Nissan Silvia S14 A 1997
2.764 visninger
|
Oprettet:
Nissan Silvia S14 A
Årgang:
1997
Motor:
SR20DET
- Kobling, flerpladet
- Aftermarket frontmonteret intercooler
- Aftermarket manifold
- Aftermarket udstødning
- 3-lags kobber radiator
- 2-vejs differentiale
- HKS luftfilter
- Blitz raditor låg/cap
- Poleret rørføring til intercooler
- Greedy Boost Controller
- Kobling, flerpladet
- Aftermarket frontmonteret intercooler
- Aftermarket manifold
- Aftermarket udstødning
- 3-lags kobber radiator
- 2-vejs differentiale
- HKS luftfilter
- Blitz raditor låg/cap
- Poleret rørføring til intercooler
- Greedy Boost Controller
Hestekræfter
Den er ikke målt endnu men det bliver den så snart der er mulighed for det!.
har fået afvide den har imellem 260-280 heste vil dog godt nå op på de 300 bare fordi så har man et rundt tal.
men lige pt skal der ikke laves noget i motorrummet andet end at det skal males i samme farve som selve bilen
har fået afvide den har imellem 260-280 heste vil dog godt nå op på de 300 bare fordi så har man et rundt tal.
men lige pt skal der ikke laves noget i motorrummet andet end at det skal males i samme farve som selve bilen
Fælge
WEDS KRANZE RAPIER
18" fælge både for og bag. 9" bredde foran, 10" bredde bagpå.
Elsket dem fra da jeg så dem første gang og de skal blive på! der er vist ret så sjældne og især når de er så bredde! lige nogle fælge for mig og syntes bilen får et fedt look med dem
18" fælge både for og bag. 9" bredde foran, 10" bredde bagpå.
Elsket dem fra da jeg så dem første gang og de skal blive på! der er vist ret så sjældne og især når de er så bredde! lige nogle fælge for mig og syntes bilen får et fedt look med dem
Dæk
GOODYEAR 225/40ZR18
Undervogn
JIC gevindundervogn
JIC justerbar "top mounts"
Aftermarket 2-vejs differentiale
Aftermarket Tie & Tension Control Arms
JIC justerbar "top mounts"
Aftermarket 2-vejs differentiale
Aftermarket Tie & Tension Control Arms
Bilstereo
Bilsterio er der intet af i den andet end det den kom ud med som standard i japan hvilket jeg syntes er alt for fedt da jeg elsker at holden den så tæt på fabriksbygget som muligt. dog regner jeg med at smide nogle andre højtalere og radio i på et tidspunkt. og få sat de orginale ure op hvor de skal sidde normalt.
Styling
Malet i perlemor med sort tag. Tonede bagrude og sidebagruder.
Komplet bodykit fra BN Sports, bygget som widearch!
- Sideskørt
- Fronthjelm
- Bredde for- og bagskærme
- Kølerhjelm
Kølerhjelmen er lavet med scoop,
Frontlygter og sideblink er også udskiftet, og elsker at kigge på det...
Baglygterne holder jeg standard da det er de fedeste lygter man kan skaffe til sådan en bil !
Tonet ruder på de 2 bagerste. bagruden er tonet rigtig japser style med et plexiglas bag den normale rude istedet for rigtig rudetoning det giver et lidt anderledes med et fed look
Turbotimer fra HKS som er styret automatisk så den finder selv ud af hvor lang tid bilen skal være tændt
Bilen er bygget i Japan af Kodate Special.
Komplet bodykit fra BN Sports, bygget som widearch!
- Sideskørt
- Fronthjelm
- Bredde for- og bagskærme
- Kølerhjelm
Kølerhjelmen er lavet med scoop,
Frontlygter og sideblink er også udskiftet, og elsker at kigge på det...
Baglygterne holder jeg standard da det er de fedeste lygter man kan skaffe til sådan en bil !
Tonet ruder på de 2 bagerste. bagruden er tonet rigtig japser style med et plexiglas bag den normale rude istedet for rigtig rudetoning det giver et lidt anderledes med et fed look
Turbotimer fra HKS som er styret automatisk så den finder selv ud af hvor lang tid bilen skal være tændt
Bilen er bygget i Japan af Kodate Special.
Interiør
- Greedy Boost Controller på ratstammen
- Apexi system med 3 ure (Boost, olietemp. og vandtemp.)
- Originale ure er monteret i handskerummet
- Momo rat.
Pikachu i forruden
tænker lidt på at få betrukket de normale sæder jeg har i nu med noget del læder og alcatara og så smække et Silvia logo i oppe i nakkestykkerne og silvia skrevet på ryggen.
- Apexi system med 3 ure (Boost, olietemp. og vandtemp.)
- Originale ure er monteret i handskerummet
- Momo rat.
Pikachu i forruden
tænker lidt på at få betrukket de normale sæder jeg har i nu med noget del læder og alcatara og så smække et Silvia logo i oppe i nakkestykkerne og silvia skrevet på ryggen.
Ekstra tilbehør
har alle blade fra da bilen kom ud i japan same servicehæfte og alt. rigtig fed detajle at have syntes jeg
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er importeret af min gode ven Lars men da han ikke rigtig har brugt den spurte han om jeg ville købe den af ham og det gjorde jeg så. Så den første gang for 3 år siden og det har været min store drøm at eje den lige siden. og nu er drømmen så gået i opflydelse.
helt klart en bil man kommer til at se på de forskellige træf og show i danmark og sverige :)
kan se billeder af kabinen ikke er for gode.... der kommer bedre i weekenden
helt klart en bil man kommer til at se på de forskellige træf og show i danmark og sverige :)
kan se billeder af kabinen ikke er for gode.... der kommer bedre i weekenden
Nissan Silvia S14 A
maj 2011
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 283 Svar: 1.077
Stump: der kommer massere af billeder af den her i weekenden
sep 2007
Følger: 67 Følgere: 69 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 63
Men fed vogn
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 35 Svar: 150
sep 2007
Følger: 95 Følgere: 98 Biler: 7 Emner: 61 Svar: 1.561
Rimelig cool wheel specs, dog er designet ikke lige mig.
Kig forbi min e28
apr 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 38
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
Men velkommen til, det er sgu en fed bil
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 62
maj 2011
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 283 Svar: 1.077
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 1.361