{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Fiat Punto 1,2 (188) [Tidl. bil] 2001

3.570 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Mathias R
Mand | 27 år | Oprettet: 18. apr 2014


Fiat Punto 1,2 (188)

Årgang:
2001
Motor:
Fiat Punto MK2 (188) - Årgang 2001

Motor - 1.2 8v
4 cylindre i række
2 ventiler pr. cylinder
Boring og slaglængde (mm): 70,8 x 78,86
Slagvolumen: 1242 cm3
Kompressionsforhold: 9,8 : 1

Brænfstof - Benzin
Brændstofforbrug - 17,5 km/l

Gearkasse - 5 trins, samt bakgear med løfte funktion
Kobling - Hydraulisk aktiveret, selvjusterende uden pedalfrigang
Trækhjul - Forhjul

Styretøj - Tandstangsstyring, elektrisk servostyring med cityservo


Kørt: 35.xxx (D. 18. april 2014)

TUNING:
Ragazzon rustfri udstødning
Toyo decat 4-1 rustfri bananmanifold
Simons rustfri mellempotte
Og en masse 2" rustfri rør som jeg selv har svejset sammen.

K&N luftfilter monteret
Hestekræfter
HK: 60 ved 5000 o/min
Nm: 102 ved 2500 o/min
Fælge
Japan Racing JR3 - Gun Metal - 7Jx16 ET25
Dæk
Yokohama S.Drive 195/45R16
Undervogn
FK AK Street gevindundervogn. Skruet et godt stykke ned.
Bilstereo
Pioneer radio med bluetooth
Alpine Type G højtalere (SPG17CS)
Alpine Type G 6x9 højtalere (SPG69C2)
Alpine Type G subwoofer (SBG1244BP)
Blaupunkt GT forstærker - 800 watt
Hertz HCP 1D - Digital monoblock
Styling
Model 188 - Den lille frække model fra før den fik de store øjne.
Lille spoiler.
Hvid og rød LED ovenlys
LED nummerplade lys
LED positionslys
Angel eyes forlygter
HID kit
Abarth frontkofanger
Interiør
Alfa Romeo 147 læderrat
Alfa Romeo 147 Velour sæder med masser af støtte

Fjernet bagsæder og lavet fladt bagagerum med anlæg skjult under.
Ekstra tilbehør
Bilen er født uden noget udstyr, men har selv eftermonteret en helt masse. Krævet en del tid og undersøgelser af, hvordan det kunne laves.

Eftermonteret:
Centrallås med originale låsekasser med motor i dørene.
El ruder
Speedometer med omdrejningstæller
Tågelys foran
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Super lækker punto som står som helt ny. Har købt den af en pensionist som har kørt firma bil hele sit liv, derfor har han aldrig fået kørt i den selv. (Derfor det lave kilometer antal)

Dette er min første bil, jaaaaaah :-)


Virkelig glad for denne bil... Har lavet rigtig meget og har utrolig mange billeder af alt... Har dog kun et lille udpluk af det her :-)

Vil du se flere Fiat Punto 1,2 (188) til salg? Andre Fiat eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Fiat Punto 1,2 (188)
  •   23. jul 2014 Rigtig lækker Punto, ser mega godt ud. Flot og velholdt smiley
    Kig forbi min smiley


  •   21. jun 2014 Har jeg skrevet nogle steder at jeg vil have den op på 90 - 100 hk? Nej? Godt nok.
    Hvis jeg ønskede en lille racerbil, så havde jeg sku nok købt noget andet.


  •   20. jun 2014 Lur mig lige om der ikke skal noget mere til end et K&N Filter og "Andre småting" før den kommer over 61 heste.

    Knaster, indsugningsmanifold, bananskrald, komplet 2" rørføring, koldluftsrør og en rigtigt god chiptuning, så er du heldig at ramme 90 - 100 hk. Fiat har bygget en motor mhp benzinøkonomi. Den er jævnt forfærdelig at tune på og det garantere jeg og skriver under på.


  •   5. jun 2014 Størrelsen passer mig fint, elsker små biler. Og så længe der er plads til mig og mit store anlæg i bilen, så der jo nok plads smiley
    Det eneste som godt måtte have været større, det var motoren. Det er jo kun 8v versionen med 60 heste smiley
    Men håber at et K&N filter og lidt andre små ting vil få den til at være lidt mere frisk, hæhæ.


  •   5. jun 2014 Ok bare iorden. Ja den ser meget velholdt ud, dog lidt lille i størrelsen... Men bare iorden.. Held og lykke med den bil, er også glad for min Fiat.

  •   5. jun 2014 Nej tak Farfar. Den her Punto er i så god stand så man ikke kan tro det, så har ikke tænkt mig og bytte den eller sælge den væk, ihvertfald ikke for en slik.

  •   4. jun 2014 Bytte med min punto? smiley

  •   12. maj 2014 Den er rigtig velholdt! Den har kun kørt små 35.000, og har altid holdt i garage.
    Tidligere ejer har ikke ville køre i den om vinteren, og altid stilt skoene i garagen inden han skulle køre, altså han har kørt i strømpesokker og haft et par træsko i bagagerummet, hvis han skulle i Netto.


Annonce