Nissan 200sx S13 1991
2.749 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
20 Kommentarer
Nissan 200sx S13
Årgang:
1991
Motor:
Motor: Ca18det
1,8L 16 ventilet, med dobbelt overliggende knast. SingelTurbo ladet benzin motor med intercooler.
Garrett GT2871r turbo med poleret rustfri varmeskjold for udstødningshuset.
Special lavet "topmount steampipe" manifold fra New Zealand. Manifolden er lavet i sort jern og er med stiver så den ikke revner.
Udtag i manifold til 44mm Tial WG
Tial MV-R 44mm vandkølet wastegate med screamerpipe
Proline AN4 fittings og slange til vandkøling på turbo og wastegate.
Proline AN3 press fittings og slange til olie feed på turbo.
Proline AN10 fittings og slange til olieretur på turbo.
3" Rustfri Turboback udstødning med 1 magnaflow mellempotte
3" Rustfri ukendt "Drift Style" Bagpotte med 4" afgang
Stor ukendt frontmonteret intercooler med, special lavet rustfri poleret trykrør med HKS SSQV kopi BlowOff ventil
Sorte Autoslanger Silikonesamlere til trykrør og polerede T-Clamps.
444cc dyser fra skyline
Nissan 300zx Z32 MAF
Nistune motor styring
TRE 255 Liter/time benzinpumpe i tank
Go Fast Bits G-Force II Elektronisk Boost-Controler
Auto Slanger 3" luftfilter
Oil Catch med AN12 slange
Nye sorte silikone kølerslanger på hele motoren
Letvægt svinghjul og Exedy sport tuff kobling og trykplade
Mange andre småting! ;-)
Motoren blev totalt renoveret med slibning af krumtap, nye lejer i bunden og ny oliepumpe i 2014.
Cometic stål toppakning
ARP støttebolte til toppen.
1,8L 16 ventilet, med dobbelt overliggende knast. SingelTurbo ladet benzin motor med intercooler.
Garrett GT2871r turbo med poleret rustfri varmeskjold for udstødningshuset.
Special lavet "topmount steampipe" manifold fra New Zealand. Manifolden er lavet i sort jern og er med stiver så den ikke revner.
Udtag i manifold til 44mm Tial WG
Tial MV-R 44mm vandkølet wastegate med screamerpipe
Proline AN4 fittings og slange til vandkøling på turbo og wastegate.
Proline AN3 press fittings og slange til olie feed på turbo.
Proline AN10 fittings og slange til olieretur på turbo.
3" Rustfri Turboback udstødning med 1 magnaflow mellempotte
3" Rustfri ukendt "Drift Style" Bagpotte med 4" afgang
Stor ukendt frontmonteret intercooler med, special lavet rustfri poleret trykrør med HKS SSQV kopi BlowOff ventil
Sorte Autoslanger Silikonesamlere til trykrør og polerede T-Clamps.
444cc dyser fra skyline
Nissan 300zx Z32 MAF
Nistune motor styring
TRE 255 Liter/time benzinpumpe i tank
Go Fast Bits G-Force II Elektronisk Boost-Controler
Auto Slanger 3" luftfilter
Oil Catch med AN12 slange
Nye sorte silikone kølerslanger på hele motoren
Letvægt svinghjul og Exedy sport tuff kobling og trykplade
Mange andre småting! ;-)
Motoren blev totalt renoveret med slibning af krumtap, nye lejer i bunden og ny oliepumpe i 2014.
Cometic stål toppakning
ARP støttebolte til toppen.
Hestekræfter
Standard - 169 hk
Nu 169+
Nu 169+
Fælge
Rota D2 17" x 7,5" for
Rota D2 17" x 8,5" bag
Rota D2 17" x 8,5" bag
Dæk
Continental SportContact 5.
225/45R17 hele vejen rundt. Super dæk med masser af grip!!
2017:
225/45R17 Toyo Tires R888 i for
235/40R17 Toyo Tires R888 i Bag
225/45R17 hele vejen rundt. Super dæk med masser af grip!!
2017:
225/45R17 Toyo Tires R888 i for
235/40R17 Toyo Tires R888 i Bag
Undervogn
K-Sport Controle Pro Fuldjusterbar gevind.
S14 Bremser i for og røde kalibrer
S14 Bremser i for og røde kalibrer
Bilstereo
Pioneer Avic D3 radio med 12" Hertz sub og andre højtalere...
Styling
Sænket..
Carbon folie på taget..
Facelift forkofanget.
Jeg prøver at holde stilen lidt original. Jeg er ret vild med udseendet af bilen standart og jeg synes der er alt for mange der er klistret fuldstendigt til med skørter osv. Sådan bliver min ikke.
Carbon folie på taget..
Facelift forkofanget.
Jeg prøver at holde stilen lidt original. Jeg er ret vild med udseendet af bilen standart og jeg synes der er alt for mange der er klistret fuldstendigt til med skørter osv. Sådan bliver min ikke.
Interiør
Olietryk ur
Olietemp ur
Vandtemp ur
AEM AFR ur
Elektronisk boostcontroller
Fuld facelift interiør, samt originale 200sx måtter som er hentet hjem fra Australien.
Olietemp ur
Vandtemp ur
AEM AFR ur
Elektronisk boostcontroller
Fuld facelift interiør, samt originale 200sx måtter som er hentet hjem fra Australien.
Ekstra tilbehør
En masse dele - standart afjedring kobling, intercooler, udstødning osv..
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
En rigtigt fin bil som virkeligt kan vende hoveder når man drøner forbi! :-) Jeg er super glad for den og håber på mange kilometers sjov endnu.
Nissan 200sx S13
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
Mvh Martin
aug 2017
Følger: 1
Er du interesseret i at sælge bilen? mvh Christian
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 100
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 100
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 100
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
okt 2008
Følger: 110 Følgere: 119 Biler: 10 Emner: 29 Svar: 233
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
Ja de er godt nok lækre de fælge!
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 52
dec 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 1 Svar: 6
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 240 Svar: 1.511
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 162 Svar: 1.829
aug 2013
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 50
jul 2007
Følger: 73 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 6 Svar: 103
jul 2003
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 212 Svar: 535