{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 2 tun
  • #1   19. feb 2009 nordicturbo

  • #2   19. feb 2009 Er det din 1.3???

  • #3   19. feb 2009 Dog er det spild af penge hvis det er en 1.3.... Eller 1.6 for den sag skyld...

  • #4   19. feb 2009 Siger jeg noget imod NA tuning??? Se selv mine fotoalbums...
    Men, hvor meget kostede det dig så at hive den 1,1 op med 251%, og hvad havde den af HK inden og efter???


  • #5   19. feb 2009 Jeg vil nu heller ikke mene at det kan BETALE sig at tune sådan en lille motor, medmindre det virkelig er dét man vil, eller ingen andre alternativer... Men manden skal jo igang med den helt store tur, hvis den skal rykke pynten af lagkagen.

  • #6   19. feb 2009 er selv ved og tune min, men som de siger det er dyrt. har brugt lidt over 4000 og mangler stadig nogle ting. og har endda fået nogle ting billigt og andre gratis. så overvej om det ik er billigere og finde en 1.8 eller gti. jeg vil bare gerne se hva man kan få ud af en 1.3 motor hehe

  • #7   19. feb 2009 Jeg har en 1,8l billigt til salg, dog uden annonce og kan nok samle et G60 topstykke, med natrium kølede ventiler, skarp knast og just knasthjul, som burde passe på.

  • #8   19. feb 2009 er toppen på jetta'er stærkere eller hva mener du?

  • #9   19. feb 2009 Du mangler at svare mig på hvad den havde af HK inden og efter...
    De 7 kg kan man jo ikke rigtig gå efter, hvad ville du skyde det ville koste hvis man skulle betale sig fra alle dele, dvs ikke have de muligheder du har??

    For det andet er det heller ikke helt ulogisk at væggene i de mindre motorer er tykkere, da de jo er boret det mindre ud... Hvorimod en 1.8 næsten er ved mest mulige...


  • #10   20. feb 2009 min er en 1.6er med elektronisk karb, (motormode PN)
    og jeg er lig glad med om folk ikk sys det kan betale sig, det var jo ikk det jeg spurgte om, det drejer sig bar om og ha nok penge drenge:)


  • #11   20. feb 2009 Tja, hvis du ser så'n på det, men hvis du havde nok havde du nok kørt en anden bil...
    Mit lille projekt med golfen, det løb op i 20.000, og vi lavede alt selv, undtagen toppen, alle tun-dele var mere eller mindre brugte og fik dem billigt... Toppen fik jeg lavet for 3500, hvilket også er billigt...
    Det var sjovt, ingen tvivl om det, men, ville aldrig gøre det på samme måde igen, fik 24.000 da jeg solgt den, og det var en god pris for en golf 2, det man stopper i kan man ikke regne med at få igen...
    Havde jeg nu sparet op, og solgt golfen for 15.000, så havde jeg haft 35000, det kan man få en del større bil for, som std. trækker mere end det du lige kan tune den til...


  • #12   20. feb 2009 Men, så er det jo bare om at komme igang, nordicturbo hvis du vil ha' turbo... Hvis du vel ha' den NA tunet, så aflever den hos en cylinderservice af en art, og få dem til at give blokken og toppen store omgang... Så en fin knast, banan, andet udstødning og nogle spjæld huse, så skal der nok komme ryk i... Men, det er heller ikke for sjov man næsten kan regne 1000,- pr hk, hvis man betaler sig fra det hele...

Kommentér på:
golf 2 tun

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce