Saab 9-5 2,3t 1998
1.014 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Kommentarer
Saab 9-5 2,3t
Årgang:
1998
Motor:
Det er en "Hybrid motor" forstås på den måde at blokken krumtap stempler er fra en saab 9000 2.3L lang blok og blandt kendt som den stærkeste motor saab har lavet. Toppen er fra en saab 9-3 fra 2002.
Turbo ligger der en GT2871R Garret som er en Suveræn turbo med kuglelejer som kan levere Ca 580hk, den har lavet 566hk før den blev neddroslet.
Dysser er der 800cc green giant som kan levere nok til 750hk. Den er med vilje skruet den ned til 400hk (CA.) Da den smadre gearkasser. Der sidder en Viggen kobling i som er blevet forstærket så den kan holde til omkring de 880nm. Den har program til E85
Turbo ligger der en GT2871R Garret som er en Suveræn turbo med kuglelejer som kan levere Ca 580hk, den har lavet 566hk før den blev neddroslet.
Dysser er der 800cc green giant som kan levere nok til 750hk. Den er med vilje skruet den ned til 400hk (CA.) Da den smadre gearkasser. Der sidder en Viggen kobling i som er blevet forstærket så den kan holde til omkring de 880nm. Den har program til E85
Hestekræfter
370-400hk
Fælge
Original Saab aero fælge som er lakeret sort.
Dæk
Michelin 215/50R17.
Undervogn
JT 3' udstødning som er håndbygget et lækkert system. 30/30 sænkning.
Bilstereo
Standard Saab radio
Styling
Standard
Interiør
Fartpilot, aircon, sædevarme, el spejl
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Lyder godt
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Saab 9-5 2,3t
feb 2022
Biler: 1
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 29
jun 2008
Følger: 17 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 12
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 7 Svar: 27