Peugeot 106 GTI 2001
3.510 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 106 GTI
Årgang:
2001
Motor:
TU5J4 - 1,6 GTI 16V
KUN KØRT 139.000 km.
TUNET HOS LANDBERG:
- Chiptunet.
- Begrænseren flyttet til 7700 rpm.
- Justeret ind med V-Power 99 blyfri (Kan dog godt kører på 95 blyfri)
- Catcam 708 knaster (ind- og udsugnings)
- Carbon CUP-Indsugning.
KOMPLET ONE TWO PIPE RUSTFRI UDSTØDNINGSSYSTEM:
- Bananmanifold.
- 2" Rør fra bananmanifold og til bagpotte.
- Bagpotte med Ø103 mm afgang.
KUN KØRT 139.000 km.
TUNET HOS LANDBERG:
- Chiptunet.
- Begrænseren flyttet til 7700 rpm.
- Justeret ind med V-Power 99 blyfri (Kan dog godt kører på 95 blyfri)
- Catcam 708 knaster (ind- og udsugnings)
- Carbon CUP-Indsugning.
KOMPLET ONE TWO PIPE RUSTFRI UDSTØDNINGSSYSTEM:
- Bananmanifold.
- 2" Rør fra bananmanifold og til bagpotte.
- Bagpotte med Ø103 mm afgang.
Hestekræfter
HK. : 149,3 Hk. / 6161 Rpm på hjulene.
NM. : 180,1 Nm. / 4753 Rpm.
Topfart : 238 km/t.
0-100 : Ca. 6,9 sek (målt på gps)
NM. : 180,1 Nm. / 4753 Rpm.
Topfart : 238 km/t.
0-100 : Ca. 6,9 sek (målt på gps)
Fælge
DOTZ Mugello 15” x 6,5” ET15
Dæk
Sommer:
Sunny SN3800 195/45 R15
Vinter:
Goodyear
Sunny SN3800 195/45 R15
Vinter:
Goodyear
Undervogn
- Sænket 70 bagi og 60 foran.
- Bremser fra Peugeot 306 GTI.
- ABS Følere Foran (Fabriksnye sommer 2011)
- Brembo Bremseskiver (Fabriksnye sommer 2011)
- FERRODO bremseklodser for & bag (Fabriksnye sommer 2011)
- Bagbro renoveret.
- Bremser fra Peugeot 306 GTI.
- ABS Følere Foran (Fabriksnye sommer 2011)
- Brembo Bremseskiver (Fabriksnye sommer 2011)
- FERRODO bremseklodser for & bag (Fabriksnye sommer 2011)
- Bagbro renoveret.
Bilstereo
KOMPLET ALPINE ANLÆG:
(Monteret og installeret af Autofix Horsens, Fabriksnyt sommer 2011)
HEADUNIT : Alpine CDA-9886R HU
- iPhone og iPod tilslutning.
- USB tilslutning.
- Bluetooth Ready.
- Hands Free Calling, Voice Dial Ready.
- CD/CD-R/CD-RW
- MP3/AAC/WMA Playback.
- MultEQ: IMPRINT Sound System Ready.
- Max Power Output: 4x 50W.
- MP3 Decoding: MPEG-1/2 AUDIO Layer-3.
- WMA Decoding: Windows Media™ Audio.
FORSTÆRKER: Alpine MRD-F300
- Forstærker type: Class-A/B.
- Kanaler: 4/3/2-kanals.
- Strømforsynings teknik: MOSFET.
- RCA udgang: Guld belagte RCA tilslutninger.
- Delefiltre: Justerbare høj- og lavpas.
- Tilslutninger: Guldbelagte ind- og udgange.
- Total Max Power: 640W.
- Pr. kanal i 2 Ohm: (@ 14.4V +-1%THD+N, 20Hz – 20kHz) 75W RMS x 4.
FRONTHØJTTALER: Alpine SPG-13C2
- 5-1/4” coaxial fronthøjttaler med diskant.
- 200W.
BAGHØJTTALER: Alpine SPG-69C3
- 6x9” coaxial baghøjttaler.
- 350W.
SUBWOOFER I KABINET: Alpine 10” SWE-1043E
- Peak Power : 500W.
- RMS Power : 150W.
(Monteret og installeret af Autofix Horsens, Fabriksnyt sommer 2011)
HEADUNIT : Alpine CDA-9886R HU
- iPhone og iPod tilslutning.
- USB tilslutning.
- Bluetooth Ready.
- Hands Free Calling, Voice Dial Ready.
- CD/CD-R/CD-RW
- MP3/AAC/WMA Playback.
- MultEQ: IMPRINT Sound System Ready.
- Max Power Output: 4x 50W.
- MP3 Decoding: MPEG-1/2 AUDIO Layer-3.
- WMA Decoding: Windows Media™ Audio.
FORSTÆRKER: Alpine MRD-F300
- Forstærker type: Class-A/B.
- Kanaler: 4/3/2-kanals.
- Strømforsynings teknik: MOSFET.
- RCA udgang: Guld belagte RCA tilslutninger.
- Delefiltre: Justerbare høj- og lavpas.
- Tilslutninger: Guldbelagte ind- og udgange.
- Total Max Power: 640W.
- Pr. kanal i 2 Ohm: (@ 14.4V +-1%THD+N, 20Hz – 20kHz) 75W RMS x 4.
FRONTHØJTTALER: Alpine SPG-13C2
- 5-1/4” coaxial fronthøjttaler med diskant.
- 200W.
BAGHØJTTALER: Alpine SPG-69C3
- 6x9” coaxial baghøjttaler.
- 350W.
SUBWOOFER I KABINET: Alpine 10” SWE-1043E
- Peak Power : 500W.
