Fiat Cinquecento 1996

21.302 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 59 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Fiat Cinquecento

Årgang:
1996
Motor:
1242ccm motor ombygget af Tricker
IHI turbolader / ladetryk 0.8 bar
Speciallavet 280 graders knast fra Colombo & Bariani
Justerbart knasthjul fra Piper Cams
Opboret spjældhus
4 stk. ekstra benzindysser
Sænket kompression til 7.8:1
Totalt afbalanceret motor
SMT6 styring til fuld kontol over benzin og tænding
USB stik i kabine til optimering via PC
Trimmet og optimeret på rullefelt af Naak trimning og Scantune
Hestekræfter
200 Nm ved 4100 rpm. / 134 Hk ved 5800 rpm.
Fælge
Borbet T-type 14x6" fælge med indfarvet centerkapsel
Dæk
Dunlop SP9000 195/45 R14
Undervogn
Forstærkede og ventilerede bremser fra Punto GT
Bebe afkortede støddæmpere med justerbar hårdhed
Merkur sænkningsfjedre 75/75
Powerflex bøsninger i alle led
Bilstereo
Ingen
Styling
Badboy front
BM-Glasfiber front og bagkofanger
Abarth sideskørter
Merkur frontspoiler
Lester hækspoiler
Center bagpotter i rustfrit stål
Interiør
Hvide Sparco ur skiver med rødt lys
Håndsyet læder/alcantara kabine med gule syninger
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Så er Bilen færdig efter vinterens turbo og bremse projekt.
Bilen er blevet synet og godkendt med de konstruktive ændringer der er forbundet med eftermontering af turbo.

Jeg har selv været ude på landevejen og trimme det sidste på plads med den bærbar som passager, så nu er der ingen "lumpy spots" tilbage og bilen kører super godt.

Der er fuldt ladetryk fra 2800 rpm.

Facts:
0-100 under 7 sek.
Max omdrejninger 7200 rpm.
Topfart 217 km/t. (i begrændseren)
17.5 km/l. (ved pæn kørsel)
Vægt 720 kg.


Tak til:
Bilhuset Frederiksværk
Naak Trimning
Scantune.dk
Gladsaxe Metalsliberi
Farum Industrilakering

Vil du se flere Fiat Cinquecento til salg? Andre Fiat eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Fiat Cinquecento
Annonce