Toyota Supra MK3 Turbo Targa [Tidl. bil] 1988
4.672 visninger
|
Oprettet:
Toyota Supra MK3 Turbo Targa
Årgang:
1988
Motor:
7M-GTE
3,0i liters Række 6'er
24 ventiler.
Manual Gear!!!
K&N Luftfilter indsats, i original luftfilterkasse ARP Bolte i topstykket
Motoren har gået 248.000 og ved 220.000 blev motoren ny renoveret..
3,0i liters Række 6'er
24 ventiler.
Manual Gear!!!
K&N Luftfilter indsats, i original luftfilterkasse ARP Bolte i topstykket
Motoren har gået 248.000 og ved 220.000 blev motoren ny renoveret..
Hestekræfter
235 HK's 344NM
Top hastighed 245 km/t
KM/L 8,8
0-100 6,3 sek.
Top hastighed 245 km/t
KM/L 8,8
0-100 6,3 sek.
Fælge
TITANIUM
255/45 17"
Reservehjul 16" Original fælg,
255/45 17"
Reservehjul 16" Original fælg,
Dæk
Undervogn
Standart undervogn,
Længde 462 cm
Bredde 175 cm
Højde 131 cm
Cabr
Døre 3
Vægt 1575 kg
Længde 462 cm
Bredde 175 cm
Højde 131 cm
Cabr
Døre 3
Vægt 1575 kg
Bilstereo
Standart Radio og højtaler.
CD Box under sædet
CD Box under sædet
Styling
Række 6'er med Turbo
og bare bilen i sig selv.
og bare bilen i sig selv.
Interiør
Standart og pænt,
Ekstra tilbehør
Vinterhjul på Original fælg,
Batteri.
Cruise Control (Fart pilot)
Aircondition,
Econ
Batteri.
Cruise Control (Fart pilot)
Aircondition,
Econ
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Geving undervogn kommer.
Nognelunge anlæg ikke noget vildt kommer.
størrer oliekøler samt intercoolor og rør.
Rustfri udstødning
størrer bremser,
mulig opgradering af turbo.
bedre toppakning samt bolte og remhjul.
en smule styling, ikke ret meget da den standart er møg fed.
Nognelunge anlæg ikke noget vildt kommer.
størrer oliekøler samt intercoolor og rør.
Rustfri udstødning
størrer bremser,
mulig opgradering af turbo.
bedre toppakning samt bolte og remhjul.
en smule styling, ikke ret meget da den standart er møg fed.
Toyota Supra MK3 Turbo Targa
feb 2003
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 145
www.bilgalleri.dk/grupper/toyotasupramkiii
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
apr 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 454
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
apr 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 454
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
feb 2007
Følger: 71 Følgere: 81 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 183
Men må jeg spørge om hvordan du lige for den forsikret osv ?
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
alt er til salg til den rette pris
feb 2007
Følger: 71 Følgere: 81 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 183
Du nappede den lige foran næsen på mig !
Hvis du vil sælge den på et tidspunkt så har du bare at tage fat mig som den første !
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
apr 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 454
Fin øse.
Hvis det der står på din seddel står til troende,så har den sgu været med i krigen.
Husk at den IKKE må fyres af før den er gennemvarm dvs.ca 7-10 km
morfar kørsel,først der kan man uden risiko fyre den af.
ps.tændengen skal så 10 grader før top.
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165
jul 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Svar: 16
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 165