Nissan 200sx s13 1989
4.253 visninger
|
Oprettet:
Nissan 200sx s13
Årgang:
1989
Motor:
Ca18det
ACL hovede lejer og pleje lejer
Krumtap afbalanceret
Max speedingrods
wosnner stempler +1mm
Cometec 1,2 mm topakning
Arp topbolde
Planet og borret blok
Planet top og rensning af ventiler osv..
Gtx3582r turbo
JP top mount manifold
3 " rustfri udstødning hele vejen igennem
2,5 " tryk rør
Sx power stor inteecooler
Innovate solanoide Afr/4 bar mad ur stil styring af tryk
Innovate EGT ur
Autogauge dark stepper motor, olie temp, vand temp, olie tryk.
Apex lettet svinghjul
Exedy stage 4 kobling og tryk fod
Apex shortshift
Jap speed motor ophæng
maxxecu
1000 cc DW dyser
Wallbro 255
TT racing vand slanger
Stålameret slanger
stor alu køler
Eps racing vandbeholder
Drift shop armeret kobling lange
Drift shop armeret bremse slanger
Har helt sikkert glemt noget
ACL hovede lejer og pleje lejer
Krumtap afbalanceret
Max speedingrods
wosnner stempler +1mm
Cometec 1,2 mm topakning
Arp topbolde
Planet og borret blok
Planet top og rensning af ventiler osv..
Gtx3582r turbo
JP top mount manifold
3 " rustfri udstødning hele vejen igennem
2,5 " tryk rør
Sx power stor inteecooler
Innovate solanoide Afr/4 bar mad ur stil styring af tryk
Innovate EGT ur
Autogauge dark stepper motor, olie temp, vand temp, olie tryk.
Apex lettet svinghjul
Exedy stage 4 kobling og tryk fod
Apex shortshift
Jap speed motor ophæng
maxxecu
1000 cc DW dyser
Wallbro 255
TT racing vand slanger
Stålameret slanger
stor alu køler
Eps racing vandbeholder
Drift shop armeret kobling lange
Drift shop armeret bremse slanger
Har helt sikkert glemt noget
Hestekræfter
???? +++
Fælge
Rota grid gold 17 " de er malet om så de nu er sorte med nismo logo
Banefælge 4 forskellige farver kun til bane brug
Banefælge 4 forskellige farver kun til bane brug
Dæk
DÆK
Undervogn
Undervogne er 110 % renoveret
Hele undervognen er fri for rust og er blevet ny malet
Strongflex bøsninger 50% race 50% gade
Jap speed styre arme
K-SPORT 36 vejs justérbar gevindundervogn
Nye lejer alle steder
Stål armeret benzin slanger
Nye cobber bremserør
Hele undervognen er fri for rust og er blevet ny malet
Strongflex bøsninger 50% race 50% gade
Jap speed styre arme
K-SPORT 36 vejs justérbar gevindundervogn
Nye lejer alle steder
Stål armeret benzin slanger
Nye cobber bremserør
Bilstereo
Jbl men bliver nok lavet om i fremtiden
Stp støjdæmpning i hele bilen
Stp støjdæmpning i hele bilen
Styling
Nyt body kit og alt de andet ??
Magan racing Carbon spoiler
Magan racing Carbon spoiler
Interiør
Sparco skålsæder
Alt inventar er ny malet med vinyl loftet har fået nyt sort stof
6 lækre ure
Alt inventar er ny malet med vinyl loftet har fået nyt sort stof
6 lækre ure
Ekstra tilbehør
Alt mere eller mindre
Styrker ved bilen
Køre super godt efter hele bilen er blevet renuveret
Svagheder ved bilen
Man får lyst til at køre hele tiden det koster masser Benz 😂
Bemærkninger
Hele bilen har været renoveret, alt har været skildt ad, bilen har været i karosseri stativ og alt rust er fjernet, hele undervognen har været nede til bar stål og har fået 3 lag epoxy primer 6 lag Esbjerg maskine lak. Textyl kun i inder skærme uden på malingen.
Alle undervogne dele er slebet og sandblæst, ny malet og så nye bøsninger.
Hele kabinen har også været skibet ned og malet med 3 lag Esbjerg maling
Udvendig karosse er slebet helt ned til Bart stål. Og fået helt ny maling fra bunden.
Bilen er blevet malet i bay side blue
Ledningsnettet er flytte tilbage til kabinen og kun de nødvendig kommer ud til motor rummet så det er clean som muligt, sprinkler og batteri er smidt i bagage rum, sikrings bokse ligger under hanske rummet
Alt i alt er hele bilen som ny jeg kan skriv i 100 år, der er brugt 2000 arbejds timer på bilen ca 8 måneder blod sved og tårer. Jeg laver en video af hele projektet snarest så kan man se fra start til slut ?
Alle undervogne dele er slebet og sandblæst, ny malet og så nye bøsninger.
Hele kabinen har også været skibet ned og malet med 3 lag Esbjerg maling
Udvendig karosse er slebet helt ned til Bart stål. Og fået helt ny maling fra bunden.
Bilen er blevet malet i bay side blue
Ledningsnettet er flytte tilbage til kabinen og kun de nødvendig kommer ud til motor rummet så det er clean som muligt, sprinkler og batteri er smidt i bagage rum, sikrings bokse ligger under hanske rummet
Alt i alt er hele bilen som ny jeg kan skriv i 100 år, der er brugt 2000 arbejds timer på bilen ca 8 måneder blod sved og tårer. Jeg laver en video af hele projektet snarest så kan man se fra start til slut ?
Nissan 200sx s13
jun 2006
Følger: 61 Følgere: 65 Biler: 6 Emner: 251 Svar: 1.939
Høj herfra.
aug 2017
Følger: 1
nov 2014
Følger: 1 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 379
apr 2004
Følger: 29 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 5.055
mar 2007
Følger: 46 Følgere: 53 Biler: 16 Emner: 38 Svar: 478
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 97 Svar: 3.081
feb 2018
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 37
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 175
jan 2008
Følger: 44 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 75
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 424
jun 2013
Følger: 21 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 225
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 601
jan 2004
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 286