{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H&R Sænkning
  • #1   5. jan 2009 Hej Usman,

    Jeg skal nok få taget nogle billeder, når vejret tillader det.

    Kan ikke huske dimensionerne, men dem napper jeg når jeg tager billederne.

    Den kører med 2x25 mm H&R sporviddeforøgere (Nogle kalder dem spacere) bag. Altså 50 mm i alt.


  • #2   5. jan 2009 Jeg troede bare spacere var ulovlige, men jeg kan læse der er forskel mellem dem der er fastmonteret og bare er sat på. Kender du noget til det?

    Jeg overvejer 275/30/20 dæk, så jeg tænkte måske at bare sætte spacer på og så 265/30/20.


  • #3   5. jan 2009 Dem jeg har på har TÜV godkendelse, og er fastmonteret på navet.

    Jeg kører svjh. med 255 bag, der er vredet en del.
    Jeg ville ikke umiddelbart vælge et breddere dæk, da de ellers kan risikere at skrabe mod inderskærmen.


  • #4   6. jan 2009 Salgschefen hos Audi Hørsholm havde en A5'er med 275/30/20 hele vejen rundt og sænket 20mm. Værkstedet siger, de har lavet flere i den størrelse uden problemer.

    jeg har selv kørt hans ...vildt og voldsomt :), og den ramte ikke rigtigt noget.

    det er mere prisen på dækkene der er afgørende her. hvis spacere koster 2K og man kan spare ekstra på dækkene så er 265 også udemærket.

    er det Danaspeed der har lavet spacerne?


  • #5   6. jan 2009 Dækdimensionen er jo kun den halve sandhed.

    Sporviddeforøgere bruger du, hvis:
    A: Dine hjul skal HELT ud til kanten
    B: Dine fælge har forkert ET, og derfor går på et eller andet

    Du risikerer en svag rysten i bilen ved at bruge spacere, så finder du de rigtige fælge første gang, er det helt optimalt.

    Jeg har valgt at rykke mine helt ud til skærmkanten, da jeg ellers ikke synes den får det brede look, den fortjener.

    H&R laver spacerne, Danspeed importerer og sælger dem. smiley


  • #6   6. jan 2009 Jeg vil også meget gerne have hjulene ud til kanten, det er netop derfor jeg ville have 275/30/20, ligesom dem jeg har set på bilen i hørsholm.

    Så slipper jeg for spacere. har et par billeder hvor man kan se at dæk er ude til kanten. ser ret godt ud.


  • #7   6. jan 2009 Vil du ikke lave et galleri, så jeg kan se de billeder? smiley

  • #8   6. jan 2009 Jeg har lavet et fotoalbum med div. billeder.

    http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=38005

    De første 3 er med en sort A5'er med 20" fælge og 275/30/20. De er taget i dårligt vejr med en mobilkamera, men det er den som salgschefen i hørsholm havde.

    jeg skal hjave 20" fælge på, og jeg synes rs4 new passer perfekt til bilen, selvom de er lidt "gammedags". Ellers er der 20" rs6 new. de er også fede. Det er den lyseblå.

    jeg har masser af billeder. ellers kan du også uploade der.


Kommentér på:
H&R Sænkning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce