887 visninger
|
Oprettet:
E30 {{forumTopicSubject}}
Jeg søger en servopumpe til en e30, har tandstang fra en e36 som jeg skal have på..
jul 2010
Følger: 42 Følgere: 55 Biler: 5 Emner: 60 Svar: 333
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
jan 2011
Følger: 43 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 7 Svar: 14
jul 2010
Følger: 42 Følgere: 55 Biler: 5 Emner: 60 Svar: 333
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
jan 2011
Følger: 43 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 7 Svar: 14
Du kan ikke se forskellen medmindre du står med den på samme tid
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
jul 2010
Følger: 42 Følgere: 55 Biler: 5 Emner: 60 Svar: 333
Og ja er det bygget forsvarligt er der vel heller ikke noget at brokke sig over. Og så tager rattet kun 3,5 omgange
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Det var ihvertfald en af de store grunde til jeg skiftede min (samtidig med den original blev læk på Touringen.)
Det eneste en synsmand ku øffe lidt over var 2 stykker firkant jern på 5mm-10mms længde, jeg havde lagt i for ikke at spænde forbroen sammen om e36er beslaget.
Rørføring kan synsmanden ikke sige noget til.
Det skal helt sikkert skrives som en konstruktiv ændring, men det bliver helt sikkert et papirhelvede at få 100% iorden, da der ikke er nogle der aner sammenhængen af de papirnussere der skal godkende den slags.
For som sagt er det kun selve gearingen der er reelt ændret, resten er nærmest identisk, pånær montering og er vi alligevel ude i man bygger m50 i, så er 2 styks "spacere" det mindste på sådan en gammel e30er
E30
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside