Toyota Corolla DX (KE70) 1981

7.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Toyota Corolla DX (KE70)

Årgang:
1981
Motor:
1.3 liter 4k stødstangsmotor
Weber 32/36 DGEV karburator
2" straight-thru ustødning fra manifold med Noname bagpotte

Hestekræfter
Std. 60
Nu 75 HK Nok tik 720 kg bil.
Fælge
Tyske ATS 13"
7" forand
9" bagved
Dæk
Noname
Undervogn
Sænket 100 mm
Bilstereo
Std bilradio fra 1981
Det er ikke nødvendigt når man har webber carburator og gennemstrømningsudstødning
Styling
Bilen er malet i olivengrøn mat maling med glans 20. Der er ikke nogen clear coat på. Alle chromdetaljer er enten malet mat sort eller plastidippet sort med biltema plastidip. Klistermærkerne er fra det japanske flyvevåben - dels fra de forskellige flyveskoler og dels fra fly mv. Dog er der suppleret op med lidt e-Bay klistermærker og japanske tegn blandt andet for "build not bought".

JDM forskærme i glasfiber. Forskellen mellem europa og japan er: Spejle på skærmen i stedet for i døren (døren er blændet af) da man i japan betaler vægtafgift efter hvor bred bilen er, og man derved sparer penge ved at speje sidder på skærmen. Blinklys sidder flyttet forand hjulet så det lyser lige op i spejlet. Frolygterne er kortere på de japanske biler, så det tager skærmen hensyn til. Kofanger hjørnerne er anderledes på JDM skærmere også - der er ca 50mm kortere end på EU.

Der er monteret JDM front på bilen: JDM lygteindsatser malet sort 4 runde lygter fra en Chevelle med blå center (kopi), 1 lygte taget ud så slangerne fra oliekøleren er kørt igennem. JDM underlæbe som passer til skærmeren Fronten er gjort 20 mm bredere i bunden Håndbyget front sværd bag JDM underlæben som lukker til og leder luften op i motoren. JDM kofangerhjørner Håndbyget kølergrill som passer til opsætningen

Bosozuku oliekøler forand Hoodpins monteret i forklap
TowHook bagpå
DomoKun i towhook
Anhængertræk fjernet
Antenne fjernet
Hoodlift
"Toyota" "Corolla" "DX" mærker er malet med sort plastidip.
Interiør
Bilen er født med alt i udstyr:
5g
Ur
Ekstra bremselygter
Tågelys (fjernet)

Der er ud over det monteret:
20 år gammelt Momo 14" ret.
5g gearknop i rustfri
Omdrejningstæller
Thansen Type-R racersæder

Ellers blå interiør (endnu)
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er indkøbt i 2012 og havde gået 86.000 med den eneste tidligere ejer. Bilen har tidligere været plastidippet hvidt, og er som den står nu ygget over sommeren 2015 af min kæreste, en af mine venner (Nicolaj) og mig. Alt er lavet selv. Der er brugt ca 300 mandetimer på den som den står nu.

Vi er kun lige begyndt...

Vil du se flere Toyota Corolla DX (KE70) til salg? Andre Toyota eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Toyota Corolla DX (KE70)
Annonce