{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Saab 900 T16 1992

8.431 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Martin S
Mand | 32 år | Oprettet: 6. maj 2003


Saab 900 T16

Årgang:
1992
Motor:
2.0 16V med Garrett TE04 hybrid turbolader og JB Coolers intercooler. Megasquirt motorstyring.

Hestekræfter
160 HK og 255 NM - fabriksopgivelser.

260HK og 400 NM - testet på rullefelt d. 21.10.2008

NYT: 23-04-2010 igen på rullefelt:

301,6 HK ved 6.178 O/min og 361,4 NM ved 4.688 O/min.
Fælge
15" OZ Ultraleggera

15" Short spoke Saab alufælge til vinterbrug.
Dæk
Nokian V 195/60x15 88V. Et forbløffende lydsvagt og velkørende dæk, men for lidt grip.
Undervogn
Bilstein B6 gasstøddæmpere + 40 mm sænkningsfjedre.

Turbo undervognen at bilen ligger godt på vejen og kun krænger minimalt i sving, da der f.eks. er krængningsstabilisatorer for og bag.
Bilstereo
Kenwood Cd radio og højtalere i hattehylden, men ikke nogen omvandrende hifi bil.
Styling
Saab turbo club of Sweden - streamer i forruden ;-) .
Interiør
Standard + lidt ure som f.eks. AFR.
Ekstra tilbehør
Motorvarmer, ABS bremser og fartpilot, benzinfyr :-) .

Bilen er en af de sidste "rigtige" Saab 900 og med meget fabriksmonteret udstyr, som f.eks. elruder, sædevarme, ekstra højtalere og chrom grill m.m.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Importeret 2/3-2007 fra Sverige og synet unden anmærkning, samt betalt afgift umiddelbart efter.

Rust er et fy ord på denne velholdte bil. Den har kørt i midt Sverige fra ny og der er komplet service bog.

Efterår 2007: Projekt power-Saab startet.

Der er sket mange ting med bilen og er en længe røverhistorie hvis det alt skal stå her.. så spørg i stedet.

Nogle af de specielle ting der er på den nye motor er bl.a.:

Bananmanifold af rustfri stål, stor frontmonteret intercooler, special lavet indsugningsmanifold med Siemens 630 mL dyser, renoveret topstykke fra Saab 9000 2.3 Turbo og H-profil SPM plejlstænger... dyre af pommern til !

Afbalanceret krumtap/kobling/svinghjul og alle lejer er skiftet. Dog er stemplerne fra en tunet motor der har kørt ca. 280.000 km og det er ikke at mærke faktisk.
Org. Mitsubishi turbo udskiftet til en lidt større Garrett model.

Desuden er der købt større kædehjul ( 8´er gearing 33/24 ) til gearkassen for at få højere topfart og mindre belastning af tandhjulene i gearkassen.

Fra 21. marts 2008: Bilen kører nu og motoren går utrolig godt og har så meget power at man skal prøve at sidde bag rattet, for det er svært at forklare!

28. marts 2008: Bilen stillet til side, da jeg tror toppakningen er gået. Det viser sig så at den har brændt et stempel og er helt færdig/ryger kraftig hvid røg, så nu er motorprojektet skudt i grus :/ .

Der gik et stykke tid inden motoren blev monteret og den så meget fin ud, men efter den blev skilt ad så opdagede man at
den var helt gal! Hvis der så kun var en fejl ved motoren som f.eks. en defekt toppakning så var det til at forklare, men
en smule metal var smeltet af cylinder nr. 4 og nede i bundkarret lå der over en liter slam og spåner.
Jeg får så og vide at det kommer alt sammen fra det brændte stempel, men det giver jo ingen mening. Af erfaring bliver man klog.. sjælden rig skal jeg lige love for!

27. maj 2008: Så blev min bil hentet og nu kører bilen med motor nr. 3 som jeg fik lavet ved Verninge Auto på Fyn. Den går klart bedre end den anden og nu skal den stille og rolig køres til og så kommer der snart Megasquirt og Siemens dyser på og samtidig en tur på rullefelt.
Den skulle gerne komme tæt de 300 HK :-) .

05-06-2008: Bil poleret ved TPM bilpleje Esbjerg ... total renset igennem og alt er gået igennem - ser ud som en ny bil - har aldrig været flottere mens jeg har haft den... :-) .

Oktober 2008:

Accelerationstest: 100 - 150 km/t i 3. gear på 4,1 sekund :-) .

November 2008: Nye bærekugler og derefter Dinitrol behandlet.

April 2009: Ny gearkasse monteret igen... nu den tredje!
Derudover monteret nye Magnecor tændkabler, MSD tændspole og 270 graders knastaksler og må se hvad gearkassen siger til det?



Danmarks vildeste c900 T16 : http://www.youtube.com/watch?v=pIn3Hlon0as

Vil du se flere Saab 900 T16 til salg? Andre Saab eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Saab 900 T16
  •   19. maj 2010 ...
    for dælen da martin, din yder da også meget godt nu var smiley


  •   19. maj 2010 Hey
    Ja jeg fik en udskrift med... og kurven kører meget jævnt. den trækker sku helt fint, intet der.. mangler kun skarpe knaster mere turbo tryk og vand/methanol indsprøjtning


  •   17. maj 2010 ...
    Mange tak for de fine ord smiley Passer oss rigtg godt på den, og en af de første biler jeg har haft i 3år jeg ikke har sat til salg samme dag som jeg har fået den smiley har haft bilen i 2måneder og har haft motoren ude 2gange så har kun kørt ca.3uger i den hehe, men ja har da trukket mod en del efterhånden smiley Ja ligeså snart jeg er i 2gear og over 4000omd kan jeg hehe smiley


  •   29. apr 2010 Angående det med de dæk, var det fordi jeg ikke havde råd til dem på daværende tidspunkt... Det betyder jo ikke at jeg er fattig året rundt! Jeg synes ikke 108.000 er meget for en ny bil, som er dækket af garanti i 3 år... Jeg skulle give over 6000 om året bare for ansvar på SAAB'en og over 1800 i vægtafgift hvert halve år... Med Aygoen kan jeg spare godt 7000 kr om året på forsikring (med kasko) og afgift... Og den kører over dobbelt så langt på en liter benzin... Så det kan vist sagtens betale sig...

  •   26. apr 2010 Ja, det var da ret trist og jeg kommer da også til at savne den meget... Men heldigvis var det en fra klubben, som købte den og jeg tvivler ikke på at han vil passe godt på den smiley

    Jeg har købt en Toyota Aygo... En lille potte, men meget økonomisk og det er det, jeg har brug for lige for tiden... Jeg har ikke rigtig råd til eller gode muligheder for vedligehold af Aeroen længere og så må man jo vælge med fornuften... Men jeg har da ikke haft SAAB for sidste gang smiley


  •   26. apr 2010 Mojn
    Som en sugemotor siger du... må lige kigge nærmere på kurven og der er en del at snakke om.
    Tror nu din Astra har noget højere topfart og i 0-100 får jeg røv da effekten kommer ret sen og den ikke har antispin!

    Vi ses nok hen mod weekenden smiley .


  •   24. apr 2010 Fin kurve smiley
    Det ligner snart en effekt kurve på en sugemotor så jævnt som effekten stiger. Blev den målt på et rullefelt med retarder/bremse så turboen fik tid til at komme godt op i ladetryk ?

    Jeg har lige lagt din kurve sammen med en kurve fra Astra'en. Den er dog nogle år gammel så er ikke aktuel med det nyeste setup
    http://images.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1233293_l.jpg

    Har du planer om højere effekt ? Med mindre det er programmeringen, så ser næsten ud som om din turbo er lige i overkanten i forhold til sluteffekten. Feks. ved 3500 omdr. der har jeg 100 hk mere som dig. Det er først ved 5800 omdr. Saab'en overhaler Astra'en, men der er nok ikke så stor forskel længere da jeg siden hen har opgraderet IC, luftmåler, dyser, forrør og sportkat, så nu har den en noget bedre effekt også i de højere omdrejninger. På Astraen er det turboen som sætter begrænsningen, den kan simpelthen ikke presse mere igennem motoren smiley

    Men jeg er ikke i tvivl om at den Saab æder Astra'en fra stående start smiley Astra'en har trodsalt 400~500 kg mere at slæbe på, så den vil hurtigt få baghjul. Ved mellem-acceleration tror jeg vi kører nogenlunde lige op, og så stikker Saaben nok af i topfarten med den pæne effekt den laver i høje omdrejninger og en lavere vindmodstand end STC'en.

