{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Charade 1,3 udstødning med og uden flex {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en charade g102 hvor udstødningen skal skiftes. Jeg har købt et hos en hugger. Men det er først da jeg kom hjem at jeg lå mærke til at der ikke er et flex-stykke i den nye udstødning. Og det er der nemlig på den gamle udstødning som sidder på bilen.
Er der nogen der har noget erfaring med udstødning uden flex-stykket? Om de knækker? For ellers svejser jeg bare et flex-stykke i den nye udstødning.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Charade 1,3 udstødning med og uden flex
  • #1   18. jan 2012 Følger lige med her.....står nemlig i samme situation.


  • #2   18. jan 2012 på med et flex det knækker har været der

  • #3   19. jan 2012 Yes jeg har også haft flere af dem, og hvis du som jeg også prøver med en 1.6 motor fra en applause der river lidt mere i det hele, så skal der svejses udstødning MINDST 1 gang om måneden uden flex stykke.

    Så du spare dig selv en masse ved at smide et flex stykke på helt sikkert.

    Du kan også bare skifte motorophængene, de blvier jo slidt med tiden og motoren giver sig derfor mere og udstødningen knækker som regel omkring forrøret lige efter katten eller lige bag ved motoren.

    Flexrør har det dog også med at give op før end selve udstødningen, så det er sådan lidt bob bob.

    Nye motorophæng kan altså skiftes meget hurtgit og giver dig samme ro på motoren så den ikke knækker.

    Kommer også meget an på din kørestil, fyre du meget til den og laver mange accelerationer og hurtige gearskift, så er flex røret vejen frem.


  • #4   19. jan 2012 altid flex ellers sker det at enten rør eller mani og værste tilfælde at toppen smutter

  • #5   19. jan 2012 Tak for besvarelserne gutter. Så må vi se hvor længe et flex-stykke fra Biltema holder.

Kommentér på:
Charade 1,3 udstødning med og uden flex

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce