Skoda Octavia RS 2002

11.388 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 104 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Skoda Octavia RS

Årgang:
2002
Motor:
1.8 20V Turbo, motorkode AUQ.

Landberg ODB chip.
Hestekræfter
Fabriksspecifikationer er 180HK/235NM

Målt som standard til 190HK/249NM på 95 oktan hos KB Autoteknik.

Nu 201HK/282NM på 95 oktan.

215HK/320NM på 98 oktan?

Som standard er den opgivet til 0-100kmt på 7.7sek. 235kmt på toppen. Nu gør den det hele hurtigere, for den trækker markant bedre efter chip.
Fælge
17" Alessio / Original RS
Dæk
Bridgestone Potenza
Undervogn
Standart sænket 15mm. Behagelig at køre med uden at være en sofa.

PowerFlex motorophæng.
Bilstereo
8 højtalere er standard. Eneste ting der er gjort er afmontering af den originale Blaupunkt radio som var elendig.
Styling
Standard RS.
Interiør
Der er del-læder kabine som standard og den er bare røv lækker. Derudover er der climatronic, tykt læderrat, læder gearknop, hvide urskiver, kopholder, 8 højtalere, fartpilot, bordcomputer.
Ekstra tilbehør
Can-bus alarm og skjult anhængertræk.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Min første "VW".

Købt da den havde kørt 105.000km og var 4 år.

Lidt dagbog over bilen :

105.000km
- Skiftet tandrem

110.000km
- En smut tur til Prag var intet problem. Den kører fantastisk.

118.000km
- Lavet service, derudover intet at bemærke.

123.000km
- Den begyndte at knirke fra undervognen ved igangsætning/kørsel over bump. Først skiftede vi nogle stabilisatorstange og dertilhørende bøsninger, men det afhjalp ikke problemet. Så skiftede vi bøsningerne til den forreste krængningsstabilisator og væk var lydene.

138.000km
- ODB chippet og blev målt til 201HK/286NM på 95 oktan. Måske ikke den helt store forøgelse på papiret, men ...
I samme omgang fik den Powerflex bøsninger i kødbenet og en recirkulær alu BOV i stedet for den originale.

145.000km
- Forreste lambdasonde skiftet ..

149.000km
- Service. Er begyndt at tanke 98oktan ... og jeg bilder mig selv ind at det kan mærkes på effekten.

156.000km
- Har fået nyt job, så bilen kører ikke så meget mere. Men den kører som den skal :-)

170.000km
Vand temperaturføler og luftfilter skiftet

Jeg er altid åben for bud hvis nogen vil købe den.

Vil du se flere Skoda Octavia RS til salg? Andre Skoda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Skoda Octavia RS
Annonce