{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mazda 626 GD Coupe 1990

16.097 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Henrik M
Mand | 46 år | Oprettet: 1. aug 2003


Mazda 626 GD Coupe

Årgang:
1990
Motor:

2,0i 16v GT.

KN filter (indsats model)
Alu svinghul (Fidanza)
Forstærket kobling (Centerforce dual friction)
Alu remdrev (Unorthodox underdrive pulley)
AWR urethan motor ophæng.
Lakeret ventildæksel (rødt, billedet bliver snart opdateret).

Teflon behandlet motor og gearkasse.
Hestekræfter

153 Hk
184 Nm
238 kmt, speedometeret viste 240.
(Data kommer fra rullefelt hos Peugeot i køge)
Fælge

Sommer: 17" AEZ icon 5, med 5mm sporvidde forøgelse.
Vinter: 15" org. mazda alu.
Dæk

Sommer: 205/45-17 (kan ikke lige huske mærket)
Vinter: 195/65-15 (T.hansen dæk)
Undervogn

Mellemste potte fjernet (for at give plads til Short shift).
2,5" rustfri udstødning (fra kat til bagpotte).
Simons Bagpotte.
EBC skiver (turbo groove) med 'green stuff' klodser foran.
Bremseslanger i rustfri.
2 stemplet (Subaru) caliper foran.
Koblingsslange i rustfri.
White Line "Flat out" krængningsstabilisator, for og bag.
White Line, urethan krængningsstabilisator mont. bøsninger.
Rustfri stabilisatorbolte med Super pro urethan bøsninger.
AWR trailing-links, med urethan bøsninger.
Tie-bar (forstærkning til bagerste bærearme).
Bilstereo

Head unit: Sony M700 blackpanel med fjernbetjening.
For: 5" bas - 4" mellem + diskant (combo sæt).
Bag: 6,5" Boxter.
Bas: 4stk Boxter 10".
Forstærkere: 2stk Fury lb7575.

Det er ikke det mest voldsomme, men det spiller okay til prisen..
Styling

Skørt/læbe til forkofanger (org.).
Spoiler (Org.).
Lakeret calipere.
MX6 sideblink.
Interiør

Sports rat (Sparco, billede passer ikke).
Komplet læder kabine. (billede passer ikke).
Hvide urskiver med alu ringe, fra Astina. (billede passer ikke).
Poleret alu gearknop.
Skrædder syet måtter med mazda tryk.
Ekstra tilbehør

Elektrisk soltag (org.).
El ruder (org.).
Fjernbetjent centrallås.
Short throw shift, justerbar gearstang (Pacesetter) 80% reducering
Tårnstiver for og bag.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger

Projekt i gang med:

Så kom det endelig til stykket, hvor turbo projektet blev droppet. Det er latterligt umuligt at få lov til, selv om det ville blive lavet efter alle foreskrifter for sikkerhed. ØV ØV.

Nitro er ved at blive undersøgt, for hvad der kan gøres indenfor lovens grænser. Det virker ikke umuligt...

Ting der stadigvæk er på ønskelisten:

Justerbar motorstyring (er faktisk bestilt)
400 cells sports katalysator.
Banan manifold.
Powerwrap (ligger klar, men manifold først).

Drømmer lidt om sideskørter og forlængelse af bag/for kofanger.

Økonomien er nok den primære flaskehals *snøft*
Men er den ikke altid det eller rimelig tit da *GG*

Penge tilrådighed skal endda deles med min mc, som også skal have lavet nogle småting. Den kan ses på dette link:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23408

Ting tager tid og jeg har ikke travlt!! (det skal jo laves ordentligt *G*)

Projektet er gået fuldstændig i stå og ved ikke lige hvornår det begynder igen. Tiden og pengene bliver brugt på min lille mc i stedet...

Vil du se andre Mazda eller bare brugte biler?
Kommentér på:
Mazda 626 GD Coupe
Annonce