    Efter opgraderingen af motoren på cabrioen, så laver den til min store overraskelse samme 0~150 kmh tid som STC'en. Så mange hk og nm er ikke altid den gyldne vej. Den rette gearing og en lavere vægt har bestemt noget at sige smiley


  •   23. apr 2010 HK
    Tillykke med den nye rulning, så kom du over de "magiske" 300 :o) Nu må den sku gå rigtig godt smiley

    Kan du smide målingen på siden her ? smiley


  •   19. apr 2010 Saab ræs
    Ja jeg hørte nok der havde været gang i den i fredags. Du må snart se at få lavet en ny video af saab'en efter dent nye indkøring :o)


  •   15. apr 2010 saab
    ja for søren.. ja kunne være helt fedt at se hvad den kunne . den holder til nede ved skærbæk ved rømø


  •   14. apr 2010 smiley
    jeg tror det må være den tidligere ejer der har været i esbjerg med den, men kan godt være den kikker et smut forbi en dag i sommer..
    ved faktisk ikke hvor få sek. den tager smiley


  •   1. jun 2009 ..
    lækker færge du har gang i der. smiley


  •   8. apr 2009 Det er altså lækkert!
    Det er noget af en motor ombygnign du har gang i!
    Dejlig indsugningsmanifold! VI andre må jo nøjes med en 2.1L smiley
    Glæder mig til at se den idag en dag...

    Kig forbi min std. c900T16S og stem dem ind smiley

    /// L


  •   28. dec 2008 ..
    hehe jeg har godt nok været inde og kigge på lidt forskellige fælge.og kan godt lide dem du har på billede 3


  •   28. dec 2008 ,,,
    ok så blev jeg så klog... har lige fået fingerne i en saab 900 turbo. fra 84. men der skal da gøres lidt ved den.


  •   27. dec 2008 ...
    fin vogn du har dig,, har selv kig på en nu her,, på billede 3, hva slags fælge er det.

    mvh


  •   20. dec 2008 T16eren
    Hvad med din? Er du helt tilfreds med den som den er? Folk der tuner deres motorer plejer sjældent at være helt tilfredse...


  •   19. dec 2008 ....
    Tjaa. Planen på lidt længere sigt er omkring 250-270 hk. Lige nu kører jeg med omkring 210-230 hk vil jeg tro, men koblingen glider helt vildt nogen gange, så det er en af de ting der står højest på ønskelisten (altså en sportskobling).
    Men indtil videre har jeg købt en crossflow intercooler fra en viggen og så tror jeg at jeg skal have en bekendt til at svejse et nyt 3" forrør til mig evt med rør til at erstatte katten. Og så skal der luftfilter og en stærkere BOV på. Måske en med udluftning, har ikke helt bestemt mig endnu, og det kommer også lidt an på hvordan bilen ender med at lyde efter de andre ændringer. Men så længe koblingen glider skal der ikke flere hk i, så er det kun for lydens skyld. Jeg ville allerhelst have en hydraulisk kobling, men det sker nok ikke så længe jeg er på SU desværre.


  •   19. dec 2008 ...
    Njoooee... Det tror jeg nu bare ikke min synsmand er helt enig i smiley Men jeg har også haft tanken!


  •   17. dec 2008 ...
    Jo, jeg ville svært gerne af med katten. Jeg har ansøgt om en sportskat hos SU-kontoret, men de har ikke svaret endnu smiley


  •   13. dec 2008 Fed vogn
    Hvem der dog bare havde en ægte saab...


  •   8. dec 2008 .
    ja helt billigt var det ikke.. skiftede snart alt


  •   8. dec 2008 smiley
    ja, den trækker okay. din gamle gik dog bedre synes jeg.

    ved det ikke faktisk, jeg havde næsten lige hovedrenoveret den, og den gik bare godt. følte bare der sku laves for megte ved den


  •   17. nov 2008 mange tak
    men som alt andet holder det ikke evigt, den er nu ved at blive hugget op. men jeg er blevet klogere på mange punkter.

    ellers en sleeper af en bil. er det en T3 turbo du har fået på?syntes lidt det ligner en T34?


  •   6. nov 2008 ...
    Hvad så din bandit, det går sku fint her! Jeg kører som altid pænt hehe, jeg skal vel snart også have en tur i din morfar mobil der ? hehe
    Syntes det er et super fedt indsugningsmanifold du har fået fat i, ser ud som om det flower godt


  •   28. okt 2008 .
    Hvad med din? Det ser da ud til du har haft gang i en ond gang tuning? smiley


  •   28. okt 2008 Hey
    Ja, det var godt den blev reddet. Men bunden på den har det ikke for godt, så det skal svejses, samt der skal nye støddæmpere på. Ellers går den meget godt smiley Den kommer i hi her til vinter, og så laver vi den op til forår.

    Ang. T8'eren så har den 2 pletter under bunden som skal svejses. Der kommer nye støddæmpere og fjedre på, og så skal den ha en ordentlig omgang behandling under bunden..
    Og træls nyt: Der var en Golf 3 der bakkede ind i den idag. Saab'en fik trykket lidt på bageste kofanger (intet af betydning), mens golfen blev godt smadret. Heldigvis!


  •   24. okt 2008 Jamen den er jo også kanon lækker..
    Dejligt med noget svensk power ! smiley

    Men altså ja der skal da laves noget ved min swift.. Til foråret regner jeg med at sænke den og når vinteren er omme skal der større sutter på den .. når jeg engang finder en banan der er til at betale sig fra, så skal jeg da også have sådan en smiley


  •   17. okt 2008 Mojn
    Hva så martin, er der snart nyt i saab projektet ?
    Jeg fik endelig taget mig sammen til at få monteret den nye IC
    http://bilgalleri.dk/uploads_large_wm/1385931.jpg

    Så når går jeg bare og venter på den der IPF boks fra tyskland snart bliver klar så jeg kan få de større dyser og lmm monteret smiley


  •   23. jun 2008 Hej der
    mange tak for den pæne kommentar..
    Det viste sig desværre igår ved nært eftersyn at den har nogle steder under bunden hvor den er lidt rådden.. det skal lige fikses..
    Men den holder under tag smiley


  •   22. jun 2008 verninge
    har set stedet........har ikke været derinde endnu.



    Fik bilen i fredags............så har kun lige haft den i en weekends tid


  •   22. jun 2008 saab 9000
    Tak for den pæne kommentar..

    smiley


  •   3. jun 2008 hey
    Jeg har jo ikek penge til DHB, de går til min bil smiley
    Og turen til tyrkiet var ikke helt så dryt igen..

    Fedt nok at den ikke sluger mere benzin end det smiley Faktisk økonomisk..:P


  •   2. jun 2008 smiley
    altså biler kan godt køre, men bruger den ikke, som du selv også siger, det jo ikke rert hvis den går mere istykker.
    Har fået tid til værksted på mandag, så tjekker de den, og syner den bagefter(skal til syn nemlig:) ).
    Håber bare at det er en føler eller lambdasonden..
    Jeg skal ikke med til DHB i år :(( Bilen kører jo ikke, og skal bruge de penge til at få bilen lavet, total træls..
    Men ellers er der ikke sket noget spændende.. Var i tyrkiet i en uge sammen med en ven, det var en hyggelig tur..

    Sku vildt med din bil smiley den skal jeg lige se i action! hehehe..


  •   2. jun 2008 heeey
    Det lyder da super at din kører godt igen smiley
    Min laver stadig problemer, kan ikke rigtig komme nogle steder(også derfor jeg ikke lige er i bylderrup), har så også været på ferie i en uge smiley
    Men i fredags prøvede jeg at pille katalysatoren af, men det var ikke den som blokerede for noget.
    Kan nu max køre 80 til 100 km/t og den hakker nogle gange.
    Så prøver at skifte tændrør nu.
    Ved ellers ikke helt hvad det kunne være smiley


  •   27. maj 2008 Daw
    Ja det er dine gamle Nokian dæk, der er blevet smidt om på baghjulene smiley

    De kører godt indtil videre da, men når sommeren er slut, er mønsteret nok også så nedslidt, at jeg skal have nye dæk på hele bilen...

    Ja det var en fin weekend smiley håber også din var god...


  •   14. maj 2008 ........
    lækker lækker lækker vogn..


  •   14. maj 2008 ø
    hiih,, ja det skal jeg smiley


    Griner ..


