{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

NFS Shift 2 {{forumTopicSubject}}

Hey Forza boys!
Er der andre der ude end mig som har fået skaffet Shift 2?

Mit personlige førstehånds indtryk er at det er rigtig godt. Fik lige spillet det en times tid i går. Helmet view er utrolig godt det rart at han selv kigger over mod næste sving og ud af vinduet når man drifter.

Det skal helt sikkert spillet med et rat da det styringen er langt fra lige så simpel som i Forza 3.

Der udover er der er ganske udemærket udvalg er biler og hvad man kan gøre med dem.

Det er god voice acting, ikke lige som i TDU 2 hvor de bare gentager sig selv igen og igen.

Spillede selv lige noget Shift 1 et par dage op til udgivelsen af 2'eren, og der er godt nok sket noget siden sidst! Langt bedre! Tror virkelig at NFS teamet har lært en masse af at deltage i Formula Drift og andre race serier.

Spillet er lige hvad det siger det er og derfor ville jeg nok give det 9/10 ud fra hvad jeg har spillet.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NFS Shift 2
  • #1   1. apr 2011 Købte det igår til PC, nåede ikke rigtig at få spillet, kun med tastatur, skal hjem og ha sat mit rat til smiley glæder mig, var vild med 1'ern

  • #2   1. apr 2011 Man skal næsten have rat til det, det fortjener det spil... Var godt nok ikke særlig vild med 1'eren... 2'eren er laaangt bedre smiley

  • #3   1. apr 2011 Synes nu 1'ern var rigtig fedt med rat, fungerede godt..

    Men er da kanon hvis 2ern er bedre smiley det er jo bare en bonus hehe


  • #4   1. apr 2011 Ja det er det helt sikkert smiley Okay fik ikke spillet 1'eren med rat, det var måske derfor jeg ikke var så vild med det

  • #5   1. apr 2011 Ja det stinker med tastatur.

  • #6   1. apr 2011 nice at læse, købte mig en slim med Kinect igår i Gamestop og så kunne man vælge et EA spil frit og tænkte det lige var kommet så tog det smiley

    Er total Forza freak, så ikke sikkert jeg får det spillet så meget men lyder til det er meget fedt smiley


  • #7   1. apr 2011 Er også helt vild med Forza, men man kan ikke rigtig sammenligne de to spil... Jeg foretrækker selv Forza, glæder mig til 4'eren, men man skal nok ikke glæde sig for tidligt for det kan lige så godt være de fucker det totalt op.

  • #8   1. apr 2011 Tror lige denne tråd har overbevist mig om at købe NFS Shift 2...

    Hvordan er lyden, Oscar?
    Kan man høre at man sidder i en Honda Civic f.eks.?


  • #9   1. apr 2011 Har ikke kørt en Civic endnu... Men der er vel noget gameplay på youtube... Synes lyden er god der er ihvertfald forskel på bilerne. Har heller ikke prøvet alle de forskellige udstødninger der er til bilerne endnu... Har kun kørt 4-5 forskellige biler og ingen af dem har haft den samme lyd...

  • #10   1. apr 2011 et rigtige fedt spile og drift del sys os er fed da du skal lær hvodan man drift i det og så købt der i går og fik spile et par time og har det til xbox og har få kørt noger nat lørber som jeg sys er fedt i der

  • #11   1. apr 2011 synes det Fedt lave osse med Kobling smiley vis du upgrader motoren uden og upgrade kobling kan du ikk køre næsten.
    Bestemt et G25 Spil


  • #12   1. apr 2011 synes det Fedt lave osse med Kobling smiley vis du upgrader motoren uden og upgrade kobling kan du ikk køre næsten.
    Bestemt et G25 Spil


  • #13   1. apr 2011 Tre spørgsmål...

