{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Volvo 240 GLT 1986

3.449 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Mads  B
| 0 år | Oprettet: 2. okt 2006


Volvo 240 GLT

Årgang:
1986
Motor:
B230A med oginalt trimningssæt der indeholder anden knast og lidt andre småting...
Hestekræfter
130hk ved 5500rpm og 186nm
Fælge
7*17" titan fra en 850 T5R...
Dæk
Bag 235/45 ZR17 for 215/45 ZR17...
Undervogn
standart turbo og 40mm spacers for og bag..... snart 40mm sænkning....
Bilstereo
standart højtalere for og 360w bag
Styling
Ikke så meget endnu.... men det kommer...hehe
Interiør
Original sort læderstue...
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Har en B230 ET motor liggende som skal i til næste år...hehe wroom!!!!!

Vil du se flere Volvo 240 GLT til salg? Andre Volvo eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Volvo 240 GLT
  •   9. apr 2007 øv
    fire af de 52mm ure du har der ville jeg næsten give en arm for.
    Flot Farve og fede fælge


  •   29. okt 2006 racerdele
    vi køber en del af vores dele fra www.samsteffansson.se


  •   16. okt 2006 Hej Mads
    Mellemakslen er den aksel der trækker oliepumpen via tandremmen, det er også den der trækker den mekaniske benzinpumpe og tændingen på en karburatormodel. Men på en b230et har mellemakslen ingen drev til tændingen i blokken, da tændingen jo sidder bag på topstykket? er du med?


  •   8. okt 2006 Hey
    Det er ikke mig der har lagt den motor i, men der er faktisk ikke lavet noget om for at den kan være der... Bilen er jo en original turbo, så der lagde en b21 med tubo...


  •   8. okt 2006 Hej Mads
    Du skal starte med at skifte mellem akslen så du kan få tænding ned i blokken delene tager du fra vilken som helst b19-21-23'er sørg for at få den nye tænding til at påsse med den gamle inden du tar den gamle tænding af. Så tar du og klipper ledningsnettet op på i den gamle 740'er og samler stumperne fra motoren og til boxen i et nyt ledningsnet der laves så det kan samles med det stik der sidder i motorrummet i din 240, lige bag topstykket. Det kræver et diagram over b230 et motorens motronik styring. Jeg valgte at gøre det på gulvet med motoren på en palle. Efter dette prøvestarter du motoren på pallen med et bånd over motoren. Selve motor ombytningen er ingen problem, du skal dog ha lavet en ny placering af luftmængdemåleren og tilpasse slanger hertil. Jeg har brugt en luftfilter med kasse fra en 240 turbo, oven på den har jeg lavet en holder til luftmængdemåleren. Der skal tålmodighed til men det er ingen problem.

    Held og lykke, Visti.


  •   4. okt 2006 velkommen herfra.
    fin volle du har dig.


  •   3. okt 2006 Velkommen herfra.
    Smider lige en høj i farten.


  • June P
    June P Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 17 Følgere: 14 Svar: 2
      3. okt 2006 tja...
    den er fin... men flere billeder...


  •   3. okt 2006 ..
    også afvist herfra.. flere billeder


  •   3. okt 2006 Afvist..
    Minimum 5 billeder, og lidt mere info...


Annonce