DRIFTING

DRIFTING

Medlemmer: 196
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Camber
  • #1   1. aug 2012 Camberen gir jo ikke bedre styreudslag smiley
    Det er jo blot hjulet hældning (ligesom baghjulene bevæger sig ind i skærmkasserne)
    Du skal til at flytte styrekuglerne placering længere ind mod midten af spindlen, lidt ala det du kan se under min Ford Sierra.
    Har ikke gjort det netop på en E30er, da den jeg har er til gaden smiley
    Men vil foreslå dig at smide en e36er tandstang på, da du får hurtig tandstang af at sætte sådan en på og de passer nærmest direkte på.
    Så kan du evt. sætte nogle skiver på inden du sætter sporestængerne på, så den kan dreje længere ud i selve tandstangen.


  • #2   1. aug 2012 hvis det er den der e36 cabrio du har gang i kan man vist nok sætte et fjederben med styrearm på fra en E46 så skulle du vist nok kunne dreje noget mere..
    Ps. husk at bygge bur i den da det er en cabrio og den får du ikke lov at kører i med mindre der er bur..


  • #3   1. aug 2012 Nej, det kan du ha ret i, man ser bare tit at driftbilerne har meget negativ camber.
    Hvis camberen skulle hjælpe, skulle man ha forlænget den nederste bærearm, knap så nemt.. havde ikke lige tænkt så langt inden jeg lagde forumet op smiley
    Det er en e36er der er ved at få tur.
    Skal også til at have opdateret mit foto album med e36eren.



  • #4   1. aug 2012 Henrik J
    Okay, kunne være at jeg lige skulle undersøge det.
    Man kan vel stadig fx. køre street og begynder klasse (DHB)?


  • #5   1. aug 2012 Camberen er mere til for at forhjulene på nogle får fudt greb ved fuldt styreudslag pga, casteren/kpi på BMWen gør at dækket rejser sig når man drejer.
    Lidt ligesom en chopper motocykel mere læner hjulet ud af når den drejer, og en 3hjulet cykel der drejer den uden at læne forhjulet fordi der ingen caster er.


  • #6   1. aug 2012 det hjælper heller ikke noget på styreudslaget at forlænge bærearmen smiley

  • #7   1. aug 2012 nåårh, Det er da klart ja.
    Hvor mange hk har du enlig i sierraen?


  • #8   1. aug 2012 Kun 150hk, men skal til at hive motoren ud og ha den nye 2.0 twinturbo smidt i vinteren over smiley
    Der er jeg dog så heldig at styretøjet er lavet sådan at den står 95% fladt på jorden ved fuldt udslag smiley
    Prøv evt selv at drej din ud i fuldt styreudslag og tjek hvor dækket træder mest smiley


  • #9   1. aug 2012 Okay, troede der skulle lidt mere til for at kunne ligge den ud. det skal nok blive sjovt med den nye motor. smiley
    jeg er også igang med et mindre swap, med en 4,4 v8 fra en e39 540.


  • #10   1. aug 2012 Det handler ligeså meget om at få styr på undervognen og styretøjet smiley
    Kræfterne gir bare noget mere røg og fart smiley


  • #11   1. aug 2012 røg og fart er godt smiley
    Det er sku rart med lidt fif fra nogen der ved noget om det.
    takker.


  • #12   1. aug 2012 hmm jeg er lidt usikker på om du må kører uden tag også til rookie. men måske kan du slippe for bur hvis du montere blød eller hardtop. det er lige lidt med om du kan få hænder og hoved udenfor i tilfælde af uheld.. men du kan da skrive til dem og spørge bare for at være sikker..
    Jeg kan se til streetklassen (semi-pro) er det i hvert fald som minimum krævet en hardtop, standard styrt bøjle eller fuldt bur..


  • #13   1. aug 2012 Okay, det må jeg lige undersøge, tror nu også at jeg kommer til at køre med taget oppe. Er der nogle specielle regler for bur, som der fx er til biler til rally hvor der er en homologerings attest.

  • #15   2. aug 2012 du kan også bare købe wisefab smiley

  • #16   3. aug 2012 Det er sku vildt det wiesfab!

  • #17   3. aug 2012 Hvor mange hk har en 4,4 540 e39

  • #18   3. aug 2012 Svar til ^^ 282hk og 440nm

  • #19   4. aug 2012 Prøv at høre Søren Callesen med den matsorte Corvette, det er så hut jeg visker en cab han har og høre hvad han har fået af vide eller om han har bur i.
    Men hold op jeg har også sommetider ønsket Sierraen var en cab, for der blir bare altid monster varmt ind i en racerbil selv til dette års DHB hvor det ellers var lidt halvkøligt..


  • #20   4. aug 2012 Men ang regler så er det vidst rally reglementet dasu bruger nu som grundlag for den nye pro drift serie der skal køres næste år.
    Selv har jeg blot fået bukket et forstærket rallycross bur og svejst til karossen i min.


  • #21   6. aug 2012 286hk 440 nm
    Okay, det var en go ide. er han også herinde et sted?
    Det er bare fordi, min svigerfar skal køre noget rallysprint, og der skal det været en certificeret smed til af svejse buret, fordi det skal være "godkendt"
    Hvis der bare skal være et bur, så kender jeg en smed der har gjort meget i at lave bur til forskellige biler, men det har kun været biler som er lavet til udstilling osv.


Kommentér på:
Camber

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce