Audi 80 2,8 V6 1992

13.166 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 78 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING

Audi 80 2,8 V6

Årgang:
1992
Motor:
= 2,8 liters 12ventilet V6'er med 174 hk, og 250nm.
= Lys i motorrummet.
= Cylinder løftet motorhjælm.
= Rustfri udstøning hele vejen igennem, 2x2tommer til mellem potten og 3 tommer resten af vejen ud. Sports katalysatorer, mellem potte og bagpotte, brummer rigtig fedt : D
= Denne motor er forholdsvis sjælden at finde i 80'eren, grundet dens store vægt, lider bilen osse af understyring. Motoren var kun til tænkt audi 100 og opefter. Men de tyske teknikere fandt ud af at den kunne presses ned i 80'eren, så kræfter har den rigelig af, men det kniber med kører egenskaber, så racer nej, men cruiser yes sir.
= Diagnosestik.
= Kilometer standen er på 102.000 km.
= Den brummer godt fra 700 rpm. til 2500 rpm. når man så runder de 2500, eksplodere den i et inferno af DTC / NeedForSpeed / The Fast And The Furius Brøl / Hylen.

Fremtid :
= Trimning til den nye udstøning.
= En kompressor, men den ligger dog ud i det uvisse, men skal jo have pengepungen iorden inden man leger med sådan en dreng.
Hestekræfter
= 174hk på papiret, men skal ikke kunne sige hvad den yder med den udstøning.
= Fabrinks opgivet præstationer:
0-100km/t: 8 sek.
Topfart: 220km/t.

= Erfarne Præstationer:
0-100km/t: Ingen rene målinger endnu.
Topfart: 240 km/t efter speedo, og 230 km/t målt med gps.

Fremtid :
=Det realistiske håb lyder på omkring en 210 hk, da det er det den må få med de 20 % effket-forøgelse.

Fælge
= Sommer Akuma firefox Matcrom 7,5x18 4x108 ET:40
= Back up 15 tommer orginale.
= Vinter 16 tommer rs4 audi fælge.
= En helt ubrugt Reserve fælg med dæk self.

Dæk
= Sommerdæk: Sportiva 225 / 40 / R 18
= Vinterdæk: Vides ikke ud over R16.

Fremtid :
Skal have købt mig nogle 16 tommer vinterdæk til mine rs4 fælge.
Undervogn
= Standart, men lider lidt af undertyring pga. den tunge motor.

Fremtid :
= Men hvis det går som jeg håber skulle der gerne monteres gevind undervogn i, samt nye skiver med huller hele vejen rundt i den til næste år. Skal nok også have malet calipere ved samme lejlighed.

Bilstereo
= Headunit: Panasonic CQ-C7303N, 4 X 50 w udgange en basudgang, fjernbetjening, og SRS.
= De 2 orginale højtalere foran er ud skiftet med 4tommer Cerwin-Vega 2 vejs højtalere på 60w RMS.
= 2 Cerwin-Vega 6 X 9 2 vejs højtalere på 100w RMS i hattehylden, det var jævnt træls at skære igennem metallet i sådan en 4 Dørs.
= Bluetinum forstærker, til mine 6-9'ere i hattehylder.
= Cerwin-Vega bas forstærker.
= 12 tommer Cerwin-Vega bas.
= 2 X-Zound delefiltere til bassens to spoler.
= 70 ampere's varta batteri.
Fremtid :
= Det nærmer sig enden for mit anlæg det der mangler nu er justering af fejl, og montering af kondensator.
Styling
= 16 tommer audi fælge. 15 tommer org. audi vinter nu.
= 32% Tonede ruder hele vejen rundt.
= Rødt lys i instrumentbor, el-vinduer, el-spejle, som jo er standart, + i headunieten, og Cerwing-Vega forstærkeren.
= Så det er lidt det røde tema jeg prøver at kører.
= Klare forblinklys
= 2,0 tegn på bag for at mobbe folk til at tro de kan kører fra mig hehe.
= Chrom lister hele vejen rundt.
= Emblem fri chrom front gril afmonteret igen ( For grim).
= Helt mørk tonede sideblink lys.
= Øjenskygger
= Bagrude spoiler
= Den store rustfrie bagpotte
= 18 tommer black krom fælge

Fremtid :
= 40mm. sænkning.
Interiør
= Lyst velur, pænt at se på men utrolig sart speciel nu hvor jeg er i lærer som anlægsgartner.
= Læderret det samme som sidder i s2'en.
= Læder gearknub.
= Begge forsæder er højde justerbar.
= El-ruder foran med et klik's system i førersiden.
= El-justerbare sidespejle med varme og klapbare.
= Armlæn på bagsæde.
= Lys forsinkelse.
= ABS som kan slås permanent fra via knap.
= Servo styring.
= Proconten sikkerheds system mener jeg det hedder.
= Justerbar lys i instrumentbord.

Fremtid :
= Har en drøm om læderkabine, men den ligger lidt ude i det uvisse.
= Ja det er en E'er det skulle man ellers ikke tro med alt det udstyr, det må været grundet den store motor, så skulle der lige skrues op for resten af bilen.
Ekstra tilbehør
= Vinter fælge.
= Den orginale headuniet,
= Et sæt orginale 4-tommer audi front højtalere.
= Emblemfri krom front grill.
= Det komplette orginale udstønings system på nær manifolden.
= Et 55 amperes batteri.
= Mig selv, en stor benzinregning og en satans masse kørerglæde!
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
= Er lige fyldt 18, og det her er min første bil, den røde 80'er er min fars, og min 80'er står self. i hans forsikrig.
= Men koster stadig 13.000 med kasko, det er jo nok fordi det er vores 3 bil og fordi den går uder specialbiler hos forsikringen.
= Jeg kunne godt få den i eget navn hos alka, men så krævede de at der kom satelit overvågning på den, og så ville den komme til at koste den nette sum af 86.000 på års basis.
= Så man kan vist godt sige at det er det samme som at sige nej til mig som kunde hos dem hehe.
= Sidespejlene kan klappes ind.

= Bilens historie: Ja det værste er at jeg ikke ved hvad den lavede det første år af dens liv. (1992 - 1993) Men i 1993 blev den solgt til en direktør frue, af Gladsaxe Motor co. A/S, til den nette pris af 366.200kr som brugt i 1993, hun fik oven i købet monteret et læderret ( Mit nu dejlige s2 rat ) og 4stk. 15 tommer fælge med vinter dæk til, for en pris af 16.200kr i 1993 skal man jo lige huske.

Grunden til jeg sidder inde med alt den vinden om den er, fordi dengang jeg hev den orginale headuniet ud lå der simpel hen slutsedlen fra dengang i 93.
Men den hvade hun så ca 12år frem til 2005. Hvor ham fynboen jeg købte den af, overtog den.
Den dag idag står den stadig som næsten ny at se på efter de 15år og kun 105.000km.

= Har forøvrigt hørt at audi opbrindelig var dansk ejet, men tyskerne beslaglage det danske auto mobil byggeri, under den 2 verdenskrig fordi de manglede kørertøjer, men ved ik helt om det bare er en skrøne.

= Prøver at holde den stilren, og i cruiser stilen, for det bliver aldrig en racer, men skal tilgændgæld være en strandvejs vogn!


-=[ ER DU DUMMERE END DU ANER SÅ KØRER DU JAPANER!! ]=-

SKAL DU FREM I FLOKKEN, SKAL DER VÆRE 6 BEN I BLOKKEN

Vil du se flere Audi 80 2,8 V6 til salg? Andre Audi eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Audi 80 2,8 V6
Annonce