Mercedes Benz C250 W202 Turbo Diesel Elegance.TIDL. BIL 1995
3.380 visninger
|
Oprettet:
Mercedes Benz C250 W202 Turbo Diesel Elegance.TIDL. BIL
Årgang:
1995
Motor:
2.5 Turbo Diesel.
5 Trin´s Automatic.
5 Cylindre.
20 ventiler.
Større Garrett Turbo.
Chippet ( Betjenes on / off i der hvor askebægeret er ).
2.5" Rustfri udstødning fra turbo.
5 Trin´s Automatic.
5 Cylindre.
20 ventiler.
Større Garrett Turbo.
Chippet ( Betjenes on / off i der hvor askebægeret er ).
2.5" Rustfri udstødning fra turbo.
Hestekræfter
Std. 150 HK.
Nu 180 HK ( efter tidligere ejer's oplysning ).
Nu 180 HK ( efter tidligere ejer's oplysning ).
Fælge
18" Hunter Wasabi - Sommerhjul.
God bred kant på bagfælgene / rimelig kant på forfælgene.
9 x 18" i bag - 8 x 18" i for.
16" Mercedes Benz - vinter Alu.
God bred kant på bagfælgene / rimelig kant på forfælgene.
9 x 18" i bag - 8 x 18" i for.
16" Mercedes Benz - vinter Alu.
Dæk
Sommer - 225 / 4 R 18".
Vinter - 205 / 55 R 16".
Vinter - 205 / 55 R 16".
Undervogn
Org. Ny Mercedes Benz Sænkningssæt 60 / 40 undervogn.
Bilstereo
Panasonic CD afspiller.
Gode højtalere.
16 x 9" Kenwood i hattehylden.
Gode højtalere.
16 x 9" Kenwood i hattehylden.
Styling
Org. Krompakke ude / inde.
Krom skærmkanter.
Div. Side markerings reflekser.
KN ved turbo.
Xenon look forlygte pære.
Træ interiør.
Alu indstignings lister.
Elegance Gearknop.
Krom skærmkanter.
Div. Side markerings reflekser.
KN ved turbo.
Xenon look forlygte pære.
Træ interiør.
Alu indstignings lister.
Elegance Gearknop.
Interiør
Recaro EL førestol.
Ellers std. Kabine.
Rød lys ved bunden i kabinen / for.
Ellers std. Kabine.
Rød lys ved bunden i kabinen / for.
Ekstra tilbehør
4 x El ruder.
El spejle.
El knap til nakkestøtterne.
Fj. Betjent central lås.
Anhænger træk.
Wunderbaum.
2.5" Rustfri udstødning fra turbo.
Chip.
El spejle.
El knap til nakkestøtterne.
Fj. Betjent central lås.
Anhænger træk.
Wunderbaum.
2.5" Rustfri udstødning fra turbo.
Chip.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Den Køre sgu fint som de nu gør.
Planer nu her :
Få monteret poleret alu rør fra turbo og anden KN.
Fremtids planer :
Front monteret Intercooler.
Bass og forstærker.
Få kabinen renset.
Få repareret de få lak skader der nu engang er.
Planer nu her :
Få monteret poleret alu rør fra turbo og anden KN.
Fremtids planer :
Front monteret Intercooler.
Bass og forstærker.
Få kabinen renset.
Få repareret de få lak skader der nu engang er.
Vil du se flere Mercedes Benz C250 W202 Turbo Diesel Elegance.TIDL. BIL til salg? Andre Mercedes Benz eller bare andre brugte biler?
Mercedes Benz C250 W202 Turbo Diesel Elegance.TIDL. BIL
jan 2017
Følger: 14 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 6
https://www.facebook.com/events/167984957017200/?ti=icl
maj 2009
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 62
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 61 Svar: 55
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Biler: 19 Emner: 34 Svar: 517
dec 2006
Følger: 78 Følgere: 69 Biler: 17 Emner: 61 Svar: 526
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 137
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
sep 2012
Følger: 66 Følgere: 40 Biler: 16
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
sep 2012
Følger: 66 Følgere: 40 Biler: 16
Man tror da det er el styret så men ja ja man lære noget hele tiden haha
Tak for det
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.887
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.887
sep 2012
Følger: 66 Følgere: 40 Biler: 16
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.887
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Biler: 6 Emner: 12 Svar: 708
jul 2013
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 245
aug 2012
Følger: 20 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 1.480
nov 2008
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 490
Og det var da så lidt....
sep 2012
Følger: 66 Følgere: 40 Biler: 16
Men et eller sted skal man starte...
Tak for det
nov 2008
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 490
Men trods alt en rigtig god oprettelse.
sep 2012
Følger: 66 Følgere: 40 Biler: 16
nov 2008
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 490
Meeen det ligner nu ikke et KN der sidder ved turboén....