Seat Ibiza FR 20VT **SOLGT**

3.762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Seat Ibiza FR 20VT **SOLGT**

Årgang:
Motor:
1.8 20VT, optimeret i styreboks, 3" forrør med racerkat, og komplet OneTwo-pipe med oval afgang
Hestekræfter
hk200+, målt til 200 inden forrør,kat udstødning.
Fælge
FR
Dæk
sommer:205/45-16 Toyo Proxes+ Michelin pilot

vinter: Bridgestone Blizzak på 16" alu
Undervogn
Standard FR
Bilstereo
En smule
Styling
tonede ruder og xenon 10000K,
Interiør
FR kabine
Ekstra tilbehør
Aircondition
tonede ruder
xenon
Optimering/styreboks
Komplet udstødning med racer-kat og 3" forrør
HKS BOV (taget af)
( KN = defekt LMM) Derfor er det taget af..
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
præstationer: 0-100KM/T ca.6,5sek Toph: ca 235km/t

*******BILEN ER SOLGT********

Vil du se flere Seat Ibiza FR 20VT **SOLGT** til salg? Andre Seat eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Seat Ibiza FR 20VT **SOLGT**
  •   6. apr 2008 svar
    jeg har 4 målinger i 4 gear der lave den 237hk og så har jeg en i 5 gear der siger den 216, det er megetr forskelige resultater, så har bare taget den der er mindst, så slipper jeg for at høre for noget


  •   31. mar 2008 ...
    er den solgt??....

    mvh kasper


  •   8. aug 2007 område
    kolding/trekants området


  •   16. apr 2007 ...
    Oki Har hørt at de der 1.8T motorer ofte har svært ved at finde ud af BOV's, men spørg mig ikke hvorfor??, Syntes så også at Lyden fra f.eks en Forge BOV passer bedre til din/min type bil, en HKS er mere til de rigtig hårdt pumpede Japaner racere.


  •   16. apr 2007 Hey
    Har ingen problemer haft med min BOV fra Forge, men nu har jeg også kun kørt med den nogle få dage, men indtil vidre spiller det bare:-) skal faktisk forbi Landberg og have en chip og en turbo back komplet milltek udstødning her i maj månede (formentelig) smiley


  •   15. apr 2007 Lækker
    FR Ibiza Kig evt forbi min Leon smiley


  •   9. apr 2007 .....takker for det hurtige svar!:-)
    Har du været nødt til og lave nogen ændringer, for at få plads til det? Eller kan man få "møvet" det på som det er? Ellers en fed FR du har dig!


  •   8. apr 2007 FMIC
    Hej Morten
    køber du det sæt jeg har fra forge får du ikke store problemer,
    der er alt hvad du skal bruge til monteringen, men du har ret der ikke meget plads !!!


  •   16. mar 2007 ..
    Den har gået 98000km, alle service er overholdt. Desuden er det værd og bemærke at ud af de 98000 er 3/4 motovejskørsel (100km hver vej hver dag!). har kørt omkring 40000km på hver sæt for-dæk! Så den er ik blevet mishandlet!:-) nypris dengang med ALT (ekstra)- udstyr var ca. 270.000kr. Den er også KUN tilsalg pga, familieforøgelse!


  •   15. mar 2007 salg
    Det er fristende. men jeg vil nu gerne have en helt fabriks ny. Hvor meget har den da kørt og hvad koster den.? af ren nysgerrighed.


  •   13. mar 2007 hey..
    jeg er igang med at lave lidt research på Ibiza 1,8 20VT FR, da jeg syntes den ser rigtigt flot ud og at den køre fantastisk. Har du været 100% tilfreds med din Ibiza og har du haft nogle problemer med den eller opdaget noget jeg skal holde godt øje med.

    Pfa. tak.


