Alfa Romeo Giulia Super 2017

2.778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Alfa Romeo Giulia Super

Årgang:
2017
Motor:
1.995 cm3 , benzin, 4 cylindre på række med turbo og 8-trins ZF-gearkasse.

0-100 klares på 6,6 sekunder og bilen topper ved 235 km/t. Et blandet forbrug opgivet til 16,9 km/l men det når jeg nok ikke.
Hestekræfter
200 hk ved 5000 omdr./min.
330nm ved 1750 omdr./min.
Fælge
17" originale gunmetal fælge.
Dæk
Michelin Primacy 3
225/50 R17
Undervogn
Kardanaksel i kulfiber er standard på alle Giulia'er. Det er Alfa "DNA"-system også. Tre køreprogrammer:

Dynamic: elektroniske hjælpemidler, gearkasse og motorstyring er sat op til sportslig og aggressiv kørsel.

Normal: Lidt mere afdæmpet og brugbar til almindelig kørsel.

Advanced Efficiency: Øko-mode
Bilstereo
Standard Alfa Romeo styret af stor drejeknap bag gearstangen, á la BMW's iDrive.
Styling
Bilen er leaset, så forventer ikke noget skal gøres. Den er virkelig flot stylet fra fabrikken.
Interiør
Dellæder i farven "Tobacco" som jeg valgte for at imitere de italienske biler fra 70'erne. Det står virkelig flot! Rattet er lille og tykt med et godt greb samt fantastisk fornemmelse for vejen.
Ekstra tilbehør
Et par autostole kunne det blive til. Igen, bilen er leaset så jeg har ikke så meget rådighed over bilen.
Styrker ved bilen
Ligger fantastisk på vejen. Det er en fornøjelse at sætte sig bag rattet og høre motoren sætte igang med en diskret men insisterende brummen. Designet er i mine øjne også det pæneste af de små premium-biler. Selv bagagerummet er overraskende rummeligt med 480l.
Svagheder ved bilen
Da den er baghjulstrukken forsvinder en del af bagagerummet og ekstraudstyr er ret dyrt. Der er f.eks. ikke GPS eller el-sidespejle som standard hvilket jeg ellers ville tro i en bil i 500k klassen. Ellers har jeg ikke fundet noget endnu.
Bemærkninger
Jeg har kun haft bilen siden 22/6 så vejret har ikke været det bedste at tage billeder i. Der kommer bedre billeder så snart vejret er til det.

Økonomien i leasingaftalen: Leasingtilbuddet lød på 4700,-/md., 30.000 kr i udbetaling og 15.000 km/året. Jeg skulle dog op på 20.000 km (+300 kr./md.) og så ville jeg have LED-forlygterne. (også +300 kr./md.) Lygterne skulle jeg betale halvdelen af værdien af oveni, så jeg betaler 5300 kr./md. og har betalt 38.495 kr. i udbetaling.
De fleste Giulia'er i Danmark kommer til at være erhvervsleaset som dieselbiler og det er da også nogle fine motorer, men dels passer min daglige kørsel ikke til diesel og så lyder benzinmotoren bare bedre. Alt i alt en fantastisk bil man ikke må snyde sig selv for at prøve hvis man overvejer en C-klasse/Audi A4/3-serie.

Vil du se flere Alfa Romeo Giulia Super til salg? Andre Alfa Romeo eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Alfa Romeo Giulia Super
Annonce