    1.
    Er fysikken ligeså god som i denne video, eller er det her fake?
    http://www.youtube.com/watch?v=lGRBd5RWvPk&feature=player_embedded#at=87

    2.
    Kan man kører med manuel kobling ligesom i FM3?

    3.
    Oscar, kan du tjekke om der rent faktisk er forskel på lyden, når du opgradere din udstødning?
    Jeg savner VIRKELIG den del i FM3.

    Please sig at man kan høre forskel, når man opgradere sin bil! ;o)


  • #14   1. apr 2011 @ULLE - det lyder kanon! Kan man også kører med kobling på controlleren eller er det kun med rat og pedaler?

    Kan man egentlig frit vælge hvilke knapper der skal være, gas, bremse, kobling osv. eller er det låst fast fra EA's side?


  • #15   1. apr 2011 Haha! Blær, blær! ;o) Nå men, tak for hurtig info om spillet! Det var kanon! :o)

  • #16   2. apr 2011 Der er forskellige standart opsætninger til kontroller layout.. Men du kan vælge dit helt eget hvis der ikke er et som passer til dig... Det er muligt at sætte din kontroller op præsis som du vil have den... Skal nok komme med mere info om spillet på søndag når jeg ved min xbox igen smiley

  • #17   2. apr 2011 Tak Oscar!

    Det glæder jeg mig til - så tjek lige det med motorlyden, altså om lyden ændre sig markant, når du opgradere udstødningen osv. (ligesom i Forza Motorsport 2)


  • #20   3. apr 2011 Nice nok Martin, du kunne alligevel ikke vente smiley

    Skal nok komme med noget mere info om spillet i morgen smiley


  • #21   3. apr 2011 Synes spillet har mange elementer som jeg virkelig savner ved FM3, specielt den del at der er meget mere følelse af motorsport, hvor FM3 føles lidt "trackday-agtigt"... Min eneste anke er at jeg synes generelt det er vildt svært at styre bilerne, specielt de hurtige. Bevares, i FM3 kan det også være svært at ramme linjerne i de helt vilde biler, men det føles bare meget mere som om man selv laver fejlene. I Shift synes jeg tit man mister kontrollen over bilerne uden man rigtig har nogen fornemmelse af hvad der lige gik galt. Jeg kan ihvertfald ikke styre bilerne ret godt

  • #22   3. apr 2011 Jeg synes også selv det svært at styre bilerne i Shift 2, men føler bare det er mere realistisk end i forza... Det er også derfor jeg klart anbefaler man spiller Shift 2 med rat for at man får en langt bedre føling med bilerne...

  • #23   3. apr 2011 Oscar - kan man på nogen måde sammenligne fysikken/styringen i Shift 2 Unleased, med det første NFS Shift?

    Altså når i snakker om at bilerne virker svære at styre og holde på en lige linje, så tænker jeg straks på NFS Shift, som var ekstremt ustabilt på lige vej med over 150 km/t.

    Det virker næsten som om man IKKE bare kan dreje en lille smule - det er enten eller!? I hvert fald i det første NFS Shift...

    Det er jeg bange for Shift 2 også har problemer med!?
    Altså at man faktisk slingre fra side til side a la GTA 4.

    Fandt lige et par kommentarer på nettet om Shift 2:

    "Der er jo som sådan ikke noget galt med styringen. Den er bare mere "vild" end hvad man eksempelvis oplever i Forza 3. Eftersigende skulle den være blevet en smule mere rolig i Shift 2, men det lyder ikke til at det har ændret sig meget.

    En anden ting jeg er interesseret at vide er om bilerne understyrer lige så meget som i Shift 1. Bare man drejer minimalt skriger bilerne som at man tager et sving med fuld bundgas."

    og

    "må sige jeg har været RIGTIG skeptisk over for shift 2, efter det første spils styring blev jeg total afskræket. Men shift 2´s styring er MEGET bedre så klart en forbedring."

    Hvad siger du, Oscar?



  • #24   3. apr 2011 Der er en tydelig forskel fra 1 til 2, men der er stadig en verden til forskel på det og så f.eks. FM3 eller GT5...

