Suzuki Swift 1,3 [Tidl. bil] 2005
2.175 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Swift 1,3
Årgang:
2005
Motor:
1,3
4 cyl
5 gear
0-100 km/t: 11.0 sek.
Topfart: 175 km/t
km/L: 16.4
4 cyl
5 gear
0-100 km/t: 11.0 sek.
Topfart: 175 km/t
km/L: 16.4
Hestekræfter
92 HK
116 Nm
116 Nm
Fælge
Original alufælge
Stålfælge med vinter dæk
Stålfælge med vinter dæk
Dæk
185/60-15
Undervogn
Original
Bilstereo
Radio med skærm
Styling
Ikke noget
Interiør
original
Ekstra tilbehør
Aftalig anhængertræk
Styrker ved bilen
Køre som en gokart
Pålidelige og billig i drift
Pålidelige og billig i drift
Svagheder ved bilen
Har ikke lige fundet nogen
Bemærkninger
Rigtig fin lille bil
Jydekrog
Anden generation Swift debuterede på Paris Motor Show i september 2004. Designet af den nye Swift blev forhåndsvisning af Concept S og Concept S2 konceptbiler på autoshow i årene frem til lanceringen. Denne generation af Swift markerede en betydelig afgang med de tidligere Cultus-baserede modeller, med Suzuki omdesign køretøjet som mindre af en "billig pris" subkompakt og mere af en "sporty" subcompact. [6] Swift's design og køreegenskaber fokuserede på det europæiske marked med sit chassis raffineret gennem et vejtestningsprogram i hele Europa. [7]
Anden generation Swift har modtaget en fire stjerner ud af fem vurdering i Euro NCAP-crashtestene. [8] Det blev også tildelt Årets Semperit Irish Car of Year 2006 i Irland.
Siden sin globale lancering i 2005, som blev sparket i gang med en marketingkampagne, der blev fronteret af fodboldspilleren Cristiano Ronaldo i mange europæiske lande, har Swift registreret ovenstående forventede salg på de fleste markeder. I Japan har salgstallene været dobbelt så meget som forventet, og på mange europæiske markeder har modellen været en løbende succes.
Swift var tilgængelig med 1,3- og 1,5-liters benzinmotorer, bedømt til henholdsvis 92 metriske hestekræfter (68 kW; 91 hk) og 102 metriske hestekræfter (75 kW; 101 hk). Det blev produceret i Ungarn, Indien, Japan, Pakistan og af Chang'an Motors i Kina. I Kina og Japan er det kun fem-dørs karrosseriet, og firehjulstræk er en mulighed for 1,3- og 1,5-liters benzinmotorer. En 1,2-liters motor udstyret med en automatisk kontinuerlig variabel transmission (CVT) blev kun tilbudt i forhjulstræk. I Europa blev Swift lanceret i tre- eller femdørs kombiformer med 1,3- og 1,5-liters benzinmotorer og en 1,3-liters DDiS-motor leveret af Fiat. 1,3 benzin fås også med en automatisk manuel gearkasse eller med firehjulstræk. Både 1,3-liters og 1,5-liters benzinmodeller fås med firehjulstræk og holder chassisnumrene, ZD11S og ZD21S.
Jydekrog
Anden generation Swift debuterede på Paris Motor Show i september 2004. Designet af den nye Swift blev forhåndsvisning af Concept S og Concept S2 konceptbiler på autoshow i årene frem til lanceringen. Denne generation af Swift markerede en betydelig afgang med de tidligere Cultus-baserede modeller, med Suzuki omdesign køretøjet som mindre af en "billig pris" subkompakt og mere af en "sporty" subcompact. [6] Swift's design og køreegenskaber fokuserede på det europæiske marked med sit chassis raffineret gennem et vejtestningsprogram i hele Europa. [7]
Anden generation Swift har modtaget en fire stjerner ud af fem vurdering i Euro NCAP-crashtestene. [8] Det blev også tildelt Årets Semperit Irish Car of Year 2006 i Irland.
Siden sin globale lancering i 2005, som blev sparket i gang med en marketingkampagne, der blev fronteret af fodboldspilleren Cristiano Ronaldo i mange europæiske lande, har Swift registreret ovenstående forventede salg på de fleste markeder. I Japan har salgstallene været dobbelt så meget som forventet, og på mange europæiske markeder har modellen været en løbende succes.
Swift var tilgængelig med 1,3- og 1,5-liters benzinmotorer, bedømt til henholdsvis 92 metriske hestekræfter (68 kW; 91 hk) og 102 metriske hestekræfter (75 kW; 101 hk). Det blev produceret i Ungarn, Indien, Japan, Pakistan og af Chang'an Motors i Kina. I Kina og Japan er det kun fem-dørs karrosseriet, og firehjulstræk er en mulighed for 1,3- og 1,5-liters benzinmotorer. En 1,2-liters motor udstyret med en automatisk kontinuerlig variabel transmission (CVT) blev kun tilbudt i forhjulstræk. I Europa blev Swift lanceret i tre- eller femdørs kombiformer med 1,3- og 1,5-liters benzinmotorer og en 1,3-liters DDiS-motor leveret af Fiat. 1,3 benzin fås også med en automatisk manuel gearkasse eller med firehjulstræk. Både 1,3-liters og 1,5-liters benzinmodeller fås med firehjulstræk og holder chassisnumrene, ZD11S og ZD21S.
Suzuki Swift 1,3
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 102 Biler: 4 Emner: 197 Svar: 1.695
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 102 Biler: 4 Emner: 197 Svar: 1.695
jan 2019
Følger: 20 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 124
maj 2009
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 17
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 6 Emner: 28 Svar: 57
nov 2012
Følger: 243 Følgere: 134 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 14
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 454
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.525
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 266
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 240 Svar: 1.510
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 39 Biler: 12 Emner: 145 Svar: 2.564
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 103 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 135
jun 2015
Følger: 23 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 16
Afvist
maj 2019
Følger: 12 Følgere: 2 Biler: 1 Svar: 9