{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

hjælp..nu magter jeg snart ikke mere :( {{forumTopicSubject}}

hej FFF.

nu er det 3 gang jeg er til omsyn med min sierra...igen KASSERET på Co værdi!!

lidt info om vognen...

det er en 2½" simons udstødning med ashley 4-2-1 banan manifold der sidder på bilen.

der er ny lambdasonde på den, og der er her for 3 dage siden blevet sat en ny kat (200 celles) på bilen også...da jeg fik at vide at det "muligvis" var det der var i vejen de andre gange til omsyn...så der kom en ny på og kørt godt varm på vej til syn. (140 km/t på motorvej i 10 min)
det gav samme resultat som med den gamle kat..(også en 200 celles) svinger meget i Co tallet og kommer ikke en dag under 0,5 ved forhøjet tomgang. og ved almindelig tomgang kunne den godt komme helt op på over 1.

HVAD ER DER GALT?????

synsmændene siger at det næste så muligvis er en vakum slange i motorrummet.,

er der ikke en GURU derude et sted der kan hjælpe mig med dette problem da jeg snart ikke har mere hår på hovedet at rive ud!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp..nu magter jeg snart ikke mere :(
  • #1   6. aug 2012 bare sjovt at det udstødningssystem har siddet på min gamle sierra magen til..og der var ikke noget problem..den skulle bare køres varm..

  • #2   6. aug 2012 har du tjækket at returløb til tanken ik er stoppet har jeg før været ude for :--) ellers kan det jo os være benzintryks regulator der er skirdt..

  • #3   6. aug 2012 Jeg havde problemet med for høj co2 på min RS2000, og vidste dælme ikke hvor jeg skulle gå i gang, og er langt fra mekaniker smiley

    Så sagde min gamle fatter: "sæt en plastikpose omkring dit luftfilter".
    Bettebror og jeg grinte jo og sagde, "jaaaaaaja!, det godt du gamle!"
    (Jeg havde så'en et K&N 57i kit på.)

    Så bettebror og jeg fandt en halvhullet tynd plastikpose i garagen og satte om filteret og kørte til syn.

    Den kørte lige igennem.

    Konklusion: Find en gammel hullet tynd plastikpose smiley


  • #4   6. aug 2012 hvor sidder den der returslange henne...og hvor sidder benzintryks regulatoren..?? hehe smiley


  • #5   6. aug 2012 ja ta du nu og få målt det benzin tryk

    det er tit fejlen at trykket er for højt


  • #6   6. aug 2012 har selv en sierra til at holde hvor jeg bøvlede lidt med forhøjet co
    i mit tilfælde var det ved krumtapsudluftningen der var revnet en slange nede på venstre side af motorblokken helt nede ved bundkarret kan godt være lidt svær at se hvis man ikke ved den sidder der men prøv og kig det da et forsøg værd


  • #7   6. aug 2012 hvordan måler man benzintrykket.??

    mathias.

    sidder den nærmest på sådan en regulator lignende ting..lige ved siden af oliepinden.


  • #8   6. aug 2012 ja lige præcis den sidder lige ved siden af oliepinden bare lige for at gå fra rør og over til et filter vil jeg tro det er..
    der sidder også nogle små studser oppe på indsugnings manifolden som der tit bare skal side en prop på og de har det også med at revne..


  • #9   6. aug 2012 jeg har prøvet på min escort at LMM har været et problem ved min co.. ved ikke om det kan gøre det.. har hørt om nogen der ellers lægger sølvpapir mellem stik og motorstyring og tager batteriet fra for at fjerne strøm der kan forstyre og det kan giver ca 0.2 i co også smiley

    det med din benzin retur løb kan du vel teste der hjemme med en co måler og så tage en slange direkte fra dyssebroens retur løb og ned der ?? smiley


Kommentér på:
hjælp..nu magter jeg snart ikke mere :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce