VW Golf mk2 GT Syncro 1991
8.097 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Kommentarer
VW Golf mk2 GT Syncro
Årgang:
1991
Motor:
Motorkode: 1P
Motorstørrelse: 1800 ccm3
Motortype: R4
Ventiler: 8
Motorstørrelse: 1800 ccm3
Motortype: R4
Ventiler: 8
Hestekræfter
98 HK
Fælge
Lenso BSX
15" x 8"
4x100
ET 20
15" x 8"
4x100
ET 20
Dæk
Fulda CARAT EXELERO
195/45 R15 78V
Passer meget fint med stretchen på de 8" fælge.
195/45 R15 78V
Passer meget fint med stretchen på de 8" fælge.
Undervogn
TA-Technix Gevindundervogn
Skruet ned så der er 5 mm tilbage på gevindet.
Skruet ned så der er 5 mm tilbage på gevindet.
Bilstereo
Alpine IDA-X311 med ipod tilslutning i et skjult rum, og USB i en af blænd dækslerne ved siden af radioen.
Rainbow KX 9x15 placeret i de originale huller ved hattehylden.
Ground Zero 13XII 5.25 placeret i midterkonsollen, med diskanter oppe i de originale huller ved A stolperne, og delefiltrerne i samme rum som ipod tilslutningen.
Ground Zero Radioactive GZRW 25SPL i et 23 liters lukket kabinet
Ground Zero Titanium GZTA 1.800DX forstærker.
Og så ellers Ground Zero 50 kvadrat kabler.
Planen er at der skal laves en mere fast bund i bagagerummet, i stedet for det originale pap/stof der ligger der nu. Og så skal der laves en plade i højre side af bagagerummet hvor forstærker og en evt kondensator kommer til at sidde så ledninger osv bliver skjult bedre.
Rainbow KX 9x15 placeret i de originale huller ved hattehylden.
Ground Zero 13XII 5.25 placeret i midterkonsollen, med diskanter oppe i de originale huller ved A stolperne, og delefiltrerne i samme rum som ipod tilslutningen.
Ground Zero Radioactive GZRW 25SPL i et 23 liters lukket kabinet
Ground Zero Titanium GZTA 1.800DX forstærker.
Og så ellers Ground Zero 50 kvadrat kabler.
Planen er at der skal laves en mere fast bund i bagagerummet, i stedet for det originale pap/stof der ligger der nu. Og så skal der laves en plade i højre side af bagagerummet hvor forstærker og en evt kondensator kommer til at sidde så ledninger osv bliver skjult bedre.
Styling
Bilen er "omlakeret" i Motips den bedste røde rustgrunder/primer, lister plus diverse udvendig plastik er malet med matsort.
Klare krydslygter i både nær og fjernlys, der er monteret gul lygtefolie på fjernlys lygterne.
Der er monteret diverse stickers i bagruden, der må godt komme flere i, kunne rigtig godt tænke mig at få en der hed " I love my FAKE wheels" :D
Klare krydslygter i både nær og fjernlys, der er monteret gul lygtefolie på fjernlys lygterne.
Der er monteret diverse stickers i bagruden, der må godt komme flere i, kunne rigtig godt tænke mig at få en der hed " I love my FAKE wheels" :D
Interiør
Den originale GT kabine, i overraskende fin stand, der mangler dog nogle stofmåtter i stedet for nogle kedelige gummimåtter fra Thansen man alligevel havde liggende. Drømmen er at få Wolfsburg edition måtter eller lignende i...
Ekstra tilbehør
Som ekstra tilbehør, har den højdejusterbar føresæde, soltag, og MFA (dog virker det ikke da det gamle instrument brændte af, så der er kommet indmaden i fra et uden MFA)
Den var også født med ABS men det blev pillet af inden toldsyn.
Den var også født med ABS men det blev pillet af inden toldsyn.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Dette er en tysk importeret original GT Syncro dvs. den har 4hjulstræk :D
Da jeg købte den havde den stået stille i en 6 års tid, med utæt soltag og manglende plastik over kabineblæseren, og et utæt varmeapparat, så der havde ligget vand og suppet rundt i bunden af den i 6 år, hvilket resulterede i at jeg skulle lave en masse rust i bunden inden syn.
Men da det var lavet og motoren havde fået en overhaling og lappet nogle ledninger, og sat et almindeligt bremsesystem på i stedet for højtrykspumpe ABS, da pumpen brændte af og jeg alligevel havde en donorbil at tage fra, blev dette løsningen, og den blev toldsynet uden problemer :)
Da jeg købte den havde den stået stille i en 6 års tid, med utæt soltag og manglende plastik over kabineblæseren, og et utæt varmeapparat, så der havde ligget vand og suppet rundt i bunden af den i 6 år, hvilket resulterede i at jeg skulle lave en masse rust i bunden inden syn.
Men da det var lavet og motoren havde fået en overhaling og lappet nogle ledninger, og sat et almindeligt bremsesystem på i stedet for højtrykspumpe ABS, da pumpen brændte af og jeg alligevel havde en donorbil at tage fra, blev dette løsningen, og den blev toldsynet uden problemer :)
VW Golf mk2 GT Syncro
apr 2017
Svar: 2
jul 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 24
mar 2012
Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 605
http://www.ebay.co.uk/itm/I-LOVE-MY-WHEELS-CAR-STICKER-vw-ratlook-euro-JDM-/130472216274?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e60c006d2
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 63 Svar: 659
Spørger fordi jeg har de samme skuffer som dig, og de er nu egentlig rare nok at have,
maj 2010
Følger: 31 Følgere: 37 Biler: 6 Emner: 29 Svar: 61
Se forbi mine tyske biler og smid en stemme på
De golf 1 jeg har
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 893
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 54 Biler: 1 Emner: 63 Svar: 488
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 893
Og til alle de andre tak for rosen og stemmerne
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 893
maj 2009
Følger: 81 Følgere: 385 Biler: 32 Emner: 61 Svar: 520
maj 2007
Følger: 57 Følgere: 75 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 39
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 6 Emner: 49 Svar: 412
mar 2007
Følger: 40 Følgere: 34 Biler: 1 Svar: 484
Kig forbi
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 28