Mitsubishi Colt Ralliart [Tidl. bil] 2013
2.742 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
0 Kommentarer
Mitsubishi Colt Ralliart
Årgang:
2013
Motor:
* 4G15T.
* 1.468 ccm.
* 1.5 Litre DOHC 16 valve Turbocharged (TF035HM-12T turbolader) Mivec (Mitsubishi Innovative Valve timing and lift Electronic Control) engine with electronic ignition.
* Multipoint Injection.
* 0-100: 7.6 sek.
* Topfart: 210 km/t.
* Standard blow off udskiftet med Forge RS blow off.
* 1.468 ccm.
* 1.5 Litre DOHC 16 valve Turbocharged (TF035HM-12T turbolader) Mivec (Mitsubishi Innovative Valve timing and lift Electronic Control) engine with electronic ignition.
* Multipoint Injection.
* 0-100: 7.6 sek.
* Topfart: 210 km/t.
* Standard blow off udskiftet med Forge RS blow off.
Hestekræfter
* 150 hk (110 kW) @ 6.000 rpm.
* 210 Nm (155 lb-ft) @ 3.500 rpm.
* Ratio: 100 hk/L & 140 Nm/L.
* 7.06 kg/hk.
* 210 Nm (155 lb-ft) @ 3.500 rpm.
* Ratio: 100 hk/L & 140 Nm/L.
* 7.06 kg/hk.
Fælge
Sommerfælge:
* 17" Team Dynamic Racing Pro Race 1.2 letvægtsfælge.
Vinterfælge:
* 6.5 x 16" originale Mitsubishi Ralliart fælge i grafit grå.
* 17" Team Dynamic Racing Pro Race 1.2 letvægtsfælge.
Vinterfælge:
* 6.5 x 16" originale Mitsubishi Ralliart fælge i grafit grå.
Dæk
Sommerdæk:
* 205/40-17 Toyo TR1.
Vinterdæk:
* 205/45-16 Kumho WinterCraft WP51.
* 205/40-17 Toyo TR1.
Vinterdæk:
* 205/45-16 Kumho WinterCraft WP51.
Undervogn
* 55 mm lavere end en standard Colt (35 mm lavere end en standard Ralliart). H&R sænkningsfjedre. Endvidere er den monteret med tårnstiver for og har en virkelig lækker præcis styring.
Bilstereo
* Virkelig ringe standard Mitsubishi anlæg - Det ringeste standard anlæg jeg nogensinde har hørt.
Styling
* Sænkning.
* Sideskørter.
* Tagspoiler.
* Grafit grå fælge.
* Sideskørter.
* Tagspoiler.
* Grafit grå fælge.
Interiør
* Klimaanlæg med køl i handskerummet.
* Skåleformede sportssæder, hvor sidestøtterne altid går i stykker - der var de gamle i CZT langt bedre i stof, fremfor de her l*rtesæder i kunstlæder.
* Skåleformede sportssæder, hvor sidestøtterne altid går i stykker - der var de gamle i CZT langt bedre i stof, fremfor de her l*rtesæder i kunstlæder.
Ekstra tilbehør
* Regnsensor.
* Klima med køl i handskerummet.
* To trins sædevarme.
* Sænkning.
* Skørter.
* Fartpilot.
* Kørecomputer.
* Klima med køl i handskerummet.
* To trins sædevarme.
* Sænkning.
* Skørter.
* Fartpilot.
* Kørecomputer.
Styrker ved bilen
* Kører som en civiliseret gocart.
* Aldrig problemer med dem.
* Super stærk motor, der kan optimeres til 300 hk / 450 Nm på standard indmad.
* Gearkassen klarer også ovenstående, uden forstærkning.
* Aldrig problemer med dem.
* Super stærk motor, der kan optimeres til 300 hk / 450 Nm på standard indmad.
* Gearkassen klarer også ovenstående, uden forstærkning.
Svagheder ved bilen
* Sæder af lortekvalitet - Kunstlæderet revner altid.
* Anlægget er det ringeste standardanlæg jeg nogensinde har hørt i en bil.
* Anlægget er det ringeste standardanlæg jeg nogensinde har hørt i en bil.
Bemærkninger
NYESTE I DANMARK! Der er kun registreret to stk i 2013. En i Februar og min fra Juli måned.
Vil man gerne tune den, er det her et godt sted at starte: http://www.rpw.com.au/mitsubishi-colt-ralliart-turbo-4g15-mivec/
I Danmark er der solgt 45 stk Colt Ralliart, hvoraf 31 stadig er indregistreret.
#97
Vil man gerne tune den, er det her et godt sted at starte: http://www.rpw.com.au/mitsubishi-colt-ralliart-turbo-4g15-mivec/
I Danmark er der solgt 45 stk Colt Ralliart, hvoraf 31 stadig er indregistreret.
#97
Mitsubishi Colt Ralliart
Der er endnu ikke skrevet kommentarer