BMW E34 535i [Tidl. bil] 1989

1.683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING

BMW E34 535i

Årgang:
1989
Motor:
Motoren er skiftet til en V8, det er en m60b30 motor, 3 liter.
Manuel gear. Den rykker ganske fornuftigt, og lyden er en drøm! Man venter lige med at lukke døren til den er startet, bare lige for at høre brølet. :D

Specs:
Slagvolume: 3 L (2997 cm³)
Cylindre: V8
Effekt / omdr.: 215 hk / 5800
Moment / omdr.: 290 Nm / 4500
Motorkode: M60B30
Hestekræfter
215 HK / 5800 omdr.
290 NM / 4500 omdr.

Har haft den på rullefelt, og den laver 221 hk.
Fælge
Vinter: Stålfælge.

Sommer: Brock B1 Forhjul: 8,5x17, baghjul 10x17
Dæk
Vinter: 225 dæk

Sommer
225, 45 forhjul - Bridgestone
255, 40 baghjul - Nokian
Undervogn
Sænket, 60/40
org. bmw bagtøj
Bilstereo
Pinoeer deh 8400 bt
Steg k203 forstærker til sub
B2 AC12 sub

Styling
V8 front
M5 bag kofanger
Facelift sideskørter
Baglygterne er med klar blink
Mørke side og front blink
Sænkning 60/40
Interiør
Mørk grå læder kabine, som står rigtig lækkert. Læder dørsider, læder på håndbremse. Armlæn hele vejen rundt. Sæderne er med alt i el, og er justerbare på alle leder og kanter, samt varme.

Da jeg købte bilen, var læderet lidt slidt at se på. Jeg har kun givet den læderfedt, og det hjalp ret meget.
Ekstra tilbehør
abs
servo
startspærrer
alarm
tågelygter (de er dog ikke monteret på billederne, men ligger klar)
el soltag
el ruder
el justerbar spejle
el sæder
el førersæde med 3-Memory
el nakkestøtte
armlæn
fjernbetjent c-lås
chrom lister
2 zonet klima anlæg
Aftagelig anhænger træk
Stor board computer
Display til bordcomputer i speedometer
Læse-lampe i kabinelys
Varme i dør-låse og sprinkler dyser (er dog aldrig testet)
auto visker
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Den står på vinterfælgene på billederne, hvilket er lidt synd. Men det er lige tidligt nok til at montere sommerfælge, jeg er dog sikker på at det kommer til at pynte gevaldigt på den.

Lækker komfort, enorm køreglæde!
Dog med et par småting som skal laves hist og her, men det må man tage med når man har en ældre bil.

Vil du se flere BMW E34 535i til salg? Andre BMW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
BMW E34 535i
  •   19. mar 2013 Ja det er rigtigt. at man lærer den, at kende og det er jo nok en fordel, hvis man selv vil eller kan lave den.

    Jeg kunne ikke lave det hele på min bil,, så som tuning og opbygning af en helt ny motor, det er et motorsports firma i Sverige, som har byget dne op og tunet den.

    Man kan sige meget om forhjuls trukken biler, men de trækker forskelligt.
    Min svorger har en ford focus st med lidt under 300 hk og 500 nm og den er forhjuls trukket og den er helt sindsyg med at komme frem også fra 0 km/t Jeg vil skyde på den er under 7 sek, fra 0-100 den er i hvertfald syg. den blev tunet hos K-tech.

    Min bil står nu ikke og IKKE vil fremaf pga. hjulspind. heldigvis. Når det bliver vinter som nu kan jeg slå sports mode fra og så er den ikke så aggrasiv i omdr. og så starter den næsten op som om det var tør vej trods sne osv.

    Ja 8.4 sek er da en fin tid, men ikke vildt, når nu de andre biler osm er omkring mig ligger under 8 sek.

