Nissan Almera GTI - Turbo [Tidl. bil] 1998

11.028 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Nissan Almera GTI - Turbo

Årgang:
1998
Motor:
SR20DE-T

KKR-330 turbo
SR20DE indsugning
2,5" Trykrør
GTI-R/SR20DET Udstødningsmanifold
GTI-R/SR20DET Stempler
GTI-R/SR20DET Plejlstænger
Cometic 2mm ståltoppakning
Helix kobling
Tomei 555cc dyser
Benzintryksregulator
Bosch 044 benzinpumpe
Frontmonteret intercooler - malet sort
Recirkulerende blowoff ventil
Boostcontroller/Bleed ventil
NGK Iridium tændrør
Vision Motorworks 10,2mm tændkabler
Komplet rustfri 2,5" udstødning m. Simons mellempotte og Megan Racing bagpotte
Krumtap, plejllejer og hovedlejer fra SR20DE
MegaSquirt motorstyring fra turbomotor.dk. Kørt ind v. Fantasy-Tuning.dk

Topstykke renoveret, hvor det bla. blev planslebet, trykprøvet og fik slebet ventiler for 5000 km siden.
Km. tal på motor efter renovering ukendt

SR20DE

2,0
16 Ventiler
Dobbelt overliggende knastaksler

Helt standard

Motor går rigtig godt
Hestekræfter
SR20DE fabriksopgivelser:

143 hk
178 nm

Rullet til 148,6 hk helt original

SR20DE-T:

270 HK
339 NM
V. 1 bar

297 HK v. 1,2 bar

Mine resultater:
224,8 HK
293,5 NM
V. 0,5 bar
Fælge
Sommer:

Rota Grid V - 8x16"

15" Originale Nissan alufælge

Vinter:

15" Raze alufælge
Dæk
Sommer:
Rota - 215/40-16 Toyo Proxes T1R

15" - I have no idea. Men der skal 2 nye dæk på

Vinter:
15" - kan ikke huske mærke og str., men de er næsten nye
Undervogn
TA-Technix gevindervogn med TÜV godkendelse

Bilstereo
Std. GTI anlæg

Pioneer DEH-X3500UI headunit, Pyle Blue Wave 2x1000W forstærker og en MDS 12" Sub.
Originale diskanter i A-Stolperne, højttalere i døre og højttalere i bag. Spiller stadig fint

Spiller overraskende godt. Super lækkert med diskanterne i A-Stolperne!
Styling
GTI/SR kofangere

Rota Grid V

Trykure spartlet ind i midterkonsol i stedet for askebæger og cigarettænder

Kouki VZR forlygter og Phase 2 baglygter

Bamse - bliver skiftet ud med en Domokun til sommer
Interiør
Std. GTI kabine. Lækre sæder at sidde i

Rat, gearknop og håndbremse betrukket i læder originalt

Trykure spartlet ind i midterkonsol i stedet for askebæger

Ekstra tilbehør
Originale fælge

Alufælge med vinterdæk

Anhængertræk

SR20DE motor m. original motorstyring, indsugning, udstødning osv.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Købt i fredags. Jeg er 2. ejer af bilen

2 nye bagskærme og inderskærme svejst i, bagskærme malet, gevindundervogn monteret, turbomotor lagt i. Der er da sket lidt

Den vil kun én vej og det er satme fremad!

Smid hellere en kommentar, end en stemme!

Solgt D. 26/9-2014 - kommer sgu til at savne den bil!

Vil du se flere Nissan Almera GTI - Turbo til salg? Andre Nissan eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Nissan Almera GTI - Turbo
Annonce