{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Lada Samara Sofus d. 1 R.I.P. 1997

12.867 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Lasse  K
Mand | 37 år | Oprettet: 12. jan 2006


Lada Samara Sofus d. 1 R.I.P.

Årgang:
1997
Motor:
1500 I, Åbent sportsfilter og Sportsbagpotte ellers standard.
Hestekræfter
75-85 HK
Fælge
Vinter: 13" alu, fondmetal
Sommer: Alessio Turbo 15" alu fælge
Dæk
Vinter: 165/60-13, BFgoodrich Winter
Sommer: 195/45-ZR15 Nexen N3000
Undervogn
Cobra 40/40....
Bilstereo
Autoradio: Autoradio: Pioneer MP-8600. Forstækere: JVC KS-AX6500 4 kanals (til lightning audio split sættene, og Lanzar 6x9'erne) og JVC KS-AX6700 2 kanals (til min 12" Lanzar), DLS CA-12 monoblock (til de 2 10"). Bas: 2 stk Lanzar HRWDC 10", med dobbelt svingspole (Monteret i 17 liters lukket kabine), Lanzar HRWDC 12" med dobbelt svingspole (i 26,99 liters kabinet). Højtalere: 2 sæt Lightnin Audio 5,25" spiltsæt fra serien Bolt, 1 sæt Lanzar Heritage 6x9" i hjemmelavet hattehylde (billeder kommer) 1 Fahrads condensator.
Styling
Monteret: (Sommer) Front fra T4, skåret over og spartlet sammen, plus top lavet af gammel golf III bagkofanger, alt spratlet sammen. (Vinter) Frontskørt Reiger RS4 hækskørt fra Golf III tilpasset, bagkofanger fra Nisan Sunny N-14 m. indspartlede flaps, anhænger træk monteres i midten. M3 spejle monteret, alle emblemer er nu blevet indfarvet, sideskørter fra Rieger M3 til Golf II, hækspoiler..........

Skal laves: Tagspoiler fra Golf II fra Kamei ( skal måske monteres), og rundeforlygter (der skal sættes blink i kofangeren foran, eller også skal jeg lave noget blink i forlygten)...
Interiør
Baltic kabine, med velour sæder,dørsider og et sæt velour racersæder(ikke monteret endnu, men er igang. Nu er rammen næsten færdig)
Ekstra tilbehør
Sportsudstødning, Defa-alarm. Gejl ;-). Tonede ruder, som sagt nye billeder.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er lavet af GM i finland. Drage på fronthjelm fjernet igen, det passede ligesom ikke ind.
Så blev den ene side lakeret, det ser godt ud. Man kan ikk se forskel i farven....
Så blev udstødningen lavet ordenligt, det var lavet med udstødnings flexrør til kardanaksel. Men er ny kardanaksel bøjning monteret...

Desværre smadret d. 17/12-08, i et færdselsuheld.

Savner den sq meget nogle gange.

Tak til min Far, bror og kæreste for hjælp med opbygningen.

Vil du se flere Lada Samara Sofus d. 1 R.I.P. til salg? Andre Lada eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Lada Samara Sofus d. 1 R.I.P.
Annonce