigeligt af kræfter til at rykke pænt fremad.
620 nm ved 2250 o/m

0-100 km/t: 5,6 sek.
Fælge
Sommer: 22” alu.fælge (Kender dog ikke mærket, men de pynter) :-).

Vinter: 20” org. Porsche fælge
Dæk
Sommer: 295-30 R22 Pirelli Scorpion (næsten nye)

Vinter: 275-40 R20 XL
Undervogn
Org. Porsche Suspension Management undervogn med regulering. Luftundervognen gør at bilen kan sænkes cirka 7 cm.
Bilstereo
Komplet BOSE Soundsystem med Porsche CD-boks
(Spiller virkelig godt. Must have!)
Styling
Intet udover de 22” sommerfælge, der skal heller ikke mere på denne bil.. Alt det styling fis er man sku ved at vokse fra med tiden hehe ;)
Interiør
Sort læderkabine med Alcantara i både loftet samt stolperne.
Fuld aut. Sæder med memory.
Aluminiums lister
Læder betrukket instrumentbord
Ekstra tilbehør
PCM Navigation
Aut.gear/tiptronic/6 gear
Fuldaut. Klima - 2 zone
Fjernb. c.lås
Parkeringssensor
Ratgearskifte
Fartpilot
Startspærre
Aut. nedbl. Bakspejl
Udv. Temp. Måler
Regnsensor
Sædevarmere
El-indst. Forsæder
El-spejle m/varme
El-Glas soltag
Lygtevasker
Bi-Xenon Lygter med lygtevasker
Tonede ruder
Våbenskab
El-indklappeligt anhængertræk
Keyless GO
Køl i handskerum
GPS-Tracking
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Tjaa så ramte ”finanskrisen” mig.. ;-) har længe gået med tanken om at eje en Porsche Cayenne hvilket jeg endelig har fået gjort. Har hidtil været en rigtig Mercedes-mand så det er noget nyt for mig at komme ind i Porsche verdenen hehe. Men noget som jeg slet ikke fortryder overhovedet!

Bilen lever virkelig op til alle ens forventninger om en hurtig ”urban” 4x4.
Den grundlæggende årsag til at jeg valgte at købe denne type bil er at, for det første er det en rigtig mande bil ned til det mindste og med en ægte V8 bliver det skam heller ikke meget bedre.
Stor men på en fed måde!
Og for det andet er den grundet krisen faldet ned på et prisniveau som er til at betale sammen med øvrige driftsomkostninger hvilket gør det til en bil som bør overvejes. Lad jer ikke skramme af at der kommer dyre værkstedsregninger, den er som så mange andre biler til at have med at gøre.

Derudover er det en tysk bil så reservedelene er til at få fat i uden problemer og til en fornuftig pris. Det må regnes at ting er dyre, men det er vel ingen overraskelse. Intet er gratis i denne her verden desværre :)
Dog skal man ikke regne med at den er billig at holde kørende, men igen.. Det bør forventes med den type biler.. er jo ikke ligefrem en øko slæde der går 20+ på literen.. og koster 560 kr. I årligt vægtafgift.

Men sådan er det jo. Ikke en bil man skal tælle omkostningerne på men bør nydes i sig selv :)
Den har stortset alt tænkeligt udstyr og man får virkelig meget bil for pengene.
Luksus Porsche med masser af kræfter kort beskrevet!

Vil du se flere Porsche Cayenne Turbo til salg? Andre Porsche eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Porsche Cayenne Turbo
Annonce