Lincoln Continental Mark V 1978

7.068 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

Lincoln Continental Mark V

Årgang:
1978
Motor:
460 CI (7,5 L) V8
Kompression 8:1
3 trins automatgear
Hestekræfter
215 Hk
Fælge
15x7 tommer stål
Dæk
265 mm bag
235 for
Undervogn
som en hængekøje
(bladfjedre bag)
Bilstereo
Original 8-track, som virker med el antenne
eftermonteret pioneer med 500 watt effekt forstærker
Styling
Grøn metal
Interiør
Grøn vinyl
Ekstra tilbehør
ALT er standard
elektriske sæder, servo styring, klimaanlæg, el antenne, cruise control, automatisk langlys (blænder selv ned for modkørende)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
går 3-5 km/literen
Er bygget dengang det var iorden at ryge. Ergo 4 styk askebægere og 4 styk cigar tændere samt et aircondition system, som trækker røg væk fra forsædepassagererne

Vil du se flere Lincoln Continental Mark V til salg? Andre Lincoln eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Lincoln Continental Mark V
  •   2. jul 2007 veteran
    Nej. Jeg har besluttet at vente til den har veteranstatus, hvilket er om 6 år. Jeg tror den ville være for dyr mht registrering og vægtfgift
    Men den kan jo stadig køre på prøveplader sålænge det er med salg eller reparation for øje, og der er jo interesserede købere i hele landet smiley


  •   1. jul 2007 Hey
    Lækkert at se flere af de dejlige biler komme til landet. Vi er snart nok biler til at kunne lave vores egen lille klub..:-) Er den kommet på danske plader, eller er du igang med hele muletjavsen hos myndighederne..?


  •   30. maj 2007 Afgift
    Hej Henrik
    Så kom der plader på. Afgiften blev på 58.000 pånær nogle håndører - med ret til ændringer ved de lovændringer der er under opsejling - "Du hører fra os, hvadenten Du skal betale mere eller have penge tilbage" sagde den søde dame hos SKAT.
    Jeg er nok ikke så heldig som i 1988/89, hvor jeg fik 1/3 af afgiften tilbage ved den afgiftsændring der kom dengang.
    Nu mangler jeg bare at Lynegaard kommer med mit nye udstødningsrør.
    Mvh
    Mogens


  •   8. feb 2007 LCOC
    Hej Henrik
    Jeg kender godt til LCOC, men har kigget og debatteret mere på
    www.thelincolnforum.net.
    Det pudsige ved den hjemmeside er - som jeg oplever den - at man er nødt til at signe ud og ind igen og starte forfra hvis man vil skifte fra FORUM til GALLERI.
    Har uploaded nogle billeder under Costum, Unusual og Freaky Lincolns samt under 1966 - 1967 Convertible (hvor Du også finder en anden dansker) samt selvfølgelig under 1972 - 1976 Mark IVs.
    Mht. kat'en, så støttet jeg mig til de tekniske specifikationer fra manualerne, samt fra nogle infosider jeg har anskaffet mig via e-bay.
    Hvis Du går ind i mit fotoalbum, kan Du se en gul 1976 Grand Marquis. Den havde kat's af samme type i begge sider. Den havde iøvrigt de samme vent windows som Du har.
    Det med en glødefanger kender jeg ikke lige. Nu er Danmark jo heller ikke det letteste land at lære om disse tingester, da man jo i stor stil har pillet dem af bilerne medens de var nye.
    Jeg skal gerne holde Dig løbende orienteret om hvad det her løber op i. Du kan evt. kontakte mig på mu17790@get2net.dk
    Mvh
    Mogens


  •   7. feb 2007 Mogens
    Du må endelig skrive tilbage om hvordan det går med projektet og gerne om omkoswtningerne ved det hvis du vil. Hvis du har tekniske spørgsmål er der en kæmpe continental club i USA. De har en hjemmeside med teknisk hjælp hvis du skulle få brug for det.
    http://www.lcoc.org
    God arbejdslyst
    MVH
    Henrik

    Ps har engang fået at vide, at den første lille smalle muffler er en "gløde-fanger" og ikke katalysator??


