{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

VW .CADDY -SOLGT- 1987

57.550 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Jimmi K
Mand | 47 år | Oprettet: 27. nov 2005


VW .CADDY -SOLGT-

Årgang:
1987
Motor:
PROJTKTET ER BYGGET PÅ EN GAMMEL DX 1,8 GTI MOTOR MED MEKANISK LØFTERE.
TOPPEN HAR FÅET EN TUR MED GROVFILEN :-) AF PROF. PERSONALE.
WEBERSPRØJT
ALPHA ONE MOTORSTYRING.
316 GRADERS CAT CAMS KNAST,
4-2-1 BANANMANIFOLD
OG ELLERS EN KOMPLET RENOVERING ( SLIBNING AF KRUMTAP, NYE PLEJLLEJE, HOVEDLEJE, OLIEPUMPE, STEMPLER, RINGE OG ALLE PAKNINGER.
9A GEARKASSE
KOMPLET 2" RUSTFRI UDSTØDNING
Hestekræfter
140,1 HK KØRT IND HOS NAAK TRIMNING VEL NOK DK´S MEST TROVÆRDIGE FELT.
Fælge
BORBET BS I CHROME EDITION
FOR: 9X16 ET 15 + 20 MM SPACERE
BAG: 9X16 ET 15 + 35 MM SPACERE
Dæk
215/35-16 DUNLOP SP 9000
Undervogn
FOR: GEVIND
BAG: 120 MM SÆNKNINGS OG ET PAR KYB GAS-A-JUST DÆMPERE FRA EN 68ÉR BOBBEL
Bilstereo
LYDEN FRA WEBER INDSPRØJTNINGEN......
AHHH DER KOMMER LIDT I FRA DEN GAMLE SAMLING
HEADUNIT AF EN ELLER ANDEN SLAGS
1 SÆT JBL T595 LIMETED
2 X 10" ALPINE DOBBELTSVINGSPOLE
1 X M 44
1 X M 100
1 X 3 FARAD LEGACY KONDENSATOR
1 X EXIDE MAXXIMA DEEPCYCLE BATTERI
OGSÅ ET PAR KILO LEDNINGER
Styling
RS STYLE FORKOFANGER
SKÆRMENE ER BLEVET LIDT BREDERE :-)
( CA 6 CM MERE END STANDARD )
SORTE VECTRA B SIDEBLINK
SORTE FORLYGTER MED KRYDS
ET PAR GASDÆMPERE I FRONTHJELMEN
Interiør
HAR FÅET EN SORT BUND I FRA EN GOLF IÉR ISTEDET FOR DEN STANDARD BRUNE ELLERS ER JEG LIDT PÅ UDKIG EFTER ET PAR STOLE TIL DEN
Ekstra tilbehør
HAR FÅET MODIFICERET ET PAR KALIBERE FRA EN GOLF III VR6 OGSÅ KOMMER DER ET PAR ZIMMERMANN SKIVER PÅ FRA EN GOLF II G60 ( 280 MM )
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
SIDSTE NYE OPDATE....

15/4-08
SOLGT TIL ANDERS P.

10/3-08
BILEN IDAG SYNET 100% SOM DEN STÅR MED MOTOR, SPJÆLDHUSE, FÆLGENE, JA HELE PAKKEN, ENESTE BEMÆRKNING VAR AT DER MANGLEDE VÆGTTAVLER :-)
MEN DE ER FANDME OGSÅ GRIMME OG HAVE SIDDENDE.

2/12-08
NYT OLIE, KØLERVÆSKE OG KONCERVERING AF MOTOREN SÅ SKAL DEN IKKE UD AT KØRE FØR DER KOMMER EN KØBER ELLER FUGLENE PIBBER.

11/11-07
SÅ MÅTTE DER NOGLE GAMLE 15" ALU PÅ DA DE GAMLE 13" STÅL FÆLGE IKKE KUNNE STRÆKKES IND OVER DE STOR BREMSER.

20/4-07
HAR BESLUTTET AT FORHJULENE GODT KAN FÅ 5 MM MERE I HVER SIDE SÅ DER SKAL NOGLE 20 MM SPACERE PÅ ISTEDET.

