BMW E30 M50 TURBO LÅGSUS RACING [Tidl. bil] 1986
6.061 visninger
|
Oprettet:
BMW E30 M50 TURBO LÅGSUS RACING
Årgang:
1986
Motor:
m50b25, boret til 85 mm og stroket til 2,8 liter
JE custom stempler med pro seal ringe
carillo plejlstænger
dobbelt indsugningsknaster
spritnyt m52b28 topstykke som er bearbejdet en smule for bedre flow
an 10 retur til turbo lavet i blokken
precision 7175 turbo
banan turbomanifold, lavet om til 44 mm turbosmart wastegate
alt i arp bolte
cooperringstoppakning
nuke fuelrail
850 ml Siemens match dyser
plenum indsugning med tragte
2x an 8 krumtapsudluftning
Torques 55 mm alukøler og extern exspansionsbeholder
FMJ motorstyring
530d gearkasse
extreme twin disc clutch 200 mm race rated til 1600 nm
3,5 " kulfiber kardan
cooler worx gearskifte
JE custom stempler med pro seal ringe
carillo plejlstænger
dobbelt indsugningsknaster
spritnyt m52b28 topstykke som er bearbejdet en smule for bedre flow
an 10 retur til turbo lavet i blokken
precision 7175 turbo
banan turbomanifold, lavet om til 44 mm turbosmart wastegate
alt i arp bolte
cooperringstoppakning
nuke fuelrail
850 ml Siemens match dyser
plenum indsugning med tragte
2x an 8 krumtapsudluftning
Torques 55 mm alukøler og extern exspansionsbeholder
FMJ motorstyring
530d gearkasse
extreme twin disc clutch 200 mm race rated til 1600 nm
3,5 " kulfiber kardan
cooler worx gearskifte
Hestekræfter
850 hk /925 nm ved 2.0 bars ladetryk
Fælge
15x9 bag
6,5x15 for
6,5x15 for
Dæk
26/10/15 M/T slicks bag
195/50/15 continetial foran
195/50/15 continetial foran
Undervogn
m535 210 bagtøj,gearing 3.07, ppf vridstålsaksler, ppf bagtøjsophæng, spindler og nav tilpasset fra e34 m5, justerbar camber,trækaksel led fra e34 m5
Bagsvingere, forstærket
polybøsninger i alt
Koni justerbar dæmpere foran
Gaz justerbar dæmpere bag
60/40 mm H&R fjedre
Bagsvingere, forstærket
polybøsninger i alt
Koni justerbar dæmpere foran
Gaz justerbar dæmpere bag
60/40 mm H&R fjedre
Bilstereo
nul niks og nada, motoren er lyd nok i sig selv
Styling
m tec 2 glasfiber front
lak på hjelmen
ellers intet, det vejer det skidt :)
lak på hjelmen
ellers intet, det vejer det skidt :)
Interiør
8 pkt bur
sparco sæder
momo rat
div ure og kontakter
sparco sæder
momo rat
div ure og kontakter
Ekstra tilbehør
??? tja, der må man jo næsten sige alt :)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
2 drs BMW e30 320i årg 86, har ikke været på gaden siden 2007, så dejlig rustfri, skulle lige have et par lapper og et nyt bagpanel, så var den rustfri :) karossen er lettet for alt unøvendigt vægt, reservehjulbrønd skåret ud og er erstattet med 0.4 mm plade i stedet for, div forstærkninger svejset i her og der
Bilen blev testet for første gang på bane, d.22/8 i Husum, bedste tid blev 11,7 incl reaktionstid, med hjulspin alle 402 meter og sidelæns over stregen, samt blev ladetrykket skruet ned til 1 bar. så nu står den på nye hoosier dæk, samt en halvstor hækvinge for at trykke bagenden i jorden ved høj hastighed, så bilen kan få 1,5 bars tryk igen, og forhåbentligt mere senere hen.
bedste tid 2016 blev 11.0 med udgangshastighed på 234 km/t på en ikke prebbet bane. bedre tider kommer i 2017 ;)
Bedste tid i 2017 10,9 med 227 km/t, og en latterlig 60 ft på 2,1 sek.
så det går den rigtige vej :)
Byd den velkommen
På forhånd tak :)
Skulle du have et projekt i tankerne, men ikke selv har evnen eller muligheden for det, så kontakt mig for uforpligtende tilbud, på tlf 52247074
Mvh
Lågsus racing
cvr/se 37352735
Bilen blev testet for første gang på bane, d.22/8 i Husum, bedste tid blev 11,7 incl reaktionstid, med hjulspin alle 402 meter og sidelæns over stregen, samt blev ladetrykket skruet ned til 1 bar. så nu står den på nye hoosier dæk, samt en halvstor hækvinge for at trykke bagenden i jorden ved høj hastighed, så bilen kan få 1,5 bars tryk igen, og forhåbentligt mere senere hen.
bedste tid 2016 blev 11.0 med udgangshastighed på 234 km/t på en ikke prebbet bane. bedre tider kommer i 2017 ;)
Bedste tid i 2017 10,9 med 227 km/t, og en latterlig 60 ft på 2,1 sek.
så det går den rigtige vej :)
Byd den velkommen
På forhånd tak :)
Skulle du have et projekt i tankerne, men ikke selv har evnen eller muligheden for det, så kontakt mig for uforpligtende tilbud, på tlf 52247074
Mvh
Lågsus racing
cvr/se 37352735
BMW E30 M50 TURBO LÅGSUS RACING
mar 2020
Følger: 25 Følgere: 24
okt 2009
Følger: 68 Følgere: 68 Biler: 6 Emner: 91 Svar: 257
dec 2012
Følger: 61 Følgere: 98 Biler: 17 Emner: 272 Svar: 795
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 5
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Biler: 19 Emner: 34 Svar: 517
feb 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 22 Emner: 2 Svar: 46
apr 2005
Følger: 96 Følgere: 97 Biler: 11 Emner: 29 Svar: 117
apr 2003
Følger: 86 Følgere: 90 Biler: 9 Emner: 31 Svar: 333
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 10 Emner: 1 Svar: 8
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
nov 2010
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 987
maj 2011
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 129
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 19
sep 2007
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 42 Svar: 486
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 7 Emner: 56 Svar: 470
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 63 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 1.204
jul 2005
Følger: 80 Følgere: 78 Biler: 5 Svar: 47
dec 2006
Følger: 78 Følgere: 69 Biler: 17 Emner: 61 Svar: 526
maj 2012
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 11 Svar: 30
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.567
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 87 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 135