    Jeg synes det ødelægger spillet lidt for mig, og det er supersynd, for i mine øjne kunne det potentielt være bedre end FM3 hvis man bare kunne styre bilerne. Realismen er meget høj, men man har ingen følelse med spillet...


  • #25   4. apr 2011 Oscar ville du ikke skrive lidt om spillet sagde du?

  • #26   5. apr 2011 Er der ikke nogen som vil tjekke om motorlyden ændre sig markant, når man opgradere udstødningen? (ligesom i Forza Motorsport 2)

  • #27   5. apr 2011 Jo men har ikke haft tid til at spille sorry... Skal nok så snart jeg har tid

  • #28   5. apr 2011 Okay... takker.. ;o)

  • #29   5. apr 2011 Forza er sku da bare et arcade spil compared til Shift 2.. Bilerne er alt for nemme at styre i forza... Synes bestem det langt mere realistisk og slet ikke det samme som 1'eren... Martin K - har du prøver at tage traction control og stability control af? smiley

  • #30   5. apr 2011 Har du da kørt 200+? Synes da du skulle gå ud og prøve det og så se om du kan slippe rattet og se om bilen bare stadig forsætter lige ud smiley
    Måske det bare fordi du har spillet så meget Forza at du er langt mere vandt til det?


  • #31   6. apr 2011 @Martin K. - jeg kan sagtens følge dig i at bilerne virker ustabile på lige vej og at det næsten er mere held end forstand, når man kommer godt ind og ud af et sving - i hvert fald i det første NFS Shift!

    Jeg tør næsten ikke at købe Shift 2 fordi jeg er bange for at styringen er ligeså upræcis, som i det første NFS Shift!

    Der er mange som brokker sig over styringen, men der er åbenbart også nogle som har en forklaring på problemet - lidt af forklaringen i hvert fald.

    I denne video er bilens setup blevet ændret markant mht. undervognens hårdhed osv. i forhold til det bilerne har af standard setup i Shift 2.
    De virker umiddelbart meget bløde og ustabile med standard setups!
    Tjek her:
    http://www.youtube.com/watch?v=n4Hs4jOLj6U&feature=related


  • #32   6. apr 2011 Her er en der skriver om det:

    Car setups on default in SHIFT 2 are watered down and full of understeer. It's done as even though the game has an Elite mode, it's still a mainstream game and so has to cater for pad players even on Elite mode. The cars are setup with copious amounts of aero and extremely soft spring

    It's all about setups in SHIFT2 and this is the sim part of the game as anything you adjust in the setup does very much change the dynamics of the cars. Stiifer springs and caster/Steering lock go a long way.


  • #33   7. apr 2011 Er der ikke godt en der vil fortælle mig om lyden ændre sig markant, når man skifter udstødning? Please!

    Jeg skal til Hjørring idag og hente spillet, men KUN hvis denne sidste detalje er med. (har savnet det sindsygt meget siden FM2)

    Please fortæl mig at man kan høre forskel, på en standard udstødning og en komplet racerudstødning i Shift 2!


  • #34   7. apr 2011 Det er for sent - jeg har købt det!

  • #36   7. apr 2011 Haha! Nej nu skal i andre sgu ha' lov at stege lidt i fedtet, haha!

    Ej jeg skal nok give en solid og ærlig anmeldelse til jer... ;o)


  • #37   7. apr 2011 Så er jeg klar med mit første indtryk af Shift 2 Unleased!

    Jeg vil godt lige starte med at sige... HOLD NU KÆFT ET FEDT SPIL!

    Man kan vist rolig sige at jeg er overrasket over Shift 2 - det eneste man kan læse på nettet om dette spil er hvor fucked up styringen er og at GT5 og FM3 har bedre bilfysik osv.!

    Det her spil er efter min mening det bedste bilspil på markedet til dato!
    -og jeg er altså hardcore Forza Motorsport-fan!

