Audi 100 2.5 TDI 1984

3.517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Jan S
Mand | 65 år | Oprettet: 27. feb 2007
Du følgerFølg ikke

 
Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

Audi 100 2.5 TDI

Årgang:
1984
Motor:
2.5 l TDI type no. 1T. Dette er Audis første serieproducerede direkt indsprøjtningsdiesel med turbo.
Hestekræfter
88 KW, 120 hk standard. De senere modeller har kun 115 hk.
Fælge
Akuma Firefox 7.5-17. Gunmetal med poleret kant:)
Dæk
Sommerdæk: Federal S95 225/45-17
Vinterdæk: Goodyear UG 7
Undervogn
Sænket: 40/35mm, ellers standard.
Bilstereo
Pioneer med 6x cdveksler, org. højtalermont, plus en 10" basstube, med en lille Sony forstærker.
Styling
Lak: org VW satin silbermetalic. Sport Avant forskærme af glasfiber, sportsbagskærme, V8 baglygter, hvide blink for og i skærme, indfarvede lister på kofangere.
Interiør
Grå/sort velour indtræk, lysgrå tæppe, V8 træindlæg, bagagerumsdækken.
Ekstra tilbehør
Tågelygter, aftageligt træk, elruder, varme i alle sæder.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er født som benzin, ombygget til diesel i 2000, havde da kørt 95 t km. Ved 234 t km måtte gearkassen renoveres, ved 244 t km måtte jeg ofre et komplet nyt topstykke, noten på krumtapskiven var ædt op, og ved 130 km/t mente krumtap og knast ikke det var nødvendigt at følges i samme takt mere. Styg lyd, smerteligt i tegnebogen, omstændig at få ordentlig indstillet igen, satser på at der pludseligt kommer et rullefelt forbi. Bilen blev stylet og lakeret i sommeren 2006.

Vil du se flere Audi 100 2.5 TDI til salg? Andre Audi eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Audi 100 2.5 TDI
Annonce