  •   8. mar 2007 ...
    Jamen jeg er frisk på en dyst hvis det er det!! smiley


  •   8. feb 2007 ...Lasse
    Det frister en del det tilbud der! Bor ikke så langt der fra.. så en dag hvor man kan få godt greb er jeg da sikker på jeg stikker fra dig! smiley (men det kan da godt være jeg ikke skal være så kæk, for man ved jo aldrig!!) Det var i en stor-test at bilmagasinet målte den til hurtigere end fabriksopgivlserne... men hvad de målte med husker jeg ikke lige... MEN UANSET HVAD, ER JEG SIKKER PÅ CA. 6.5 SEK PÅ EN DAG MED GODT GRIP! men det må jo komme an på en prøve...


  •   7. feb 2007 hehe
    grip er det største problem, men hvis alt er optimalt er 6.5 sek ikke umuligt smiley


  •   7. feb 2007 .
    Målinger med stopur giver jeg ikke meget for, det skal være noget ordentligt måleudstyr som noget G-tech, for man kan ikke starte og stoppe et stopur så præcist som en G-tech måler gør det, og så skal alt jo også indtastes rigtigt selvfølgelig..

    Hvad har bilmagasinet målt den med? For bl.a. sådan en Ibiza som du har, A3 1,8T og G4 1,8T er jo opgivet til 8,4-8,5 sek. så underligt at de måler den 1 sek. hurtigere end den er..

    Men som du selv nævner, så er det nok muligt at hive 1 sek. af tiden med 200 hk, og i QM kan man ikke rigtig bruge Nm til noget, det er kun i mellemaccelerationer en masse Nm er godt smiley

    Hvis du en dag er i Køge, er jeg frisk på at trække mod dig, så hvis du vinder, er din under 7 sek. og hvis jeg vinder, er den ikke smiley


  •   7. feb 2007 VELKOMMEN.....................
    Fin vogn Høj herfra..!


  •   7. feb 2007 super seat.....
    høj herfra kig forbi min nu med 18"


  •   7. feb 2007 ..
    Hhmm tja måske.. men STANDARD målte bilmagasinet en ibiza fr med 150hk til omkring 7.5sek! og min med omkring 1,2 bar i tryk, 200hk(+), over 310NM, burde det da være muligt at hive omkring et sek af.. hvis man ka få greb seføli!:) Har fået lavet nogen målinger med stopur, og de lå på omkring det nævnte.. så det er skam det eneste jeg kan sige til det..


  •   7. feb 2007 .
    Lækker nok Seat, dog er dine 0-100 km/t opgivelser nok lige en tand for optimistiske.. Std. er den 8,4 sek 0-100, og 50 hk ekstra gør ikke at den lige bliver 2 sek. hurtigere, men omkring en 7 sek. er den nok på nu vil jeg skyde på..

    Min er omkring 7 sek. om det nu, med næsten 75 hk ekstra, og så vejer min også en hel del mindre end din.. Men smid et 300 hk kit på, så er den nok ved at være dernede, hvis du kan få vejgreb smiley

    Sådan en Ibiza kunne godt blive min næste bil, selvfølgelig med den 1,8T motor der, og der er et par stykker på bilbasen der er rimelig billige endda smiley


  •   7. feb 2007 Lækker
    bil du har dig der:) de køre og rykker jo osse ganske glimrende he he


  •   7. feb 2007 .
    takker.. har lige smidt en..


  •   7. feb 2007 høj herfra:D
    hey,. nice øse,. stemmer du ikk på mine udfordringer?


  •   7. feb 2007 ,,,
    jo jeg ved skam godt at det er olien i KN'et der ødelægger LMM'eren, men det var forsøget værd. da det ikke er alle der tager skade af det.. og mht BOV'en opførte bilen sig pænt underligt, så derfor røg den af igen! Men det kan godt være jeg lige skal ændre det i profilen, det jeg skrev !!


  •   7. feb 2007 LMM defekt.
    blowoffen ødelægger ikke din LMM. men derimod dit KN. en bil med en LMM, skal have et skumfilter, da der er olie i KN filtere.


  •   7. feb 2007 velkommen
    altid lækker med endnu en seat.
    Skal selv have skiftet den gamle leon ud med en ibiza fr til sommer/efteråret


  •   7. feb 2007 10 Velkomstpoint herfra.. c",)....


  •   7. feb 2007 Velkommen til
    helt sikkert en lækker slæde


Annonce