    WOW! okai smiley


  •   14. maj 2008 ...
    Harj Makker smiley


    ska du med til DHB 2008 smiley

    [showgirl] wee ;P


  •   25. apr 2008 Hej Martin
    Ja det gør den jo, der sker jo nogle småting hen ad vejen... Næste investering til den er 17" fælge og lavprofilsdæk... Når jeg lige får fundet et godt tilbud, samt nogle fælge, der vil klæde den smiley

    Ja jeg har godt fulgt lidt med i, hvad der er sket med din motor, det er jo sur røv, må man sige... Håber da snart at den bliver kørende igen... Men du må jo nyde godt af 99'eren så længe det varer... Ja, det er dyrt at have to biler, selvom jeg savner 99'eren, ville det også være dyrt for mig at have to, hvis jeg nu købte den tilbage... Jeg er blevet lidt lun på tanken om en 96'er til at holde Aero'en med selskab om et års tid eller to, så jeg vil begynde at spare op, så jeg kan købe en, hvis der kommer et rigtig fint eksemplar til salg... Renovering er jo ikke lige mig, haha smiley
    Så kan jeg jo også få den klassisk forsikret, for det skal bare være en sommer-hygge bil...
    Men ja, 99'eren er en god bil, så må du glæde dig over at den i det mindste kører upåklageligt...


  •   18. apr 2008 .:)
    feje man !! !! ..
    '
    haha TRUNTE ! smiley

    fed Saaaaaaab


  •   17. apr 2008 hey martin
    Ja det sku en fin motor du har i din saab smiley Det må man sige hehe..
    Det var sku en hyggelig aften med masser af bil snak og baier !! smiley


  •   8. apr 2008 Hej Martin
    Nu har jeg fået skiftet den recirkulerende BOV ud med en åben... Det snakkede du jo noget om engang, og nu er det altså en realitet smiley


  •   23. mar 2008 smiley
    Okay det lyder jo herligt smiley så er du en glad mand nu, ellers er du da lidt af et skarn, hehe smiley

    Jeg må jo se den live en dag... Men ja, det er sgu da træls at der skal komme en masse sne nu... Aero'en holder også her ude foran og ligner en snemand :-S
    Så er det ikke lige nu, du skal ud og skyde 900'eren af, i det møgvejr...
    Jo, jeg er ved at have fået styr på det hele, jeg hart stort set pakket alt ud og sat det på plads i min nye lejlighed, så det er dejligt smiley


  •   22. mar 2008 Hej Martin
    Nå så fik du endelig din vogn hjem, hva'? Tillykke med den smiley

    Henrik har lagt lidt billeder ind på hans hjemmeside, der er et link til den på Saabklubbens side... Det ser jo rigtig godt ud, nu må jo du give Henrik Solgaard og Casper Fischer et kæmpestort tak for det rigtig flotte stykke arbejde de har lavet med motoren, det må have været ventetiden værd for dig...

    Så skal du vel rigtig ud og ræse rundt? Jeg har lige ændret stemmen til en ekstra høj, det fortjener den i højeste grad nu smiley


  •   7. feb 2008 .
    Det har du også bare af at gøre martin.

    Robert - Hvis du får en tur i min? Kender jeg dig?


  •   7. feb 2008 ja skal du nok få...vis jeg også får en tur i din smiley har indtilvidere ik skudt den helt af giver den lige et par dage at køre ordentlig på..det skader jo nok ikke...indsprøjtning kører jeg lige nu med det fra 2.5'ern da det store ik er færdig endu..mangler alu rør :S steffen ser om han kan skaffe mig noget smiley så skulle jeg få det lavet inden alt for længe

  •   6. feb 2008 .
    Nammenammenam!!!
    Er den? Film, billeder og lyd!


  •   6. feb 2008 så er den store kværn i og spinder som en mis smiley

  •   12. jan 2008 Tak for kommentaren
    Kender godt til Saab Klub Danmark, den gamle er medlem af den, har dog ikkeplaner om at jeg skal være medlem lige foreløbig.

    - Neser


  •   2. jan 2008 ..
    Jae det er jeg da .. hva med dig? kommet godt ind i det nye år?
    Jae det ville være lettere, men lidt udfodringer skal der oss være jo smiley
    Jeg tror bar sorte fælge ville se godt ud er ikk fordi de er på mode


  •   21. dec 2007 ..
    Heej igen ..
    Jo den kan sq godt den gamle vogn .. hehe ..
    måske havde den bar en goo dag? der er oss blevet passet rigtig godt på den gennem årenes løb..
    Mmm, ved ikk helt hva jeg vil med den endnu, men turbo skal den ha da! smiley det er helt sikkert ..
    har tænkt lidt på sorte fælge, men stater nok med å male dem jeg har nu for at se om det ser godt ud smiley :)

    Jamen du må da oss ha en go jul smiley


  •   19. dec 2007 Harj ..
    ae, til marts er der et år til jeg fylder 18 ! smiley
    Jeps den er miiin når jeg får kortet, men regner med jeg begynder å pille lidt ved den her til foråret..
    Jae, jeg er ikk rigtigt til de der franske biler da, hehe ..
    Narj ikk sååån en rigtig vild tur ..
    Jaer er altid lækkert hvis man har chayffør på smiley smiley


  •   18. dec 2007 hej
    ja det var nok en vild weekend smiley men sådan kan det jo gå hehe så må man lære af det og komme videre =)
    skal også igan med at tage topstykker af den 3.0'er og begynde at bearbejde dem over jul/nytår når der er lidt tid så jeg efter nytår kan få den smiley det bliver dejlig..
    hvor meget regner du med at få ud af din motor? jeg tror jeg får de 260-290 hk...det skulle være nok til en kadett med forhjuls træk hehe


  •   18. dec 2007 Hejsa

    Jeps, det er de gamles indtil videre smiley
    ha ha Jaer, det er det vel ..
    Ouha har slet ikk nået at se dine billeder ordentligt, men skal jeg nok smiley
    hehe okaii, arg går ikk såå møj i byen, men når jeg gør er det i sønderborg .. hehe


  •   18. dec 2007 Heejsa
    Jo tak hehe, hehe narj tror de fleste unge piger vælger en lille racer eller sårn? hehe
    Jeg kommer 10 km fra aabenraa..
    hva med dig?


  •   12. dec 2007 Hej
    Der har aldrig været åben BOV på den, heller ikke før jeg fik den... Og hvor har du set billeder af dens motorrum henne? Ham Henrik der havde den før mig, havde da vist ikke lagt billeder ud af den på nettet...
    Der er en stor BOV på den, du kan ikke undgå at se den på billederne herinde...

    Og nej, al den hvislen er da overflødig smiley

    Ja jeg har mange filer, jeg har gemt, min skodcomputer her kunne jo risikere at gå ned og så har jeg gemt alt et andet sted...

    Det bliver jo spændende med din nye motor smiley


  •   11. dec 2007 Hej
    Ja, der står recirkulerende BOV... BOV = Blow Off Ventil...

    Det er ikke den originale, der sidder i den, men der har aldrig været åben blow-off på den model...

    Jeg har ikke fundet de billeder endnu, jeg har over 800.000 filer på den eksterne harddisk og jeg har ikke lige kunnet finde billederne, da de ikke er navngivet som andet end en vilkårlig talrække...

    Men du kan da skyde nogle fotos af den i en weekend? Der er det da også lyst om dagen smiley


  •   10. dec 2007 Hej Martin
    Mht. dit spørgsmål om jeg har blow-off ventil på min Aero... Læs min tekst til bilen ;-D


  •   17. nov 2007 Hej Martin
    Ja jeg håber da at jeg slår markraceren i den udfordring smiley

    Det bliver jo spændende med de dele til motoren, når de kommer i smiley


  •   11. sep 2007 Hej Martin
    Mange tak for de venlige ord smiley

    Du skal nok få en tur i dyret en dag, men hvis det er når jeg skal til Ribe du mener, er der jo alligevel 1½ måned til jeg er på de kanter smiley


  •   8. jun 2007 Velkommen
    Så fik den den lagt ind var Martin smiley

    Men ja lækker vogn, gid den holdte i min garage smiley



  •   1. jun 2007 Hej
    Fin 900 Turbo-16 du har fået dig der..
    Høj herfra!

    // Andreas


  •   1. jun 2007 velkommen til
    Fin bil du har dig..
    Du får lige en høj med på vejen..

    Kig forbi Astraen smiley

    <b> /MJ&ECS


  •   1. jun 2007 hej
    velkommen til fin vogn en høj her fra kig forbi min vb


  •   1. jun 2007 Tak for velkomsten smiley
    Tak for de fine ord.

    Ja jeg har søgt et godt stykke tid, før jeg slog til og købte denne her.
    Ja Jonas der ligger en rimelig stor motor i den - 2 liters turboen trækker udemærket. Ifølge brovægt vejer bilen 1280 kg tom uden fører eller reservehjul.

    Der skal snart 3" forrør på den og en større intercooler på smiley .


  •   1. jun 2007 velkommen herfra.
    Den ser jo fin ud.


  •   1. jun 2007 Velkommen


  •   1. jun 2007 velkommen


Annonce