- RMS Power : 150W.
Styling
- GTI Custom Forkofanger (Ombygget, listerne er indfarvet, monteret med alu-gitter)
- GTI Custom Bagkofanger (Ombygget, listerne er indfarvet, monteret med alu-gitter)
- Bad Boy Kølerhjelm (Forlænget frontklap, samt logo fjernet)
- Bagklap (Logo fjernet, samt åbning foregår fra kabinen)
- Lakering Sort Metal (Sommer 2011)
- Cup Sportsspejle
- Original Peugeot 106 GTI Hækspoiler
- Original Peugeot 106 PH2 Tankdæksel. (Fabriksnyt sommer 2011)
- Originale viskerarm BAG (Fabriksny sommer 2011)
- BOSCH Aerotwin Flat viskerblade FOR & BAG (Fabriksnye sommer 2012)
- Originale Peugeot 106 PH2 S16 Sølv Badges (Fabriksnye fra England forår 2012)
- Sportsantenne : Sort Lakeret
- Originale Peugeot 106 GTI fjernlyslygter (Fabriksnye efterår 2011)
- Peugeot 106 LED Baglygter : Krystal PH2 (Fabriksnye efterår 2011)
- Peugeot 106 Krom Forlygter : PH2 med DE linser : (Fabriksnye sommer 2011)
- 6000 Kelvin Xenon H1 : Nærlys (Fabriksnye efterår 2011)
- 6000 Kelvin Xenon H1 : Fjernlys (Fabriksnye efterår 2011)
- 6000 Kelvin Xenon H1 : Ekstra Fjernlys lygter (Fabriksnye efterår 2011)
- Peugeot 106 LED FK Sideblink : Krom : (Fabriksnye efterår 2011)
- Nummerpladelys (Blå/Hvide Dioder)
- GTI Custom Bagkofanger (Ombygget, listerne er indfarvet, monteret med alu-gitter)
- Bad Boy Kølerhjelm (Forlænget frontklap, samt logo fjernet)
- Bagklap (Logo fjernet, samt åbning foregår fra kabinen)
- Lakering Sort Metal (Sommer 2011)
- Cup Sportsspejle
- Original Peugeot 106 GTI Hækspoiler
- Original Peugeot 106 PH2 Tankdæksel. (Fabriksnyt sommer 2011)
- Originale viskerarm BAG (Fabriksny sommer 2011)
- BOSCH Aerotwin Flat viskerblade FOR & BAG (Fabriksnye sommer 2012)
- Originale Peugeot 106 PH2 S16 Sølv Badges (Fabriksnye fra England forår 2012)
- Sportsantenne : Sort Lakeret
- Originale Peugeot 106 GTI fjernlyslygter (Fabriksnye efterår 2011)
- Peugeot 106 LED Baglygter : Krystal PH2 (Fabriksnye efterår 2011)
- Peugeot 106 Krom Forlygter : PH2 med DE linser : (Fabriksnye sommer 2011)
- 6000 Kelvin Xenon H1 : Nærlys (Fabriksnye efterår 2011)
- 6000 Kelvin Xenon H1 : Fjernlys (Fabriksnye efterår 2011)
- 6000 Kelvin Xenon H1 : Ekstra Fjernlys lygter (Fabriksnye efterår 2011)
- Peugeot 106 LED FK Sideblink : Krom : (Fabriksnye efterår 2011)
- Nummerpladelys (Blå/Hvide Dioder)
Interiør
- MOMO Millenium rat (Fabriksnyt efterår 2011)
- Original Peugeot 106 GTI Sportskabine.
- Original fjernbetjent centrallås.
- Originale El-ruder.
- Hvide urskiver (220 km/t)
- Alu ringe om urskiver.
- Original Peugeot 106 GTI Sportskabine.
- Original fjernbetjent centrallås.
- Originale El-ruder.
- Hvide urskiver (220 km/t)
- Alu ringe om urskiver.
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
God medvind og asfalt til ALLE på landevejen!
Bilen har været mere eller mindre skilt af, og stået i garage fra sommer 2011 til sommer 2012, hvor den er blevet gennemrenoveret, som det også fremgår af data.
Ligeledes er den gennemtjekket for rust, og alt er lavet, så aboslut ingenting at komme efter.
Den kører helt fantastisk, og har en fantastisk acceleration, både i starten men også hele vejen op igennem alle gearerne.
HVIS I KAN LIDE MIN LILLE GTI'ER MÅ I MEGET GERNE GIVE EN STEMME, OG SÅ SKAL I NATURLIGVIS OGSÅ SELV FÅ RETUR!
Bilen har været mere eller mindre skilt af, og stået i garage fra sommer 2011 til sommer 2012, hvor den er blevet gennemrenoveret, som det også fremgår af data.
Ligeledes er den gennemtjekket for rust, og alt er lavet, så aboslut ingenting at komme efter.
Den kører helt fantastisk, og har en fantastisk acceleration, både i starten men også hele vejen op igennem alle gearerne.
HVIS I KAN LIDE MIN LILLE GTI'ER MÅ I MEGET GERNE GIVE EN STEMME, OG SÅ SKAL I NATURLIGVIS OGSÅ SELV FÅ RETUR!

Peugeot 106 GTI
apr 2015
Følger: 2 Følgere: 1
feb 2009
Følger: 37 Følgere: 37 Biler: 4 Svar: 53
aug 2007
Følger: 46 Følgere: 37 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 13
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 121 Svar: 1.010
Må tilslutte mig de andres mening.....det er en fin oprettelse og godt at se, at nogen gider skrive lidt tekst på deres profil også
jul 2007
Følger: 73 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 6 Svar: 99
Kig gerne forbi min Kia, og smid gerne en stemme
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 327