BMW E34 520i [Tidl. bil] 1989
798 visninger
|
Oprettet:
BMW E34 520i
Årgang:
1989
Motor:
* 2.0 12Ventilet Række 6'er
Hestekræfter
* 129 vilde bayerske hingste
* 164 nm
* 164 nm
Fælge
* Vinter: 15" originale stålfælge med originale BMW kapsler
* Sommer: 16" uoriginale alufælge
* Sommer: 16" uoriginale alufælge
Dæk
* Vinter: BFGoodrich 195/65/15
* Sommer: Michelin 205/50/16
* Sommer: Michelin 205/50/16
Undervogn
* Helt standard og original.. Og det vil der ikke blive lavet om på!
Bilstereo
* Billig SONY HU med cd-afspiller
* Originale højttalere annon 1989. De spiller overraskende godt..
* Originale højttalere annon 1989. De spiller overraskende godt..
Styling
* INTET - Og sådan vil det blive ved med at være. Den skal holdes fuldstændig original og slut80'er-agtig. Den er jo stilren i sig selv..
Interiør
* Original grå stofkabine, der står som da den kom ud fra fabrikken! Ekstrem velholdt kabine, der er blevet passet på, støvsuget og gjort ren HVER weekend! Dvs. INGEN huller, INGEN slid, INGEN brandmærker og INGEN fedtpletter, fra møgunger der har spist på bagsædet!
* Dog vil der blive købt nye smudsmåtter, da de er lidt slidte og beskidte.
* Dog vil der blive købt nye smudsmåtter, da de er lidt slidte og beskidte.
Ekstra tilbehør
* 2 x elruder foran
* El-spejle
* Centrallås
* Servostyring
* Alarmsystem
* El-spejle
* Centrallås
* Servostyring
* Alarmsystem
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
* E34 i sjældent god stand! Denne har ikke været i hænderne på en ung knægt, der har proppet den med alt hvad der kan findes i T-Hansen kataloget, eller ligget og kørt dørtræk i den.
Den er importeret fra sydfrankrig i 2006, og stod derefter i en garage til 2008, hvor afgiften så blev betalt.. Et beløb der lød på 22.113,-
Første ejer af bilen var Nicol Jean og hendes mand, hvor den blev brugt som konebil indtil 1999 med et km-tal på 112.935km, hvorefter deres datter og svigersøn (Monsieur Chevaux Richard) overtog bilen og kørte i den indtil 2006, hvor den så kom til Danmark med et km-tal på 168.000km.
Har alle kvitteringer på ALT hvad der er blevet lavet på den, siden Monsieur Chevaux Richard overtog bilen i 1999, inklusiv sysrapporter. Har selvfølgelig også certificatet fra eksporteringen fra Frankrig, og papirerne og udregninger fra SKAT da der skulle betales afgift på den.
Jeg har så købt den af ham der importerede den i 2006. En mand på 70år som ALTID har kørt BMW.. Den eneste grund til at solgte denne, var grundet en blodprop, som desværre havde medført, at han havde mistet talen og stort set ikke kunne bevæge højre arm, og han derfor havde været i Tyskland og hente en E46 316i med automatgear.
Dette er en ener!!
Skal have skiftet venstre forskærm samt tankdækslet, da det er angrebet af rust, men så spiller den også 120%!
Den er importeret fra sydfrankrig i 2006, og stod derefter i en garage til 2008, hvor afgiften så blev betalt.. Et beløb der lød på 22.113,-
Første ejer af bilen var Nicol Jean og hendes mand, hvor den blev brugt som konebil indtil 1999 med et km-tal på 112.935km, hvorefter deres datter og svigersøn (Monsieur Chevaux Richard) overtog bilen og kørte i den indtil 2006, hvor den så kom til Danmark med et km-tal på 168.000km.
Har alle kvitteringer på ALT hvad der er blevet lavet på den, siden Monsieur Chevaux Richard overtog bilen i 1999, inklusiv sysrapporter. Har selvfølgelig også certificatet fra eksporteringen fra Frankrig, og papirerne og udregninger fra SKAT da der skulle betales afgift på den.
Jeg har så købt den af ham der importerede den i 2006. En mand på 70år som ALTID har kørt BMW.. Den eneste grund til at solgte denne, var grundet en blodprop, som desværre havde medført, at han havde mistet talen og stort set ikke kunne bevæge højre arm, og han derfor havde været i Tyskland og hente en E46 316i med automatgear.
Dette er en ener!!
Skal have skiftet venstre forskærm samt tankdækslet, da det er angrebet af rust, men så spiller den også 120%!

BMW E34 520i
apr 2006
Følger: 137 Følgere: 128 Biler: 9 Emner: 75 Svar: 467