    Bilen er heller ikke bygget KUN til fart, men til at cruise i og fordi jeg ville have en Speciel bil, så der ikke var andre biler magen til. Det er nemmere at overføre flere hk til hjulene på en 3000GT motor fordi der findes dele til dem, hvilket gør det lidt sjovere i fremtiden smiley

    Det rør som skal erstatte min kat er bare med en flance i hver ende (krave om man vil) og der bliver den skruet sammen. så der skal ikke svejses. Man skal bare skruer dem fra hinanden. Alt hvad der bliver lavet på min bil, er efter min overbevisning, nøje gennem tænkt, men det jo min mening smiley

    Vi er enig om at en røv skubber, kan tage nogle flere hk på baghulene, men til gengæld skal der så også en del hk til på motoren (krumtapen), for at have en masse på hjulene, da der er en del svind inden de når hjulene. Jeg vil skyde på, at hvis den har 200 hk på motoren ville den "kun" have 160 hk på hjulene. her er der tale om en manuel gear.

    Min har 240 hk på krumtapen og 208.8 hk på hjulene (den er målt til at miste 13 % med den nye gearkasse og ny type gearkasse olie)

    Hvor ligger dine maks hk ved omdr? og hvor ligger dine maks NM ved omdr??



  •   19. mar 2013 Jeg hygge projekter er rart at have. Så bliver man glad igen for sin bil smiley

    Min bil skal synes med KAT., men jeg får lavet et rør som gør den erstatter min kat. Det tager ca. 10. min at skifte, men det er blot en tanke indtil videre. Ved ikke om det forbliver som den er nu, med KAT. men resten sports udstødning.

    Altså ved fuld gass laver den fuld spind, hvis jeg ikke bruger Mitsubishis form for antispind (TCL), Men da det er en automatgear bil, syntes jeg det er lidt nemmere at justere hvor når den har vejgred, da du ikke skal kombinere med en kobling på samme måde som en manuel gear.

    Men er hjulene varmet op, så river den bare afsted. Den kan også godt rive afsted med næsten fuld bund gass, alt kommer an på om jeg køre i sports mode. Hvis jeg ikke gør, så har jeg ikke noget hjulespinds problem, så acc. den bare hurtigt.

    Så mit svar er at hvis jeg gerne vil lave hjulspind er det ikke et problem, men hvis jeg ikke vil er det heller ikke et problem. Den køre egenskaber er super gode og da den lavet som en forhjuls trukket bil, har den en super trækevne 0-100 km/t = 8.4 sek ikke noget vildt, men den acc også lidt langsomt da den er med automatgear, men den indhenter det rigtig hurtigt hele vejen op til de 250 km/t


  •   19. mar 2013 Ja det er rart at have noget at lave hele tiden. Bare det ikke er noget afgørende for no bilen kan køre.

    Men motor yder 222 hk standard altså den nye motor jeg har sat i. Den er så blevet tunnet efter banan manifold og andre knaster og andet indsugning. Min kat skal dogderstattes med et rør, da min lamba sonda sidder lige foran min kat. Har det ikke noget betydning. smiley


  •   18. mar 2013 Hej med dig Kong U smiley

    Tak for din bedømmelse af min bil smiley jeg må sige jeg altså også syntes, at din BMWdsuper fed smiley

    Der er ikke noget som folk der går op i deres biler og laver nogle fede biler smiley jeg har givet dig en høj tilbage smiley


  •   17. mar 2013 styling på den, du har v8 front, M5 bag kofanger, facelift sideskørter, baglygterne er med klar blink, mørke side og front blink. sænkning ligner 60/40 måske lidt mere smiley

  •   16. mar 2013 Den kan i hvert fald sagtens flytte sig, men ja jeg ved sku ikke.. Den er i hvert fald meget hurtigere end peugeot'en. smiley

  •   16. mar 2013 man burde ikk være i tvivl om det er en 530 eller en 540 motor ;0)
    lækker vogn ellers..
    mvh


  •   16. mar 2013 Mange tak! smiley

  •   16. mar 2013 Den ser squ godt ud.
    Velkommen smiley


Annonce