Honda Integra Dc2 Type R [Tidl. bil] 1998

4.436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Honda Integra Dc2 Type R

Årgang:
1998
Motor:
B18c6. 1,8 16v med VTEC.
OEM motor boring på 80..

Efter renovering af motor og nye CP smedet stempler og foreinger er blokken boret op til 81,5 snare det vi kalder 1,9. Motor fik den helt store tur med CP smedet stempler 9:1 kop. Eagel pejlstinger. Nye pakdåser og pakninger lejer tandram ramstramer vandpumpe olie pumpe, ventiler fjerdere riternes. Ja og meget mere..

Nuværede setup lyder på

Motor. B18c6

Indsugening. Standart manifold.

Filter/rør-føring. AEM V2 cold air-intake. K&N

Udstødnings-manifold. Skunk2 megapower

Catback-system GREDDY 2,5" rustfri-ståll

Simons mellem potte. 2,5" rustfri.

Bagpotte. GREEDY EVO2 4" rustfri Stål.

Kobling. Exedy stage 1. Full size.

Svinghjul. Fidenzza 3,4 kg.

Undervogn.Originale fjerder-ben med H&R.

Bramser. 285mm Brambo skriver med klodser.

Motorstyring. Hondata S300 V3 - fuld justerbar motor styring via egen pc. Med lunch control - shift light - full throttel shift - og meget meget mere.. Bilen er ind kørt hos en prof Honda tuner i Sæby (Christian Ejstrup)

Sluttede ved en top effekt på 215 HK. 200 NM

Hvilket er meget tilfreds stillende måling på trods af bilen køre med lav kompomeret stempler og faktisk burde køre med tryk...

Alt i alt en kanon sjov bil at køre i ligger super fedt på vejen og når VTEC"en bliver hammert af slår den over til insane super fed bil.
Hestekræfter
215HK. ved 8859 Rpm

200NM. 6465 RPM
Fælge
17" Rota toruqe sommer fælge.

17" ATR. Stille stands fælge.

15" ITR. Med toyo r888 simi sliks.
Dæk
Toyo R888
Undervogn
Originale fjerdere ben ( dobbel wiss bone )

Med H&R sænknings fjerdere 40/40
Bilstereo
2 din pioneer skærm. Ja thats it lyden ligger ude foran
Styling
Originale type R under læber. For & bag.

Type R spoiler.

Type R pedaler.

Skunk2 gearknop

Skunk2 olie prop.

Skunk2 VTEC Solnoid Cap

Skunk2 tårnstiver bag.

Skunk2 batteri holder.

Røde Recaro sæder.

Røde bundmåtter.

Spoon Carbon Spejle.

Valve cover i Carbon.
Interiør
Recaro skål for sæder i rød.

Sorte ITR bag sæder med røde sygninger.

Hele kabinen er lavet i alcantara
Ekstra tilbehør
Originale motorstyring. Udstøning luftfilter osv osv
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Super fin bil :-) står kanon godt

Vil du se flere Honda Integra Dc2 Type R til salg? Andre Honda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Honda Integra Dc2 Type R
Annonce