  •   6. feb 2007 2 tommer
    Hej Henrik
    Jeg skal nok få mål røret, når jeg går igang senere på måneden. Håber at nå en del i uge 8, hvis jeg kan få fri fra arbejde. Min kat er et lydpottelignende mellemstykke uden mekanik.
    Jeg regner med at bestille det nye anlæg med dobbeltrør på Sjælland.
    Mvh
    Mogens


  •   6. feb 2007 Hej Mogens
    Min katalysator begrænser sig til en lille turbine, som blæser frisk luft i udstødningen, hvilket ved de høje temperaturer skulle forbrænde en del af CO og NOX gasser i udstødningen. Pga det ekstra tryk i udstødningen skulle det begrænse kraften i motoren.
    Jeg har selv medbragt noget rør samt to mafflers som jeg skal have bøjet til at passe. Kan alm 2 tommer ikke passe direkte på din??? Det kan man da let få herhjemme...


  •   6. feb 2007 Afgift - katalysator
    Efter at have taget tilløb til det i et stykke tid, regner jeg med at gå i krig med afgiften i denne måned.
    Jeg har katalysator på det HØJRE ben af cross over pipen. Jeg troede først at det var fordi at den oprindelige ejer, som var mekaniker, havde pillet ved systemet, men det viser sig at
    der er kørt få af samlebåndet uden katalysator
    Der er kørt en del af samlebåndet med én
    Resten er kørt af med to katalysatorer.
    Alt afhængig af hvilken stat de er bestilt i. California biler har selfølgelig 2.
    Dette er igen uafhængigt af om det er single eller dobbelt rør.
    Jeg ønsker selv af skifte til dobbeltrør med tiden, men har p.t. ikke kunnet finde en leverandør til dobbeltrør med kat herhjemme, hvorfor jeg nok går over til at køre uden.
    Har - modsat da jeg kørte i Cadillac - ikke kunnet finde et US firma der vil sende et udstødningsrør herover.

    Mvh
    Mogens


  •   4. feb 2007 OKAY..
    Jamen jeg er født et sted der hedder STURGIS, flyttede derefter til Swift Current, hvor jeg boede indtil vi flyttede til Danmark... Men jeg har famile i Moose Jaw, Saskatoon og Regina.... Óg da jeg spillede Ishockey derover kan jeg huske vi tit var i Medicine Hat og spille...!!
    Og ja du har ret, virkelig smukt landskab.... Vil sku gerne snart derover igen..!!


  •   4. feb 2007 Hej Eric
    Jeg boede i Moose jaw, men var rundt over det meste af den vestlige del. Regina, saskatoon, swift current medicine hat etc etc. Smukt landskab....
    Hvor er du selv fra??


  •   3. feb 2007 Hvor i...
    Hvor i Saskatchewan boede du..??
    Er lidt nysgerrig, da jeg selv er født og opvokset i netop Saskatchewan....!!


  •   2. feb 2007 feeed bil...
    men hva med den grønne afgift..? ha ha ha...

    ej den er sku cool, høj herfra..!

    / Anders B.


  •   2. feb 2007 Tak mogens
    Jeg tror bare vægtafgiften er for dyr. Heldigvis er der prøveplader til en lille tur til og fra mekaniker.....


  •   2. feb 2007 Velkommen
    Fin bil i rigtig fin farve.
    Hov - fik en Ekstra Høj fri til Dig.
    Er der planer om danske plader?
    Mvh
    Mogens


  •   1. feb 2007 Tak for det stefan...
    Jeg tager også gerne ansvar for den varme vinter i år.... smiley
    men det var sjovere i Canada med 3,5 kr/liter


  •   1. feb 2007 Ekstra Høj
    Respekt! Ekstra høj for brændstofsforbruget smiley


  •   1. feb 2007 tak kasper
    Jeg boede i Saskatchewan, Canada.


  •   1. feb 2007 den er bare super flot
    velkommmen til kig på min......nu med 18"


  •   1. feb 2007 ...Fin bil..
    Hvor i USA bor du?


Annonce