{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mazda 929 [Tidl. bil] 1974

4.774 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Andreas D
Mand | 44 år | Oprettet: 12. sep 2004


Mazda 929

Årgang:
1974
Motor:
1.8 L (1,769 cc) VB I4, 2-barrel
Hestekræfter
94 hp (69 kW)/101 lb·ft (137 N·m)
Fælge
Standart 13" stålfæge kromkant
Dæk
Kedelige 185/70-13 Michelin
Undervogn
Standart meget bevægelig, måske lidt for meget...... :)
Kunne godt trænge til at blive sænket foran en smugle....
Bilstereo
Uoriginal radio :(
Og nogle meget ringe højtalere....
Styling
Intet og det kommer der heller ikke, sådan en klassikere skal man ikke ødelægge.....
Interiør
Ja den kunne godt trænge til lidt nyt, instrumentbord revnet flere steder, og førersæde ej så pænt :(
Resten er en "lækker brun velour" :)
Ekstra tilbehør
Masser af info, blot kørt 144xxx km jeg er 4. ejer og bilen har de originale sorte plader på :)
De første 67000 km er der anført logbog på kørte km vs. tankbesøg.....
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
The first Mazda 929 was introduced in 1973, as an export name for the piston-engined second generation Mazda Luce, (itself introduced in autumn 1972). When equipped with a rotary engine, the car was called the Mazda RX-4. The first generation Luce had been called the "Mazda 1500" or "Mazda 1800" in export markets, but as engines of different displacement were beginning to be used across lines, such a naming philosophy would have soon become confusing. The 929/Luce was a large (for Japan) coupé, sedan, and station wagon powered by a 1.8 L (1,769 cc) inline-4 Mazda VB engine. Output was 94 hp (69 kW) and 101 lb·ft (137 N·m).

The Luce/929 was updated in 1975 with an optional 2.0 L (1970 cc) engine which produced 103 hp (76 kW) and 123 lb·ft (167 N·m) from a 2-barrel carburetor.

Vil du se flere Mazda 929 til salg? Andre Mazda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Mazda 929
Annonce