Nissan Skyline (R33) GT-R Vspec 1997

9.590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Nissan Skyline (R33) GT-R Vspec

Årgang:
1997
Motor:
- RB26DETT N1 fra R34 GT-R N1
- Simex Hirata Engineering ECU
- Mappet til 98 / 102 oktan
- HKS GT2530 turboladere
- HKS turbo aktuatore
- HKS knastaksler - Inds.: 264 8.7mm/ Udst.: 254 8.7mm
- HKS knasthjul - justerbare
- Trust gennemsigtigt tandremsdæksel
- Trust "Big Capacity" bundkar (9,5 litre totalt)
- Nismo 600cc dyser
- PX Yamasaki Engineering oil catch tank
- Blitz Dual SBC boost controller
- Nismo 400R motorbeslag
- Blitz SUS Power indsugning
- Nissan Z32 air luftmassemålere
- Trust Intercoolerrør kit
- HKS Turbo outlet kit til GT2530
- PX Yamasaki Engineering Downpipe 76.3mm diameter
- PX Yamasaki Engineering Titanium udstødningssystem 90.0mm
- PX Yamasaki Engineering Aluminium 3-lags gennemstrømningskøler
- Nismo køler dæksel
- Nismo oile dæksel
- Jun Auto Works elektrisk køleblæser kontakt
- ARC Type III Intercooler
- Jun Auto Works indsugningstrakt
- Castrol EDGE Titanium FST 10W-60 motorolie
Hestekræfter
600
Fælge
- RAYS Engineering VOLK TE37
- 9,5x18"
Dæk
- Michelin Pilot Sport 3
- 265/35ZR18
Undervogn
- Alagosta komplet undervogn (motorsport)
- Eibach motorsportsfjedre - Spring rate Fr:11kgs/Rr:11kgs)
- Alagosta "pillow" fjeder topmount
- Radical "power" justerbare krængningsstabilisator
- Nissan OEM justerbar tårnstiver for og bag
- Brembo Ferrari F50 (front) caliper monteret foran
- Brembo Lotus Elise (front) caliper og skiver monteret bag
- Endless Racing bremseskiver for 355mm, t=32mm
- Endless bremseklodser for: MA20/ bag: MA11
- Nismo Super Coppermix dobbelt pladet kobling
- Cusco Type RS 1-vejs LSD differentiale
- Field ET-S controller
- Nismo 400R transmission ophæng
- Nismo 400R kulfiber kardan aksel
Bilstereo
- Pioneer 1-din
Styling
- Org GT-R
- 400R "bonnet lip"
- Det er den originale "Midnight Purple" lak fra 1997!
Interiør
- Org GT-R kabine
- Nissan speedometer i MPH/KM/T
- Defi boost ur
- Tectom MDM-100 multi display (gemt væk)
- Tectom AL-100 Alarm
- Tectom startsspærre
- GPS tracking
Ekstra tilbehør
- ikke rigtig nødvendigt? ;)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
- Sommerbilen og min drømmebil siden jeg har været en lille dreng og min far (Lagerchef hos Nissan) fortalte mig om den her Skyline som var hurtigere end Ferrari'er, Porsche'r og Lambo'er..
Så da jeg fik muligheden for og købe et eksemplar jeg har kendt i 4 år gennem min gode ven, var der kun én ting og gøre.. HVER kilometer er med et smil på læben :)

Solgt og eksporteret til Tyskland August 2019

Vil du se flere Nissan Skyline (R33) GT-R Vspec til salg? Andre Nissan eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Nissan Skyline (R33) GT-R Vspec
Annonce