15/4-07
SÅ KUNNE JEG ENDELIG FINDE TIDEN TIL AT FÅ MONTERET MINE BREMSER OG DE LÆKRE 9 X 16 KROM RULLER, SOM JEG HVIS JEG SELV SKAL SIGE DET PASSER MEGET GODT TIL BILEN, SÅ HÅBER JEG I VIL SMIDE NOGLE STEMMER.

02/01-07
IDAG HAR DEN VÆRET EN TUR HOS NAAK TRIMNING FOR AT BLIVE KØRT IND.
TUREN STARTEDE HJEMME FRA KL.7 VI SKULLE VÆRE I GJERNDRUP VED BRØRUP KL.9. HELE DAGEN FORLØB RIMELIG UDEN FORHINDRINGER KUN EN ENKELT FØLER DER STOD AF MIDT I DET HELE, KL. 15 KØRTE VI DERFRA IGEN EFTER EN FED DAG PÅ RULLEFELT OG EN BIL MED HJEM DER NU KAN KØRE, BEDRE KAN DET JO IKKE VÆRE BORTSET FRA MAN JO ALTID GERNE VILLE HAVE HAFT FLERE HK.

22/12-06
JEP.... SÅ KOM DAGE HVOR DEN ER SÅ LOVLIG SOM DET NU ER MULIGT OG DER SKULLE HENTES PLADER PÅ STATIONEN TIL SVINET SÅ NU STÅR DEN BARE OG VENTER PÅ AT DET BLIVER DEN 2/1-07 DA SKAL DEN OP OG KØRES IND HOS NAAK AUTOTRIMNING.

17/12-06
IDAG FIK CADDYEN OG JEG VORES FØRST JOMFRU TUR EFTER " EXTREME MAKEOVER " MOTOREN ER IKKE KØRT IND ENDNU MEN DEN LYDER SÅ FED DET KAN IKKE BESKRIVES, DER ER INGEN LYS PÅ OG DER ER HELLER INGEN INSTRUMENTERING SÅ DET BLEV KUN TIL 500 M OP AD GADEN OG HJEM IGEN MEN ......FUCK..... JEG GLÆDER MIG TIL DET HELE SPILLER.

26/11-06
HAVDE LIGE EN HALV SØNDAG I OVERSKUD SÅ DEN BLEV BRUGT TIL AT MONTERE EN NY BENZINPUMPE OG FÅ LAVET LIDT OM PÅ UDSTØDNINGEN SÅ DER ER ORDENLIG PLADS TIL BAGBROEN.

11/11-06
STOD DEN SÅ PÅ FABRIKATION AF UDSTØDNING, GASKABEL OG LIDT DIV., SÅ MÅ JEG SE OM IKKE DER KUNNE BLIVE LIDT TID I DENNE UGE TIL AT FÅ NOGET GEARSKIFTE PÅ PLADS, SÅ DEN SNART KAN KOMME LANGS OG BLIVE KØRT IND, SÅ DER KAN KOMME NOGLE PLADER PÅ SVINET INDEN DEN SKAL SYNES IGEN :-)

5/11-06
FIK VI LIV I MOTOREN FOR FØRSTE GANG EFTER OPERATIONEN, DET LØD BARE HELT VILDT FEDT MEN DET VAREDE IKKE SÅ LÆNGE CA. 2 MIN SÅ SMUTTEDE TÆNDRØRENE, DEN FÅR ALT FOR MEGET AT LEVE AF.

:-( .... FIK DEN SKÚ IKKE FÆRDIG INDEN DHB.....
TOPPEN LIGGER VED CYLINDERSERVICEN NU OG HAR FÅET 7-8 CM AF TOPPEN... EJ BARE PIS KOMPRESSIONEN ER KOMMET TIL AT LIGGE PÅ 1:11,8 OGSÅ HAR VENTILERNE FÅET DE JUSTERINGER DER SKULLE TIL, LIGE NU VENTER VI PÅ DE SIDSTE AFSTANDS SKIVER TIL VENTILERNE FRA SCHRICK... DEM HAVDE VI IKKE LIGE FORUDSET AT VI KOM TIL AT MANGLE :-(



ALLE STUMPER KØBES HOS RESERVELSLAGERNORD.DK

Vil du se flere VW .CADDY -SOLGT- til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW .CADDY -SOLGT-
Annonce