{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Nissan Silvia S14 A 1997

2.764 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Kokborg
Mand | 32 år | Oprettet: 5. maj 2011


Nissan Silvia S14 A

Årgang:
1997
Motor:
SR20DET
- Kobling, flerpladet
- Aftermarket frontmonteret intercooler
- Aftermarket manifold
- Aftermarket udstødning
- 3-lags kobber radiator
- 2-vejs differentiale
- HKS luftfilter
- Blitz raditor låg/cap
- Poleret rørføring til intercooler
- Greedy Boost Controller
Hestekræfter
Den er ikke målt endnu men det bliver den så snart der er mulighed for det!.

har fået afvide den har imellem 260-280 heste vil dog godt nå op på de 300 bare fordi så har man et rundt tal.


men lige pt skal der ikke laves noget i motorrummet andet end at det skal males i samme farve som selve bilen
Fælge
WEDS KRANZE RAPIER

18" fælge både for og bag. 9" bredde foran, 10" bredde bagpå.

Elsket dem fra da jeg så dem første gang og de skal blive på! der er vist ret så sjældne og især når de er så bredde! lige nogle fælge for mig og syntes bilen får et fedt look med dem
Dæk
GOODYEAR 225/40ZR18

Undervogn
JIC gevindundervogn

JIC justerbar "top mounts"

Aftermarket 2-vejs differentiale

Aftermarket Tie & Tension Control Arms
Bilstereo
Bilsterio er der intet af i den andet end det den kom ud med som standard i japan hvilket jeg syntes er alt for fedt da jeg elsker at holden den så tæt på fabriksbygget som muligt. dog regner jeg med at smide nogle andre højtalere og radio i på et tidspunkt. og få sat de orginale ure op hvor de skal sidde normalt.

Styling
Malet i perlemor med sort tag. Tonede bagrude og sidebagruder.

Komplet bodykit fra BN Sports, bygget som widearch!

- Sideskørt
- Fronthjelm
- Bredde for- og bagskærme
- Kølerhjelm

Kølerhjelmen er lavet med scoop,

Frontlygter og sideblink er også udskiftet, og elsker at kigge på det...

Baglygterne holder jeg standard da det er de fedeste lygter man kan skaffe til sådan en bil !

Tonet ruder på de 2 bagerste. bagruden er tonet rigtig japser style med et plexiglas bag den normale rude istedet for rigtig rudetoning det giver et lidt anderledes med et fed look

Turbotimer fra HKS som er styret automatisk så den finder selv ud af hvor lang tid bilen skal være tændt

Bilen er bygget i Japan af Kodate Special.
Interiør
- Greedy Boost Controller på ratstammen
- Apexi system med 3 ure (Boost, olietemp. og vandtemp.)
- Originale ure er monteret i handskerummet
- Momo rat.
Pikachu i forruden

tænker lidt på at få betrukket de normale sæder jeg har i nu med noget del læder og alcatara og så smække et Silvia logo i oppe i nakkestykkerne og silvia skrevet på ryggen.
Ekstra tilbehør
har alle blade fra da bilen kom ud i japan same servicehæfte og alt. rigtig fed detajle at have syntes jeg
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er importeret af min gode ven Lars men da han ikke rigtig har brugt den spurte han om jeg ville købe den af ham og det gjorde jeg så. Så den første gang for 3 år siden og det har været min store drøm at eje den lige siden. og nu er drømmen så gået i opflydelse.

helt klart en bil man kommer til at se på de forskellige træf og show i danmark og sverige :)


kan se billeder af kabinen ikke er for gode.... der kommer bedre i weekenden

Vil du se flere Nissan Silvia S14 A til salg? Andre Nissan eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Nissan Silvia S14 A
Annonce