{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Lancia Delta Integrale 8v [Tidl. bil] 1988

13.708 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Nick D
Mand | 44 år | Oprettet: 10. jun 2005


Lancia Delta Integrale 8v

Årgang:
1988
Motor:
2 Liters 8 ventilet turbomotor med 2 knastakselhuse. Kompression 8:1
577 ml lavohmsdyser
Frontmonteret intercooler, element 460x150x90. 2½" tilslutninger
Original Oliekøler.
Bruno Hansen Motorsport blow-off ventil 25mm.
Italiensk håndlavet 4-1 manifold,
Fuld 3" gennemstrøms udstødning fra turbo som afslutter i dobbelt 2½" Supersprint bagpotte.
Forstærkede topbolte & toppakning.
Justerbar benzintryks regulator med trykur.
Air/fuel ratio ur med udstødningstemp.
Balanceaksler fjernet og blændet. Aluspacer i motorblok for at forbedre olietryk til miderste hovedleje.
2½" Trykrør mellem turboafgang og intercooler. Alu heat wrap isoleret over manifold.
3" Indsugningrør til turbo med stort luftfilter
3" Trykrør mellem intercooler og gasspjæld
Større gasspjæld fra 16v
Kina T3T4 turbo@1.3Bar
Alubøsninger i gearskifte for præcision
Forstærket trykfod i kobling
Indsugningsmanifold fra Fiat Croma 8v
Opvarmning af gasspjæld fjernet
Knastaksler fra Fiat Tipo 2.0 8v NA med længere duration
Oil.catch tank med opgraderet åndesystem
Alu vandkøler med letvægtsblæser
Hestekræfter
Standard 185 hk/310nm Nu ?
Standard:0 - 402 m 14.8 @ 145 km/t Nu ?
Standard 0-100 km/t 6.6 sek, Nu?
Topfart standard 212 km/t. Ved 6500rpm@243 km/t
Fælge
Team Dynamics Pro Race 1.2 motorsportsfælge. 17 x 7.
Dæk
Toyo R888 205/40 Semislicks
Undervogn

2.2 Grader negativ camber foran / 1.2 grad negativ camber bag
Toe-in bag. Toe-out for.
284mm Ebc Turbo groove skiver, hullede & rillede foran med Red stuff højtemperaturklodser
228mm Ebc Turbo groove skiver bag med standard klodser
Hårhedsjusterbar Koni undervogn / K-Sport fuld justerbar undervogn
Justerbar tårnstiver foran
Hjemmelavet dobbelt tårnstiver bag
Servo 2,8 lock to lock
Lilla powerflex i hele undervognen
Krængningsstabilisator for og bag

Permanent firehjulstræk, central differentiale med epikcyklisk kraft fordeling (56% for / 44% bag) og Ferguson viskose kobling som spær, Torsen differentiale på bagakslen
Bilstereo
Fjernet :) 6 Højtalere + HU + kabler vejede over 10kg!
Styling
EVO Glasfiberhjelm
Hækspoiler fra Evolution
5-lags lakering 3P6
Viskerbladsspoilere fra Evolution
Interiør
Sparco Pro 2000 Glasfibersæde
Sparco 4-punkts H-sele
Recarosæder & kabine med del-alcatara.
Abarth Rat, pedaler, gearknop.
Instrumenter bl.a: Olietryk, Olietemperatur, Voltmeter, ladetryk, sensorer for ikke lukkede døre, sprungne pærer.
Ekstra tilbehør
4*elruder
Manuel override-kontakt til kølerblæserstyring
Soltag fjernet for lavere tyngdepunkt og vægtbesparelse
Bagrudevisker fjernet
Varmeapparat fjernet for bedre plads og vægt i motorrum
Ildslukker i bagagerum
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
1 ud af 9841 produceret
Vejer 1132 kg med ½ tank og uden fører
Under evig ombygning/restaurering/forbedring

Planer/Fremtid:

Montere og indkøre SC Performance Typhoon ECU
Glasfiberdele 4xdøre, forskærme og bagklap. Lexanruder.
OMP bur
Fuldsvejse samlinger for mindre flex
Udvendig hellakering og pladearbejde
OZ Ultraleggera med 195-45-15 dæk.
Ramme 1000kg køreklar vægt og 350hk / 450nm
Få svinet ned på ringen og køre som en sindssyg!

Vil du se flere Lancia Delta Integrale 8v til salg? Andre Lancia eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Lancia Delta Integrale 8v
Annonce