Mitsubishi Carisma Sport [Tidl. bil] 2002
1.800 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Kommentarer
Mitsubishi Carisma Sport
Årgang:
2002
Motor:
Ny ilagt 1,9 Di-D med kun 90.000 på klokken, da den gamle havde smidt remmen ved ham jeg købte bilen af.
Hestekræfter
115hk
Fælge
17"
Dæk
195/45-17 Nokian winter
Undervogn
nyrenoveret mht. bremser mm.
Bilstereo
Original cdspiller og Højtalere i bag samt originalt komponent sæt i for, med diskanter i dørstolpen (ekstra udstyr).
Styling
Osram Night Breaker forlygtepærer.
Mtech xenon diode pærer i nummerpladelys.
Kalibre lakeret røde, samt skiver har fået sort.
Forlygterammer lakeret pianosort indvendigt, monteret 4 orange dioder til blinklus ind mod parabolen, for at være mere synlig i rundkørsler, samt hjemmelavet "dayline" med samtidig "cornering lights" som er virkelig behageligt på små landeveje hvor vi bor og sideveje.
Fjernet emblem på bagklap.
Mtech xenon diode pærer i nummerpladelys.
Kalibre lakeret røde, samt skiver har fået sort.
Forlygterammer lakeret pianosort indvendigt, monteret 4 orange dioder til blinklus ind mod parabolen, for at være mere synlig i rundkørsler, samt hjemmelavet "dayline" med samtidig "cornering lights" som er virkelig behageligt på små landeveje hvor vi bor og sideveje.
Fjernet emblem på bagklap.
Interiør
Sort stof kabine med ergonomi førersæde og varme.
Ekstra tilbehør
Aircon, cd, boardcomputer, dobbelt triptæller, eftermonteret fartpilot, aftageligt træk, mm.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Sku ha været en salgsbil, men endte med at blive min egen langtursbil, når der skal hentes dele og besøges svigermekanik mm. ;)
Mitsubishi Carisma Sport
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Den (her) er i det mindste ikke en hatchback som 90% af alle de andre på vejen!
Må sige at lygterne på den røde er bare slet ikke så pænt lavet som fronten på den, eller bagenden på den blå er lavet.
Men ja jeg havde overvejet at kalde den en "vinterbil" men beholder den nok ikke kun vinteren over
Skal jo snart ha kastet kværn i Chevyen også
Leif B:
Ja damen hun er også vældig glad når turboen slår til, så hun er lidt træt af når jeg stiller en 1.8 Gdier til hende istedet for
Men har da været oppe og runde de 160+/- men synes nu den kører forbavsende dejligt, tilpas komfortabel, men stadig med styr på hvad man kører på
Dog kan rattet godt føles lidt livløst, men nu er jeg vant til biler med 20+ år på bagen og som kun skal styre og bremse på forhjulene, så nok det der gør det
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Og jo, jeg må godt - jeg har aldrig haft noget imod dem
nov 2013
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 10
Det eneste jeg syntes var øv, var at den blev lidt levende når den kom over de 150 km/t
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Også derfor jeg endte med at beholde denne, plus den går 18-20km på en liter diesel er jo ikke helt ringe
Men lige så mange afvise point som velkomst?!
mar 2006
Følger: 25 Følgere: 6 Biler: 4 Svar: 11