    Shift 2 kan egentlig ikke sammenlignes, da det bygger på en helt anden oplevelse - det minder mig faktisk meget om Codemasters F1 2010 med hensyn til atmosfære, grafik og bilfysik. Hvilket bestemt ikke er negativt!

    Shift 2 har bare alt det jeg kunne tænke mig - ægte baner, lækker motorlyd, flot grafik og ikke mindst en bilfysik der virker meget mere avanceret end som så...
    Lyden er KANON! Jeg elsker simpelthen bare, når man slipper gassen og bare kan hører udstødningen poppe og skyde.

    Jeg fatter ganske simpelt ikke hvordan folk kan sige at de ikke kan holde bilerne på en lige linje og tvært imod slingre fra side til side.
    Det er helt fjernt for mig! Fysikken er kanon! De her biler er jo som vilde dyr og de føles sådan!

    Fede crash, og jamen, spillet har bare hele pakken hvis i spørg mig...

    9/10


  • #39   7. apr 2011 Desværre ikke lige umiddelbart på min Honda i hvert fald..

  • #40   8. apr 2011 Kører du med rat? Jeg synes tit at den slingrer fra side til side på langsiderne, det kan være godt mit rat bare er gammelt og dårligt.. Men udover det har jeg samme mening som dig, super fedt spil..
    Og driften er helt kanon smiley mega fed følelse når man får driftet rigtigt


  • #41   8. apr 2011 Jeg kører med controller på XBOX 360 S med kobling og hele pisset! ;oP
    Selvfølgelig på Elite sværhedsgrad og med AI'en på Hard...

    Jeg vil godt give jer ret i at styringen bliver mere ustabil, når man kører i biler med over 500-600 HK, men der er mange indstillinger både på selve bilen, men også på ens controller eller rat, som kan gøre en kæmpe forskel hvis man justere det rigtigt...


  • #43   9. apr 2011 Jeg bruger LB, og det samme gør jeg i Forza Motorsport 3 - man skal bare lige vænne sig til det!

    Det går røv-stærkt, det lover jeg dig for... ;oP


  • #44   9. apr 2011 Desuden, og det er ret væsentlig synes jeg, så bliver motorlyden langt langt federe og mere realistisk, når man kører manuelt gear + kobling!

    Det lyder specielt fedt i Shift 2, fordi det er lavet meget bedre end i FM3.

    Prøv det! ;oD


  • #46   9. apr 2011 Jeg bruger LT som bremse, RT som speeder, X (blå) som gear ned, B (rød) som gear op, LB som kobling og så videre...

    Det sværeste er at bremse, samtidigt med man skifter ned i gear, men det vænner man sig hurtigt til synes jeg...


  • #49   16. apr 2011 martin B. hva for en af dem ?


  • #51   16. apr 2011 martin B.jeg har smidt m6 Motor i med turbo og et er med bbs på

  • #53   16. apr 2011 ~ {ULLE} ~jep det fant jeg os ud af og det kun man i 1 ene


  • #54   16. apr 2011 Til dem der har problemer med styringen, så hjælper det rigtig meget at sætte Steering Deadzone og Steering Sensitive ned på 1 %

    Desuden bliver bilerne meget mere præcis i styringen, når man smider en gevindundervogn på og justere hårdheden, så den bliver hårdere end standard. (Bemærk at man selv skal justere gevindundervogen helt fra bunden af, da affjedringen står på det blødeste selvom man montere en gevind.

    Hold kæft en lækker lyd det spil har iøvrigt! :oP


  • #55   17. apr 2011 Nu har jeg ikke prøvet de indstillinger, men uanset om det virker eller ej så synes jeg det er ærgeligt at man skal finde ud af den slags for at kunne styre spillet, når de nu bare kunne have lavet det sådan fra "fabrikken"

Kommentér på:
NFS Shift 2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce