Putte M52B28 stempler i M50B25 {{forumTopicSubject}}
Jeg har min M50b25 i min E30er Touring som er begynd at bruge både Benzin og olie og ryge når den når op på driftstemperatur (midt i skalaen).
Derfor står den til en overhaling, og jeg har købt mig en defekt 2.8 blok med et defekt gevind til topstykket, men ellers iorden og komplet nedefter.
Jeg købte så en ellers komplet M5b25 med e36er bundkar med også da jeg fik dem begge billigt, og så havde jeg et nyt topstykke/anden motor mens jeg lavede den i min Touring.
Men hvordan er det at stroke sådan en M50 med 2.8 stempler og krumtap?
Har også overvejet om at hvis toppen er revnet, så få lavet en 2.8 M50 til tryk og proppe den i min drifter.
Men hvad kan man lave af hk og hvordan nemmest og billigst ud af den?
Håber på folk vil komme med lidt input da jeg står og vakler lidt mellem hvad jeg skal satse på.
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
jan 2005
Følger: 152 Følgere: 154 Biler: 18 Emner: 227 Svar: 1.044
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.643
jul 2007
Følger: 77 Følgere: 77 Biler: 3 Emner: 131 Svar: 642
dec 2007
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 123 Svar: 292
< Smyssen **Striben - Esbjerg** >
Hvor meget skal bruges for at gøre det? Og kan man mærke en forskel?
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Hvis du vil sælge mig en 3.0 bok med stempler og krumtap mm. for en tusse også, så hellere end gerne
Men hvad tog du ellers og ændrede?
Tænker på om man skal ha større dyser fra en 2.8er, eller er de store nok til at føde den, og skal man skifte til 2.8 styreboks?
jul 2007
Følger: 77 Følgere: 77 Biler: 3 Emner: 131 Svar: 642
jul 2007
Følger: 77 Følgere: 77 Biler: 3 Emner: 131 Svar: 642
Putte M52B28 stempler i M50B25
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside