DRIFTING

DRIFTING

Medlemmer: 196
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God start bil?
  • #1   11. dec 2011 hvis du tænker volvo, så tag en 7 eller 940 med turbo fra starten, der kan du nemmere finde en god undervogn til, samt de er nemmere at finde andre stumper til efterhånden, men som du selv nævner, er de solide og billige, og nemme at hive lidt kræfter ud af... dog skal du tænke på gearkasserne ikke er de stærkeste når du begynder at trække mange Nm ud af dem...

  • #2   11. dec 2011 http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_740_turbo_med_bur_37164212.htm?ca=23_11&w=3
    8000 danske, så har du en kørende bil, så har du også råd til at finde lidt god undervogn osv, det blir ikke meget billigere og nemmere


  • #3   11. dec 2011 Ja men derfor man tager en ZF når man tænker på gearkasserne

  • #4   11. dec 2011 Min ide var en spm motor b23 3,4 måske med kompasser

  • #5   11. dec 2011 ved du hva sådan en motor kommer til at koste??? og hvorfor bruge alle de penge, så kan du få noget der er meget sjovere til færre penge...

  • #6   11. dec 2011 Claus B nej der findes ikke ZF til Volvo, det er Getrag 265 gearkasserne du tænker på, og de hænger bestemt ikke på træerne til Volvo. De kan nemt koste over 10.000kr, og så holder jeg med de andre at hvis du skal op i så høj en prisklasse kan du lige så godt købe en Ae86 der er liret op til drift fra start.

  • #7   11. dec 2011 zf kan dog købes omsvejst til volvo i sverige til rimelige penge, men igen, hvorfor SPM 3,4 liters motor, når du kan trække over 1000 hk på standart motoren... det er meget normalt at hive 4-450 hk ud af motoren og stadig køre med 8v topstykke, så jeg kan ikke se hvad du skal bruge det til...

  • #8   11. dec 2011 Tap.stemper,pejerstag koster ca 20.000

  • #9   11. dec 2011 http://www.bakaxel.se har dem til volvo
    gunden til jeg godt vil have spm motor er fordi jeg vil ikke kun bugge en dift bil jeg vil os have en jeg kan tag på barne med køre 402 m og tag til shows med


  • #10   11. dec 2011 ja, så mangler du kun motorblokken da en b23/b230 ikke kan bruges... den kan ikke bores til 104mm og den er slet ikke høj nok til den slaglængde... du kunne købe en specielstøbt motorblok med krumtap, stempler og plejlstænger ved parner for 90.000 svenske, plus moms engang, men den er ikke på hans side længere... derudover, så var den støbt uden kølekanaler, så den kunne kun bruges til dragracing...

  • #11   11. dec 2011 Oki der da nogen der køre med dem til hverdags brug godt nok kun 3,1

  • #12   11. dec 2011 øhh, ok, men har svært ved at tage dig seriøst... byg du bare din 3,4liters volvo 240 med kompressor og kom ud og kør noget drift/drag og udstilling, så bliver du nok klogere... du spurgte om råd, men vil ikke lytte til de råd man gir dig... jeg kan ikke forstå hvad du vil bruge de flere cc til ? jeg syntes hellere du skulle koncentrere dig lidt om undervogn osv og så komme ud og køre og finde ud af om du har talent for at drifte før du smider 150.000 i en gammel volvo

  • #13   11. dec 2011 Ja men have heller ikke tænk mig starte med at bygge den motor have nok tænk mig starte med en b23 med kompasser munligvis finde en i sverige der er lavet så den kan holde til lidt fler hk fordi ved godt volvo motor kan holde til en del std

  • #14   11. dec 2011 hvorfor b23 når b230ft er stærkere??

  • #15   11. dec 2011 Hvis du opsætter og bygger en bil til drift, er den altså heller ikke den mest stabile vogn til 402m smiley

  • #16   11. dec 2011 ... Må i øvrigt give CC AUTO ret... Du spørger til en god billig begynderbil, og foreslår selv volvo fordi den er billig i stumper... - Så knækker filmen fuldstændig i den sammenhæng, når der så bagefter bliver talt om specialmotorer og gearkasser... Så er det jo snart hip som hap, hvad du vælger.


  • #17   11. dec 2011 og hvorfor kompressor når der findes så mange lækre turbostumper til volvo? det er lidt som at opfinde den dybe tallerken forfra. en 2,3 16v med turbo fra en 740, noget ordentlig køl på og skru den til 250-300hk uden problemer så har du en fin drifter. Giver igen de andre ret. Du virker meget useriøs. 402 meter og drift er ligesom at sammenligne tennis og fodbold. Det kræver 2 forskellige motorer og 2 forskellige opsætninger i gear, bagtøj og undervogn + det at kombinere drift med showbil (ala dfb) er hul ihovedet. Driftbiler ligner generelt lort fordi de bliver gennemsmadret. De er lappet med gaffa, og billige lakeringer, skørter er sat på med 4 popnitter fordi det ikke holder når man først kører og det bliver oftest revet af.

    Syntes dog ideen med en Volvo som drifter holder 200%, den er billig, billig at få dele til, og motor er nem at tune på ..

    Men det du snakker om er hul i hovedet... Du kan få en skyline med 800hk for de penge den volvo kommer til at koste...


  • #18   12. dec 2011 http://www.blocket.se/gavleborg/Volvo_740_Turbo_projekt_35970377.htm?ca=20&w=3 vil det være en god en ?

  • #19   12. dec 2011 Man kan SAGTENS drifte med kun 150hk på blokken, bare tag et kig på min Sierra jeg tog rookie pokalen med i år.

    Men jeg havde selv gået og gransket i at budgettere med en 15.000 +/- til at få den på den gode side af 300hk med enten BMW turbo motor eller V8er fra Mustang mv. men jeg tager simpelthen bare at fortsætter næste sæson som den står nu (næsten) da drifting har været dyrt i år og konkurrere i og det blir endnu mere for de dyre drenge til næste år, da der hovedsageligt blir satset på Proserie og ikke semipro til andet end eks. DHB.

    Så jeg lader mit byggebudget stå til blot at ku betale tilmelding benzin mm. så jeg kan få kørt lidt og være med hele vejen, istedet for kun at være med en gang med 500hk og så ikke ha råd til resten af sæsonen..


Kommentér på:
God start bil?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce