Citroën Xantia 1.8 16 Valve 1999
2.448 visninger
|
Oprettet:
Citroën Xantia 1.8 16 Valve
Årgang:
1999
Motor:
1.8 16 Valve
Hestekræfter
- 110 hestekræfter
- 155nm
-forhjulstrukket
- 155nm
-forhjulstrukket
Fælge
Mærke: Ukendt
Størrelse: 16 tommer
Størrelse: 16 tommer
Dæk
Toyo tires 205/55
Undervogn
Hydraulisk undervogn
Bilstereo
Standard, eftermonteret radio
Styling
Hækspoiler, alufælge,
Interiør
Stof
Ekstra tilbehør
El ruder
Styrker ved bilen
Selvnivellerende undervogn,
Svagheder ved bilen
Det er fransk.
De fleste Xantia bliver sgu nok skrottet på grund af undervognen går i stykker.
De fleste Xantia bliver sgu nok skrottet på grund af undervognen går i stykker.
Bemærkninger
Jeg købte bilen i Januar 2022 for 9.000 med plader.
På daværende tidspunkt havde den kørt 139.000km
Bilen var flænset i de bagerste skærme ved dækkene, hvor der var begyndende rust i.
Ikke servicet i et længere stykke tid.
Tandremmen var sidst skiftet i 2012
Stål fælge
Batteriet kunne ikke holde strøm.
Pladerne blev pillet af og jeg gik i gang med at ordne rust og lakere front/bag plastikken fra mat grå til KPK farven, som bilen har.
Samt lakere spoiler og montering.
-Montering af fælge
-Montering af radio
På billedet sætter min kammerat en af de nye tændrør i bilen, mens den tidligere på dagen fik lavet service af undertegnet med Castrol Magntec oile og BSG oile filter, brændstof filter.
Tandrem er skiftet.
KN luftfilter
Nye hullede brembo skiver, kaliber og klodser foran.
Starter hurtigt og kvik med dens 110 heste.
På nuværende tidspunkt har den kørt 147.000km, første motor.
Jeg laver lille service på bilen hver 8.000km
Flot undervognen
Normalt så køber jeg ikke fransk, men.
Jeg havde en næsten magen til fra 1997 1.8 8 Valve, som min første bil i 2016-2018, som ramte 260xxx før den blev skrottet.
Siden da ville jeg have en igen efter jeg realiseret, hvor unik bilen var senere hen.
På daværende tidspunkt havde den kørt 139.000km
Bilen var flænset i de bagerste skærme ved dækkene, hvor der var begyndende rust i.
Ikke servicet i et længere stykke tid.
Tandremmen var sidst skiftet i 2012
Stål fælge
Batteriet kunne ikke holde strøm.
Pladerne blev pillet af og jeg gik i gang med at ordne rust og lakere front/bag plastikken fra mat grå til KPK farven, som bilen har.
Samt lakere spoiler og montering.
-Montering af fælge
-Montering af radio
På billedet sætter min kammerat en af de nye tændrør i bilen, mens den tidligere på dagen fik lavet service af undertegnet med Castrol Magntec oile og BSG oile filter, brændstof filter.
Tandrem er skiftet.
KN luftfilter
Nye hullede brembo skiver, kaliber og klodser foran.
Starter hurtigt og kvik med dens 110 heste.
På nuværende tidspunkt har den kørt 147.000km, første motor.
Jeg laver lille service på bilen hver 8.000km
Flot undervognen
Normalt så køber jeg ikke fransk, men.
Jeg havde en næsten magen til fra 1997 1.8 8 Valve, som min første bil i 2016-2018, som ramte 260xxx før den blev skrottet.
Siden da ville jeg have en igen efter jeg realiseret, hvor unik bilen var senere hen.
Citroën Xantia 1.8 16 Valve
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 4.060
okt 2007
Følger: 105 Følgere: 89 Biler: 5 Svar: 30
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 400 Svar: 11.298
sep 2003
Følger: 36 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 869
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.525